-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт «Монтаж системи адресної пожежної сигналізації та системи мовленнєвого оповіщення про пожежу будівлі гуртожитку (інвентарний номер 310300054) ХДМА за адресою: просп. Ушакова, 42, м. Херсон»)
Торги не відбулися
151 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 513.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 513.00 UAH
Період уточнення:
08.02.2022 16:55 - 17.05.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7a69083cf2484199b529b1ee6278da6c
Дата опублікування:
12.02.2022 09:23
Опис:
Шановний Замовнику, у Додатку 5 до ТД ви вимагаєте надати Договір добровільного страхування загальноцивільної відповідальності перед третіми особами, у якому зазначено страхування Учасника при провадженні діяльності з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 151 348,00 грн. та термін дії даного договору - не менше ніж до кінця 2022 року.
Яким Законодавчим чи нормативним документом ви керувались? Ані Закон України «Про публічні закупівлі» ані Ліцензійні умови провадження господарської діяльності не передбачають наявності таких документів у Ліцензіатів. Якщо ви не компетентні у цих питаннях, то пояснимо, що Надавач послуг протипожежного призначення у своїй роботі керується виключно Законодавчою базою, а не своїми забаганками, як у вашому випадку.
Те саме стосується документального підтвердження щодо проходження навчання працівника (працівників) для монтажу протипожежного обладнання «Омега», «Тірас», «Варта» та «Веллез» системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу від його виробників (або представництва або філії – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яке використовується згідно проекту.
Як писав вище потенційний учасник - працівники в змозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затвердженими Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників.
Натомість ви навіть не поцікавились наявністю дипломів про освіту або підвищення кваліфікації, працівників учасника, що являється дійсно підтвердженням професіоналізму працівників, а не підтвердження навчання від виробників продукції.
Ви вимагаєте надати Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сфера застосування (сертифікації) – монтаж системи пожежної сигналізації. Дані сертифікати повинені бути зареєстрованими та позначеними національним знаком акредитації органом з оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агентством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України).
Хочемо зауважити, що така сертифікація є добровільною, а не обов’язковою і жодним чином не впливає на компетентність та професіоналізм підприємства, а лише ще раз підтверджує вашу домовленість з завідома потенційним переможцем, який має всі заявлені вами документи.
Ви вимагаете довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника, видану за поточний місяць та рік відповідно дати проведення закупівлі.. Хочемо зауважити, що дана довідка видається не органами ДФС (ДПС), а банками. Як показує практика минулих закупівель, органи ДФС дуже дивуються коли їм приходять такі запити і починають цікавитись тими Замовниками, які прописують такі незаконні вимоги.
І окремо хочемо звернути увагу на надану Технічну специфікацію, у якій не міститься інформації щодо переліку матеріалів та обладнання, яке необхідно для виконання робіт по предмету закупівлі, тим самим змушуючи кожного потенційного учасника виїжджати на об’єкт (хоча це повинен робити ВИКЛЮЧНО ПЕРЕМОЖЕЦЬ) і підписувати у вас Акт обстеження. Ваша неправомірна вигода від даної закупівлі вже очевидна.
Провівши моніторинг минулорічних закупівель, завідома можна відстежити з ким саме ви вже домовились про результати аукціону.
Приведіть документацію в належний вигляд і наполегливо рекомендуємо Вам, як Замовнику, діяти в межах Закону України «Про публічні закупівлі», а не керуватись власними інтересами і завідома обумовленою вигодою.
