• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»)

. Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02546476. 4. Місцезнаходження замовника: 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Заступник директора Ватулян Сергій Гургенович, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», телефон +380504942605, e-mail: Svatulian@yahho.com 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 880 послуг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1) 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18; 2) 65074, м. Одеса, вул. Героїв Крут, 28 «Б». 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник щомісяця здійснює оплату послуг, що надаються Виконавцем, з відповідного рахунку Державного казначейства України. Оплата здійснюється не пізніше 5-го числа місяця, наступного за оплачуємим, на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт). 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 114 093 грн. 60 коп. (Сто чотирнадцять тисяч дев'яносто три гривні 60 коп.) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» лютого 2022 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «23»лютого 2022 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

114 093.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 140.94 UAH
Період уточнення: 09.02.2022 14:42 - 15.02.2022 00:00
Відповідь надана

Обсяг послуг

Номер: 4c39779ec96143ddb200c32ce1c86553
Дата опублікування: 13.02.2022 21:22
Опис: Яким чином замовником розраховувався обсяг послуг 3480? Додатком 2 до оголошення визначена наступна кількість спорожнень контейнерів в місяць: 43,5 спорожнень за однією адресою (вул. Пушкінська, буд.18) та 43,5 спорожнень за другою адресою (вул. Героїв Крут, буд. 28 б). Разом по всім об'єктам замовника 87 спорожнень (послуг) в місяць. Загальний об'єм закупівлі 3480 послуг - це 40 місяців надання послуг із розрахунку 87 послуг в місяць. Термін дії договору до 31 грудня 2022 року - це лише 10 місяців. Навіщо зазначати обсяг закупівлі на 40 місяців? Та яким чином учасникам розраховувати свої пропозиції : виходячи з 348 послуг на місяць? чи виходячи з 87 послуг на місіць?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. Приймемо до уваги та внесемо зміни.
Дата відповіді: 14.02.2022 12:58