-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
5 593 577.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 935.77 UAH
мін. крок: 1% або 55 935.77 UAH
Період уточнення:
10.02.2022 12:10 - 04.03.2022 00:00
Відповідь надана
Уточнення об'єму
Номер:
4868d959a3274140998d93ef44e84c84
Дата опублікування:
22.02.2022 15:42
Опис:
У Додатку 1 «Дефектний Акт» в п. 60. «Обклеювання стін колон армуючою склосіткою Ceresit CT 325» вказана кількість – 1935 м2, а в п. 57, 58, 61, 62, 64 – 193,5 м2. Просимо уточнити реальний об'єм робіт!
Відповідь:
Доброго дня.
Упс, 193.5м2
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day.
Oops, 193.5m2
Thank you for your request.
Дата відповіді:
23.02.2022 12:15
Відповідь надана
Дата Аукціону
Номер:
b5d5045a29c34b4c9189a28121dd91fb
Дата опублікування:
17.02.2022 11:53
Опис:
Період подачі пропозицій триває з 10-02-2022, 12:10 по 14-03-2022, 14:00, а Аукціон очікується 19-04-2022, 14:31. Чому такий великий термін між кінцевою датою подання тендерної пропозиції та датою проведення аукціону?
Відповідь:
Доброго дня.
Період подання пропозицій(мінімально триває 30 днів)
Пре-кваліфікація(максимально триває 20 робочих днів)
Аукціон(не раніше, ніж через 5 днів після пре-кваліфікації)
У час, що визначений системою, аукціон розпочинається автоматично.
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day.
Bid Submission Period (minimum 30 days)
Pre-qualification (maximum 20 working days)
Auction (not earlier than 5 days after pre-qualification)
At the time determined by the system, the auction starts automatically.
Thank you for your request.
Дата відповіді:
21.02.2022 13:22
Відповідь надана
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА»
Номер:
89ff2c182de74b0aa116977b67502485
Дата опублікування:
17.02.2022 11:52
Опис:
У Тендерній документації назва предмета закупівлі: «Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області за кодом ДК 021-2015: 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи». У Додаток 4 до тендерної документації ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА» вказана назва закупівлі: «Поточний ремонт аудиторії лівого крила навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт». Просимо виправити дану помилку.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо.
Зазвичай така інформація зазначається в ТД в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" або в розділі "Оцінка тендерної пропозиції".
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day. Thank you for your request.
Formal (insignificant) errors are those that are related to the design of the tender offer and do not affect the content of the proposal, namely - technical errors and omissions, etc.
Usually such information is indicated in the TD in the section "Instructions for preparation of the tender offer" or in the section "Evaluation of the tender offer".
The list of formal errors was approved by the Order of the Ministry of Economy № 710 of 15.04.2020 “On approval of the List of formal errors”.
Thank you for your request.
Дата відповіді:
21.02.2022 13:21
Відповідь надана
сертифікат ISO
Номер:
157a16c2559045388c8012b37e347d17
Дата опублікування:
16.02.2022 17:11
Опис:
Ви вимагаєте надати Сертифікати ISO. Дана вимога є неправомірною з наступних причин. Система управління якістю не є обов'язковою. Це система добровільної сертифікації і вона носить рекомендаційний характер. А це означає, що висуваючи її у вимогах Вашої ТД ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі».Проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні не існує жодного нормативно-правового акту, який би зобов’язував суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат. Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, а також ставите в більш вигідні умови учасників, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. У такий спосіб ви дискримінуєте учасників. Дана вимога порушує вимоги ч. 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки, в ТД Ви не зазначили конкретих, підтверджених законом фактів стосовно вашої вимоги, то керуючись чинним законодавством України, вимагаємо прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Шановний учасник, крім обов'язково встановленої Законом інформації в тендерній документації відкритих торгів з публікацією англійською мовою ,Замовником зазначено іншу інформацію, яку він вважає необхідною для даного виду товару, зокрема вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданого на ім’я Учасника.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT). Тому вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданого на ім’я Учасника, є правомірною, щодо підтвердження відповідності учасника національним стандартам якості у розумінні Закону.
Згідно з позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель що викладена, зокрема, в рішеннях від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі пропозиції згаданих документів.
Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і учасник, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат для того, щоб дотриматися умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Тому встановлення Замовником даної вимоги не є дискримінацією, а лише додатково підтверджує надійність учасника та його спроможності поставки виключно якісного товару, що є предметом закупівлі відповідно до загальновизнаних вимог ДСТУ шляхом проведення незалежної оцінки.
Good day. Thank you for your request.
ISO 9001 is the process of evaluating a management system in a company for compliance with the requirements of the standard. In order to obtain a certificate of compliance with ISO 9001, the company needs to create a system of documentation that regulates all actions related to product quality. In simple language, this certificate helps the company's management to properly build business processes and make the most optimal management decisions that will affect product quality.
Dear bidder, in addition to the information required by law in the tender documents for open bidding with publication in English, the Customer indicates other information that he considers necessary for this type of product, including the requirement to provide a valid certificate to confirm compliance with national standards. DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) in accordance with the subject of procurement, issued in the name of the Participant.
According to the order of UkrNDNC dated 31.12.2015 № 221 international standard ISO 9001: 2015 Quality management systems. Requirements ”was also adopted as the National Standard of Ukraine DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT). Therefore, the request of the Customer to provide a valid certificate to confirm compliance with the requirements of the national standard DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) in accordance with the subject of procurement, issued in the name of the Participant, is valid to confirm compliance with the participant national quality standards within the meaning of the Law.
According to the position of the Permanent Administrative Board of the Antimonopoly Committee of Ukraine for Complaints of Violations of Public Procurement Legislation set out, in particular, in the decisions of 01.06.2020 № 10800-r / pk-pz, of 23.10.2019 № 15333-r / pk -PZ and others, it is not discriminatory to establish the condition of the participants in the proposal of the said documents.
In addition, the implementation of quality management system in accordance with the requirements of DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) today is a publicly available service and the participant who has the appropriate level of quality management organization, has the opportunity to implement this standard and obtain appropriate certificate in order to comply with the terms of the simplified procurement announcement.
The panel of judges of the Administrative Court of Cassation of the Supreme Court in accordance with the decision of 24.06.2020 in the case № 826/15639/17 (hereinafter - the decision № 826/15639/17) stated the position that, although the proceedings are not subject to mandatory certification, it does not deprive the participant has the opportunity to obtain a certificate voluntarily in order to comply with the terms of the competition.
Therefore, the establishment of this requirement by the Customer is not discrimination, but only further confirms the reliability of the bidder and its ability to supply only quality goods that are subject to procurement in accordance with generally accepted requirements of DSTU by conducting an independent evaluation.
Дата відповіді:
21.02.2022 10:55