ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»)
. Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02546476.
4. Місцезнаходження замовника: 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Заступник директора Ватулян Сергій Гургенович, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», телефон +380504942605, e-mail: Svatulian@yahho.com
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Вивезення твердих побутових відходів – ДК 021:2015: код 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 880 послуг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
1) 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18;
2) 65074, м. Одеса, вул. Героїв Крут, 28 «Б».
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник щомісяця здійснює оплату послуг, що надаються Виконавцем, з відповідного рахунку Державного казначейства України. Оплата здійснюється не пізніше 5-го числа місяця, наступного за оплачуємим, на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт).
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 114 093 грн. 60 коп. (Сто чотирнадцять тисяч дев'яносто три гривні 60 коп.) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» лютого 2022 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «23»лютого 2022 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Завершена
114 093.60UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 140.94 UAH
Період оскарження:09.02.2022 14:42 - 15.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Невірно визначений (завищений в 4 рази!!!!) обсяг надання послуг
Номер:66ead042e8f04ad4a3c90e3adca7753a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-09-010389-b.b4
Назва:Невірно визначений (завищений в 4 рази!!!!) обсяг надання послуг
Вимога:
Згідно додатку №2 до оголошення дата початку надання послуг 01 березня 2022 року (п.9.1. Проекту договору). Строк надання послуг до 31.12.2022р. - тобто 10 місяців. Згідно цього ж додатку №2 до оголошення та Технічної специфікації (додаток №1 до оголошення) кількість встановлених контейнерів по всім адресам становить 4 шт., графік вивезення кожного контейнера становить 5 разів на тиждень, та кількість спорожнень по всім контейнерам в місяць становить 87 спорожнень (послуг) (Проект договору додаток 1 "Дислокація, кількість контейнерів, графік вивезення ТПВ"). Ця кількість послуг (87 спорожнень за місяць) цілком відповідає зазначеному графіку ( 4 контейнера * 5 разів на тиждень * 4,35 тижнів на місяць = 87 спорожнень). За таким графіком за 10 місяців дії договору розрахункова кількість надання послуг складає 870 послуг, тобто 10 місяців по 87 послуг на місяць. Тож Замовник мав би зазначити у оголошенні обсяг закупівлі 870 послуг. Натомість, Замовник зазначив у оголошенні обсяг закупівлі 3480 послуг!!!!!! Такий обсяг не відповідає ані кількості встановлених контейнерів (зазначені в додатку №1 та №2 до оголошення), ані графіку вивезення відходів (зазначений в додатку №2 до оголошення), та взагалі суперечить обсягу послуг за місяць зазначений в додатку №2 до оголошення. Таким чином Замовник навмисно в 4 рази!!!!! збільшив зазначений в оголошенні обсяг послуг, що тягне за собою свідоме заниження вартості послуги, яку мають запропонувати учасники закупівлі аж в 4 рази!!!! Такі дії Замовника свідомо ведуть до звуження потенційного кола учасників в цій закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до оголошення в частині кількості послуг, що закуповуються, та привести обсяг закупівлі до відповідності з додатками до оголошення (додаток №1 та №2), в т.ч. графіком вивезення та кількості встановлених контейнерів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.02.2022 20:33
Вирішення:Доброго дня! Дякую за запитання. Приймемо до уваги та внесемо зміни.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
4 сміттєвози
Номер:7bd41b7bf53440fe991fa8694a81ada1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-09-010389-b.b3
Назва:4 сміттєвози
Вимога:
Згідно п. 1 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю - «Для своєчасного надання послуг учасник має підтвердити наявність у нього у власності та/або користуванні спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів у кількості не менше 4 штуки.». Вимога стосовно наявності спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів, наявна кількість яких повинна бути не менше чотирьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 4 одиниць. Встановлена вимога про наявність не менше 4-х спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно Оголошення про спрощену закупівлю передбачено необхідність спорожняти лише 4 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить від 5,5 м.куб відходів. Спеціалізовані сміттєзбиральні автомобілі для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені бункерами об’ємом в середньому 20 м.куб. та обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів, а саме 5,5 м.куб. після пресування зменшується до (1,83-1,1) м.куб. відходів. Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза. У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше чотирьох. Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг. Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити вимогу передбачену п. 1 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю наступного змісту «Для своєчасного надання послуг учасник має підтвердити наявність у нього у власності та/або користуванні спеціалізованих сміттєзбиральних автомобілів у кількості не менше 4 штуки.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.02.2022 18:01
Вирішення:Замовником встановлена саме така мінімальна кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів зважаючи на запланований обсяг вивезення твердих побутових відходів.А також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправностей основних транспортних засобів. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі. Класифікація транспортних засобів наведена у Законі України «Про автомобільний транспорт» № 2344-II, відповідно до якого транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо). Таким чином, встановлена Замовником вимога у Додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Водії
Номер:d880d2568264433b965f872964b99adf
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-09-010389-b.b2
Назва:Водії
Вимога:
Згідно п. 3 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю передбачена вимога про підтвердження наявності 4 водіїв – «При цьому у довідці має бути зазначено про наявність в Учасника не менше 4 водіїв»
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необгрунтована необхідність такої кількості працівників, а саме «не менше 4 водіїв».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлена вимога про кількості працівників, а саме «не менше 4 водіїв» порушує вимоги чинного законодавства України і принцип недискримінацію учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необгрунтованого кількісного складу працівників. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необгрунтованих вимог щодо кількісного складу працівників.
