-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Меденицької середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів Меденицької селищної ради в смт. Меденичі Дрогобицького району Львівської області
Торги не відбулися
11 769 032.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 845.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 845.16 UAH
Період уточнення:
07.02.2022 18:41 - 15.05.2022 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
c5277068e24a4fab99572f3383366f39
Дата опублікування:
09.02.2022 18:17
Опис:
Просимо надати обґрунтоване пояснення вимоги про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2019-2021 рр. Чому аналогічні договори повинні бути надані саме за цей період? Встановлення вимоги про виконання аналогічних договорів за певний період є прямою дискримінацією учасників, які мають досвід роботи за інші періоди. Враховуючи наведене, робимо висновок про те, що такі вимоги прописані замовником під визначеного учасника. Згідно ст.5 ЗУ основними принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них та добросовісна конкуренція серед учасників.
Чому повинні бути надані копії 3-х окремих договорів на влаштування ФЕМ, на утеплення фасаду та на капремонт / реконструкцію даху/покрівлі. Чи може бути надано один договір, який містить всі види робіт та/або два договори, які містять заявлені роботи? Відповідь просимо обґрунтувати згідно діючого законодавства.
Відповідь:
Доброго дня. Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до умов тендерної документації по закупівлі: «Капітальний ремонт Меденицької середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів Меденицької селищної ради в смт. Меденичі Дрогобицького району Львівської області». Учасник має надати в складі своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів які укладені в 2019-2021 році, разом із копіями таких аналогічних договорів та доказами виконання таких договорів (акти виконаних робіт, виписки з банку про загальні суми отриманих коштів за договором). Під аналогічним договором слід розуміти договір на капітальний ремонт, або реконструкцію. Встановлена у тендерній документації вимога, щодо наявності виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно-працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безпеки та комфортне перебування на території загальоноосвітнього закладу. Дана вимога забезпечить участь у тендерній закупівлі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Оскільки, в процесі роботи необхідно чітко розуміти відповідальність, принцип роботи у даних закладах та можливість забезпечення виконання повного комплексу робіт. Окрім цього, зазначаємо, що наявність інформації про виконання аналогічних договорів у типових для замовника закладах дає впевненість у тому, що переможець оголошеної процедури закупівлі зуміє належним чином виконати замовлення шляхом якісного та своєчасного виконання робіт із чітким дотриманням технологічних процесів, встановлених державними стандартами України, що дозволить досягти поставленої мети та не призведе до зриву будівельного сезону та навчання дітей. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку замовник вправі самостійно визначати перелік необхідних документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимоги тендерної документаціїї є правомірним та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
14.02.2022 22:27
Відповідь надана
Підтвердження відповідності Учасника
Номер:
cb70d081168f41d29fdbf2dfc677688f
Дата опублікування:
09.02.2022 14:23
Опис:
Доброго дня. Прошу надати обгрунтування необхідності подання Сертифікату менеджменту якості, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2018, оскільки Сертифікат на систему управління якістю в сфері надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель( код ДКПП 41,00) є більш відповідним, враховуючи предмет закупівлі та Технічну специфікацію.
Відповідь:
Доброго дня, . Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001 на будівництво, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Дата відповіді:
14.02.2022 22:28
Відповідь надана
Акт огляду об'єкта
Номер:
a834411650754ecc9c60aa7d321b0a77
Дата опублікування:
09.02.2022 12:13
Опис:
Вимагаємо прибрати з переліку обов’язкових до подання у складі Тендерної пропозиції «Акту огляду об’єкта», оскільки дана вимога є дискримінаційною та порушує такі принципи закупівель як:
-недискримінація Учасників та рівне ставлення до них(адже цей Акт може бути не підписаний не з вини Учасника, а завдяки волі та вибірковому ставленню Замовника до Учасників);
-максимальна економія, ефективність та пропорційність (адже уся необхідна інформація для формування Тендерної пропозиції зазначена у Технічній специфікації );
-запобігання корупційним діям і зловживанням(адже факт підписання Акту огляду об’єкту створює можливість зустрічі Замовника та Учасників та проведення переговорів, що неприпустимо при здійсненні публічних закупівель).
У разі відхилення нашої вимоги, декларуємо свою готовність звернутись до Антимонопольного комітету України.
Інформуємо, що аналогічні позови були розглянуті на користь Скаржника, зокрема рішення за №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, № 14872 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c)
Відповідь:
Доброго дня, надаємо відповідь на Ваше запитання. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. Вимоги тендерної документації про надання Учасниками Акту огляду об'єкта, який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, встановлених у тендерної документації встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови. Цей документ надається для повної оцінки робіт по об'єкту та для уникнення додаткових витрат, які можуть виникнути з боку виконавця (оскільки дуже часто буває, що виконавець по технічному завдані розраховує на одні роботи, а по факту в нього раптово можуть виникнути додаткові роботи). Тому аби виконавець правильно розрахував вартість та об'єми робіт, в тендерній документації вказано Акт огляду об’єкту. В даному документі немає дискримінаційного підтексту, а навпаки вказаний документ надає виконавцю зрозуміти та вирахувати всі роботи які він має виконати. Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, і є такою, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників.
Дата відповіді:
14.02.2022 22:21
Відповідь надана
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
05398d2680c24d4aa833ee216bdc1835
Дата опублікування:
09.02.2022 10:32
Опис:
Чи буде достатнім, у розумінні замовника,і не буде причиною для відхилення учасника, для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів", подати один договір, який містить усі перелічені види робіт, а саме:реконструкцію даху, утеплення фасаду, влаштування ФЕМ(основним видом робіт даного договору є влаштування шатрової покрівлі і теплоїзоляція фасаду)із сумою виконаного договору у кілька разів більшою за очікувану вартість закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. У даному випадку стосовно вимоги до аналогічних договорів. Тендерна документація містить чітко викладений текст. Дана вимога забезпечить участь у тендерній закупівлі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Дата відповіді:
14.02.2022 22:24