• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

5 593 577.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 935.77 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 12:10 - 10.03.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Акт огляду об'єкта

Номер: 3992d96a32da42fba9a9de9a1881f80a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-006033-b.b1
Назва: Акт огляду об'єкта
Вимога:
Просимо Вас усунути порушення під час проведення закупівлі, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у додатку 2 до ТД, а саме: Акт огляду об’єкта перед подачею пропозиції підписаний обома сторонами. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне усунення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області за підписом представника Замовника . Зазначена вимога є необґрунтованою оскільки постає логічне запитання, яким чином Виконавець може обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну даного проекту, якщо він не був на об’єкті, який потрібно відремонтувати. Звертаємо увагу на те, що метою оголошення тендеру є якісне та своєчасне виконання поточного ремонту. Саме для досягнення виконання вище згаданої мети виконавець(уповноважений представник виконавця) робіт повинен фізично оглянути об’єкт, однозначно оцінити об’єми, визначитись з необхідними матеріалами та прогнозованою вартістю робіт. Аналізуючи тендерні процедури раніше проведені в регіоні неодноразово мала місце ситуація, коли учасники тендеру не проаналізувавши та не оглянувши фактичні об’єми робіт (можливо з необережності або надмірної самовпевненості) занижували оціночну вартість наданих послуг і як наслідок в подальшому відмовлялись від підписання договору, тим самим Замовник змушений знову оголошувати закупівлю та проводити процедуру повторно, а як відомо з практики та відповідно до Законодавства України термін проведення процедури займає щонайменше два місяці, що може призвести до повного блокування проведення запланованих необхідних ремонтних робіт(за браком часу в календарному році). Тому задля зменшення ризиків для Замовника, забезпечення належного виконання поточного ремонту, дотримання умов договору подана дана вимога до тендерної документації. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників тендеру. Дякую. Dear Bidder, in accordance with Part 3 of Article 22 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", the tender documentation may contain other information that the customer deems necessary to include in it. Having studied in detail the terms of your request, the Customer does not consider it necessary to remove from the tender documents the requirement to provide participants with the Act of Preliminary Inspection of the object and familiarization with the scope of work. 13 of the city of Lutsk, Volyn region, signed by a representative of the Customer. This requirement is unreasonable because it raises the logical question of how the Contractor can calculate the price proposal, the objective price of the project, if it was not on the site to be repaired. We would like to draw your attention to the fact that the purpose of announcing the tender is high-quality and timely execution of current repairs. In order to achieve the above-mentioned goal, the contractor (authorized representative of the contractor) must physically inspect the object, unambiguously estimate the volume, determine the necessary materials and the estimated cost of the work. Analyzing the tender procedures previously conducted in the region, there was a situation when the tender participants underestimated and did not review the actual volume of work (perhaps due to negligence or overconfidence) underestimated the estimated cost of services and as a result refused to sign the contract. The customer is forced to re-announce the procurement and conduct the procedure again, and as is known from practice and in accordance with the legislation of Ukraine, the procedure takes at least two months, which can lead to complete blocking of planned necessary repairs (lack of time in a calendar year). Therefore, in order to reduce the risks for the Customer, to ensure the proper implementation of current repairs, compliance with the terms of the contract, this requirement is submitted to the tender documents. Thus, this requirement does not violate the rights of Bidders. Thanks.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.02.2022 09:24