Враховуючи вже подані вимоги до закупівлі і то й факт, що для виконання послуг достатньо 1 сміттєвоза встановлена вимога про наявність 4 водіїв є надмірною.
Враховуючи вище зазначене для якісного надання послуг відповідно предмету закупівлі достатньо 1 водія.
Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу передбачену п. 3 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю наступного змісту – «При цьому у довідці має бути зазначено про наявність в Учасника не менше 4 водіїв»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.02.2022 17:55
Вирішення:Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен обов’язково мати не менше 4 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки. Дана вимога обумовлена тим, що обсяг послуг достатньо великий, тож наявність не менше чим 4 водіїв - гарантія отримання замовником якісного і постійного надання послуг, з можливістю взаємозаміни фахівців виконавця під час їх надання (хвороба/відпустка працівників виконавця та ін.) оскільки вивезення побутових відходів здійснюється один раз на день і в стислий термін. «Інструкцією з організації взаємодії порту та сторонніх підприємств по безпечному провадженню робіт на території порту» передбачено оперативне та швидке виконання робіт та послуг сторонніми організаціями, не задіяних у господарській діяльності підприємства, у зв’язку з наявністю на території порту постійного руху великотоннажних транспортних засобів.
Щодо посилання у вимозі на рішення АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018, то в даному випадку воно є некоректним, адже предмет розгляду справи - порушення замовником Ліцензійних умов провадження господарчої діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016р. №852, з чітко встановленими вимогами до конкретного виду послуг щодо наявної кількості кваліфікованих фахівців.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Євро-5
Номер:232517f79efa41aba75914678dfde3b5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-09-010389-b.b1
Назва:Євро-5
Вимога:
Згідно п. 2 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю – «Для надання послуг учасник повинен використовувати автомобілі, які відповідають екологічному стандарту рівня Євро-5 та вище, про що має міститися відповідна відмітка у свідоцтві про державну реєстрацію транспортних засобів». Вказана вимога є дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», встановленням даної вимоги Замовник обмежує права учасників щодо прийняття участі в даній закупівлі тим самим обмежуючи конкуренцію. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. "Євро-5" — це екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах автомобіля. На сьогоднішній день, вимога про відповідність транспортного засобу стандарту Євро-5 в Україні передбачена лише одним нормативно-правовим документом - Законом України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів". Так, стаття 2 вказаного Закону передбачає, що митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 включно. Таким чином, вимога про відповідність транспортного засобу екологічним нормам стандарту Євро-5 передбачена виключно для митного оформлення транспортних засобів, які ввезені в Україну до 31.12.2015, а також для їх першої державної реєстрації в Україні. Вимоги про відповідність автомобілів стандарту Євро-5 під час їх експлуатації на території України або надання будь-яких послуг, у тому числі послуг з перевезення товарів, які є предметом даної закупівлі, чинним законодавством України не передбачені. Стаття 29 Закону України "Про дорожній рух" визначає коло транспортних засобів, що допускаються до участі у дорожньому русі в України, а саме: конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, - пройшов такий контроль. Звертає увагу на те, що в Україні наразі жодним нормативно-правовим документом не встановлено заборони чи будь-якого обмеження на експлуатацію автомобілів, які не відповідають вимогам екологічного стандарту Євро-5. У зв’язку з цим, будь-який транспортний засіб, що відповідає вимогам ст. 29 Закону України "Про дорожній рух", має право брати участь у дорожньому русі в України та надавати будь-які послуги чи виконувати будь-які роботи, в тому числі з перевезення товарів. Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, вказана вимога є дискримінаційною, адже взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають не менше чотирьох одиниць такої спеціалізованої техніки (транспортних засобів) з екологічним стандартом Евро-5. Тим самим дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вказана позиція узгоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № № 2412-р/пк-пз від 07.02.2022 р. по скарзі UA-2022-01-13-005904-a.b5, по публічній закупівлі UA-2022-01-13-005904-a). Враховуючи вище викладене вимагаємо виключити з Оголошення п. 2 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю – «Для надання послуг учасник повинен використовувати автомобілі, які відповідають екологічному стандарту рівня Євро-5 та вище, про що має міститися відповідна відмітка у свідоцтві про державну реєстрацію транспортних засобів».
Вирішення:Стосовно наявності в Учасника автомобілів, які відповідають екологічному стандарту рівня Євро -5 та вище , то встановлення Замовником такої вимоги є цілком законним та не є дискримінаційною вимогою. Замовником встановлено: «Учасником проведення спрощеної закупівлі повинні вживатися заходи захисту довкілля.» Встановлення стандарту Евро-5 передбачає підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі та безпосередньо гарантує відповідність Учасника сучасним нормам по захисту довкілля, вимогам якості та надійності транспортних засобів при їх використанні. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Тому вимога Замовника про підтвердження відмітки Евро-5 у свідоцтві про реєстрацію відповідного спеціалізованого транспортного засобу є правомірною та законною. Таким чином, встановлена Замовником вимога у Додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов.