-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг
Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Торги відмінено
180 912.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 904.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 904.56 UAH
Період уточнення:
07.02.2022 10:38 - 11.02.2022 00:00
Відповідь надана
Щодо документації
Номер:
074fcc4dd0b64f4c9c7f38c8d7413a29
Дата опублікування:
08.02.2022 13:21
Опис:
Шановний Змовник , надайте будь-ласка спеціфікацію на віконні та дверні вироби з повними технічними характеристиками, або ескізи з характеристиками
Відповідь:
оброго дня! Для уточнення розмірів дверних та віконних блоків, Учасник повинен ознайомитися з обсягами робіт безпосередньо в закладі, в тому числі зробити заміри з метою урахування фактичних розмірів та особливостей дверних та віконних прорізів з метою якісного надання послуги по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові, відповідно до п.16 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
09.02.2022 08:29
Відповідь надана
Щодо вимог
Номер:
6fbc6868d01849d8b6888e266cce1acc
Дата опублікування:
08.02.2022 13:17
Опис:
Згідно п.16 Додатку 1 до Оголошення : «Для повного розуміння специфіки надання послуги та обсягу послуги, Учасник повинен обстежити об’єкт. На підтвердження огляду, надати Акт огляду об’єкту, із зазначенням дати огляду та підписом уповноваженої особи.Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті Замовника не беруться до уваги та не розглядаються, незалежно від розміру цінової пропозиції». Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, його виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: «код за ЄЗС ДК 021:2015: 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи» - послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг», а не обстеження об’єкта. Крім того, згідно умов оголошення п.4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 1 послуга відповідно до Інформації про технічні, якісні та інші характеристики (Додаток № 3)., а саме : «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», який наданий Вами у додатку №3. Тому при розрахунку своєї пропозиції учасник не може брати до розрахунку "інші обсяги", а розраховує свою пропозицію згідно технічного завдання (додаток 3 до оголошення) Також ще раз нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Крім того, відповідно до проекту договору (Додаток 4) визначає :
п.1.2. Кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг зазначені кошторисі (Додаток №1 до Договору);
1.3. Склад і обсяг послуг, що доручаються до виконання Підряднику, визначені в кошторисі, що є невід'ємною частиною договору. Обсяги послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків;
при цьому цих додатків до договору Вами не надано. Також Договором зазначено: п.10.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: кошторис (Додаток №1), який теж Вами не наданий у складі документів Оголошення.
У наданому Додатку 1 до проекту договору вказано: «Договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, пояснювальна записка за предметом закупівлі «послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг» складаються Учасником із застосуванням програмного комплексу, відповідно до Державних стандартів та норм» при цьому не вказано, на підстві саме чого складається кошторис. Якщо на підставі Додатку 3, то навіщо тоді акт обстеження? Якщо на підставі акту обстеження, то навіщо тоді додаток 3?
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно розробляє та затверджує оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для уточнення розмірів дверних та віконних блоків, Учасник повинен ознайомитися з обсягами робіт безпосередньо в закладі, в тому числі зробити заміри з метою урахування фактичних розмірів та особливостей дверних та віконних прорізів з метою якісного надання послуги по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові, відповідно до п.16 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Акт огляду об’єктів складається у довільній формі із зазначенням дати огляду та підписом уповноваженої особи. В оголошені про проведені спрощеної процедури закупівлі наведено адресу закладу, що потребує заміні дверних та віконних блоків, що надає змогу Учасникам провести огляд закладу, не звертаючись до відділу освіти та уповноваженої особи за проведення спрощеної закупівлі. Данна вимога Замовника не є дискримінаційною. Перелік послуг замовник визначає із дефектного акту, який складається закладом, який потребує послуг з поточного ремонту. Кошторисна документація складається учасником, так як він рахує суму коштів, необхідних для виконання ремонтних робіт, використання необхідних матеріалів та інших витрат, безпосередньо пов'язаних з проведенням ремонту. Тому, для детального огляду та формування своєї цінової пропозиції Вам потрібно ознайомитися з обсягами робіт безпосередньо в закладі.
Дата відповіді:
09.02.2022 08:28
Відповідь надана
по закупівлі
Номер:
a1cab105a410426f83340265c4fc7104
Дата опублікування:
08.02.2022 11:36
Опис:
Шановний замовник!
В найменуванні робіт та витрат,Ви вказуете:
Демонтаж дверних прорізів 5шт (14,5м2)
Демонтаж віконних прорізів 2шт (11,0м2)
А заповнення дверних прорізів:
Більше 3м2 - 7,56м2
Більше 3м2 - 3,2802м2
Більше 2м2 до 3м2 - 5,481м2
Взагалі =16,3212м2
Віконних прорізів:
Більше 3м2 - 4,3296м2
До 1м2 - 1,944м2
До 1м2 - 1,827м2
Більше 3м2 -3,876м2
В загалі =11,9766м2
Що суперечить одне одному,як по м2, так і по кількості ! Внесіть будь ласка зміни, або надайте чітке пояснення! А як що Ви надасте орієнтовну конфігурацію вікон та дверей, всі потенційні учасники будуть Вам дуже вдячні !!!
Дякуемо!
Відповідь:
Доброго дня! Об’єм металопластикових конструкцій наведений по зовнішньому обміру коробок. Демонтаж дерев’яних конструкцій включає коробку (віконну або дверну), віконну раму або дверне полотно. Для уточнення розмірів дверних та віконних блоків, Учасник повинен ознайомитися з обсягами робіт безпосередньо в закладі, в тому числі зробити заміри з метою урахування фактичних розмірів та особливостей дверних та віконних прорізів з метою якісного надання послуги по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові, відповідно до п.16 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
09.02.2022 08:28