Відповідь:
У частині надання учасниками акту обстеження: на найближчому засіданні робочої групи дане питання буде розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації;
Щодо проходження навчання працівників: Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для належного, якісного та у встановлені терміни виконання робіт з монтажу, програмування та налагоджування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу відповідно до розробленої проектної документації Учасник повинен мати відповідний досвід та знання у алгоритмах роботи та підключенні протипожежного обладнання, про що Учасник надає дані підтвердження щодо проходження навчання працівника (працівників)від його виробників (або представництва або філії – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Зазначені підтвердження навчання видаються на безоплатній основі та можуть бути отримані будь-якою організацією, працівники якої були направлені на навчання. Зважаючи на додержання принципів максимальної економії, ефективності, недискримінації учасників, рівне ставлення до них та надання якісних послуг кваліфікованими працівниками замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Щодо сертифікації: Сертифікація, акредитація є добровільною, але не відміненою. Акредитація визначена Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та дозволяє засвідчити, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами та вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Згідно наказу Держстандарту України № 191 від 10.04.1997 року та редакції від 16.03.2018 року "Про стандартизацію і сертифікацію" пункту 3.4. добровільна сертифікація продукції або послуг у Системі проводиться на відповідність вимогам, які актами законодавства та нормативними документами не віднесені до обов'язкових. При цьому сертифікація на відповідність усім обов'язковим вимогам, якщо вони встановлені для цієї продукції або послуги, виконується неодмінно. Схему добровільної сертифікації визначає заявник за погодженням з органом із сертифікації. Пункт 3.4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Держкомстандартизації N 585 ( z0740-00) від 10.10.2000 Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов'язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб'єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для протипожежних робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність ISO є обгрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону України "Про публічні закупівлі ". Аналогічна позиція міститься в рішенні Органу оскарження №4108-р/пк-пз від 03.03.2021 року, питання 4 та в рішенні Органу оскарження №15002-р/пк-пз від 02.07.2021 року.
Щодо довідки з ДФСУ: на найближчому засіданні робочої групи дане питання буде розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації;
Щодо договору добровільного страхування: на найближчому засіданні робочої групи дане питання буде розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:51
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
24087ac03c1a4acabe9e1c5bd11ffe8c
Дата опублікування:
11.02.2022 11:42
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник, у тендерній документації Ви вимагаєте надати документальне підтвердження щодо проходження навчання працівника (працівників) для монтажу протипожежного обладнання «Омега», «Тірас», «Варта» та «Веллез» системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу від його виробників (або представництва або філії – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яке використовується згідно проекту.
Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника.
Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання підтвердження щодо проходження навчання працівника (працівників) для монтажу протипожежного обладнання «Омега», «Тірас», «Варта» та «Веллез» системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу від його виробників (або представництва або філії – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яке використовується згідно проекту.
Відповідь:
Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для належного, якісного та у встановлені терміни виконання робіт з монтажу, програмування та налагоджування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу відповідно до розробленої проектної документації Учасник повинен мати відповідний досвід та знання у алгоритмах роботи та підключенні протипожежного обладнання, про що Учасник надає дані підтвердження щодо проходження навчання працівника (працівників)від його виробників (або представництва або філії – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Зазначені підтвердження навчання видаються на безоплатній основі та можуть бути отримані будь-якою організацією, працівники якої були направлені на навчання. Зважаючи на додержання принципів максимальної економії, ефективності, недискримінації учасників, рівне ставлення до них та надання якісних послуг кваліфікованими працівниками замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:50
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
925d94a2f4d3423b958d76cedd0ed712
Дата опублікування:
11.02.2022 11:39
Опис:
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Сертифікація, акредитація є добровільною, але не відміненою. Акредитація визначена Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та дозволяє засвідчити, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами та вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Згідно наказу Держстандарту України № 191 від 10.04.1997 року та редакції від 16.03.2018 року "Про стандартизацію і сертифікацію" пункту 3.4. добровільна сертифікація продукції або послуг у Системі проводиться на відповідність вимогам, які актами законодавства та нормативними документами не віднесені до обов'язкових. При цьому сертифікація на відповідність усім обов'язковим вимогам, якщо вони встановлені для цієї продукції або послуги, виконується неодмінно. Схему добровільної сертифікації визначає заявник за погодженням з органом із сертифікації. Пункт 3.4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Держкомстандартизації N 585 ( z0740-00) від 10.10.2000 Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов'язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб'єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для протипожежних робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність ISO є обгрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону України "Про публічні закупівлі ". Аналогічна позиція міститься в рішенні Органу оскарження №4108-р/пк-пз від 03.03.2021 року, питання 4 та в рішенні Органу оскарження №15002-р/пк-пз від 02.07.2021 року.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:49
Відповідь надана
неправомірна вимога
Номер:
502d609567d747379b70d84647b5626d
Дата опублікування:
11.02.2022 11:38
Опис:
В ТД зазначена вимога "Договір добровільного страхування загальноцивільної відповідальності перед третіми особами, у якому зазначено страхування Учасника при провадженні діяльності з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.", яка є неправомірною, оскільки у нас в договорі страхування вказано господарську діяльність щодо Електромонтажних робіт, а не в трактуванні яке вимагає замовник!
Тому вимагаємо не дискримінувати учасників та відкорегувати дану вимогу!
Чи ви пропонуєте не приймати участь у вашій закупівлі?
Відповідь:
На найближчому засіданні робочої групи дане питання буде розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:48
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
2544ff6adbf94a7f8841b6a57f509a6f
Дата опублікування:
11.02.2022 11:35
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику, у тендерній документації ви вимагаете довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника, видану за поточний місяць та рік відповідно дати проведення закупівлі..
Звертаємо вашу увагу, що дана довідка видається не органами ДФС (ДПС), а банками.
До того ж запити в ДФСУ обробляються згідно законодавства протягом 30 днів, тому дана вимога є дискримінаційною!
Таку довідку може надати учасник який завчано знав про дану закупівлю та направив запит на отримання даної довідки!
Тому вимагаємо не дискримінувати учасників та виключити вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
На найближчому засіданні робочої групи дане питання буде розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:48
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
a1c659f4c1e64466acbcfa952d0916b5
Дата опублікування:
11.02.2022 11:18
Опис:
В ТД встановлена вимога «Учасник повинен мати сертифікованого інженера з охорони праці. В підтвердження учасник має надати у складі пропозиції копію сертифікату фахівця будівельної галузі «Інженера з охорони праці (будівництво)»», що є неправомірною!
Щодо інженера з охорони праці, то відповідно до ст. 15. «Служба охорони праці на підприємстві» Закону України «Про охорону праці»
- На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
- «На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
- На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку». Тобто законодавством чітко встановлено, що наявність інженера з охорони праці для частини підприємств є правом господарюючого суб’єкта, а не обов’язком.
Наше підприємство має у своєму штаті кількість працівників менше 50 осіб, а тому належить до категорії підприємств, яких законодавство не зобов’язує створювати службу з охорони праці. Більш того, відповідно до вимог чинного законодавства директор нашого підприємства, який пройшов спеціальне навчання може проводити навчання працівників з питань охорони праці. Тому дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує наші законні права та інтереси.
Відповідь:
В тендерній документації зазначено сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), який видається згідно НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», яке дає право виконувати функції координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт (далі – Перелік видів будівельних робіт), на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведений у додатку 1 до Мінімальних вимог. До переліку видів будівельних робіт входять зокрема, але не виключно: монтажні роботи, електромонтажні роботи, монтаж і випробування внутрішнього інженерного обладнання та мереж, капітальний ремонт, демонтаж. Виконання таких видів робіт передбачено тендерною документацією. З метою організації охорони праці та забезпечення життя і здоров’я працюючих на будівельному майданчику, де будуть проводитися будівельні роботи (в тому числі зазначені вище) до початку виконання будівельних робіт призначається координатор з охорони праці. Відповідно до частини четвертої Розділу ІV Мінімальних вимог координатор з питань охорони праці повинен мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, кваліфікація якого має бути підтверджена незалежним органом за професією інженер з охорони праці (будівництво). Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація складена виключно у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, зазначений сертифікат може бути виданий на працівника службу охорони праці на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб або на працівника, який має відповідну підготовку, в порядку сумісництва на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб або на працівника, який може залучатися як сторонній спеціаліст на договірних засадах, який має відповідну підготовку, на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:48
Відповідь надана
уточнення
Номер:
5f989a850d8a4d18906e2a02c438b244
Дата опублікування:
11.02.2022 11:16
Опис:
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "копії посвідчень про проходження навчання (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду»)"???
Відповідь:
При розробленні тендерної документації Замовник керувався вимогами НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів і Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:47
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
dfae2cc97f214a48aa174aeb92ad11fd
Дата опублікування:
11.02.2022 11:15
Опис:
В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
На найближчому засіданні робочої групи дане питання буде розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.02.2022 14:47