-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг
Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Торги відмінено
180 912.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 904.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 904.56 UAH
Період оскарження:
07.02.2022 10:38 - 11.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Перевищення повноважень уповноваженої особи Замовника
Номер:
9495d2c1a3ca4bfb861984ee053867e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002862-b.a3
Назва:
Перевищення повноважень уповноваженої особи Замовника
Вимога:
Відповідно до ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" на вимогу Учасника надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Замовник зобов'язаний надати відповідь стосовно зауважень, викладених у протоколі відхилення, оскільки тільки там викладаються підстави для відхилення пропозиції Учасника. Враховуючи, що на етапі кваліфікації Учасника ПП "Обірон" у Замовника не було зауважень до сертифікатів відповідності та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру ТМ AXOR системи "KOMFORT LINE R-3" та системи "SMART LINE S PLUS", наданих у складі тендерної пропозиції, при розгляді Замовником вимоги Учасника більш чи менш детальне вивчення документів без повернення на етап кваліфікації, а також повторна кваліфікація Учасника Законом "Про публічні закупівлі" не передбачені, тому є безпідставними та такими, що порушують ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином, Уповноважена особа Замовника перевищила повноваження, надані Замовнику Законом України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо від Уповноваженої особи діяти виключно в межах законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО №52 від 28.02.2022.pdf 28.02.2022 12:00
Дата подачі:
23.02.2022 22:48
Вирішення:
Доброго дня!
Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо наступне.
Уповноваженою особою була відхилена пропозиція ПП «Обірон» Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2022 №45 з таких підстав: ) з таких підстав: не виконано вимоги Додатку №3 до оголошення про проведення Спрощеної закупівлі, а саме:
- На підтвердження якісних характеристик витратних матеріалів, що будуть використані під час виконання послуг, учасник повинен був надати сертифікат відповідності на фурнітуру та на підтвердження дотримання учасником вимог Санітарних правил надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру. Учасником надано сертифікат відповідності №UA/CRT/00252-20 на пристрої поворотні, відкидні, поворотно-відкидні та фурнітуру для віконних та дверних блоків, ручки віконні та дверні торгівельної марки «VORNE». Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на заявлену учасником фурнітуру відсутні, що не дає можливості підтвердити дотримання учасником вимог Санітарних правил на матеріал даної торгівельної марки, що пропонується учасником.
Учасником ПП « Обірон» в системі електронних закупівель 21.02.2022 17:07 було розміщено вимогу щодо безпідставного відхилення пропозиції. Уповноваженою особою було переглянуто та більш детально вивчено документи, які були надані ПП «Обірон». При більш детальному вивченню наданих документів встановлено наступне:
1. Учасник ПП «Обірон» висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні, поворотно-відкидні та фурнітуру для віконних та дверних блоків, ручки віконні та дверні торгівельної марки «VORNE»;
2. Учасником ПП «Обірон» надано сертифікат відповідності № UA0.YT.051706-21 на профілі полівінілхроридні для віконних та дверних конструкцій торгівельних марок: “WDS”, “TRIO”, “GALAXY”, “Olimpia”, в якому зазначається виробник продукції – ТОВ «МІРОПЛАСТ» (Дніпропетровська область, м. Дніпро), а в протоколі випробувань №141/1-2019 зразків профілів полівінілхроридних (для виготовлення вікон та дверей) зазначено виробника – ТОВ «Оффервин Лимитед» (Київська обл., с. Дідівщина);
3. Учасником ПП «Обірон» надано сертифікат відповідності № UA.PN.191.0287-21на склопакети клеєні загальнобудівельного призначення, однокамерні та двокамерні; енергозберігаючі та стійкі при механічній дії, типів СПО, СПД: з 1-м енергозберігаючим склом та аргоном, та без, з 2-ма енергозберігаючими стеклами та аргоном, та без, в якому виробником зазначено ТОВ «СТЕМАЛІТ» (м. Дніпро). Учасник ПП «Обірон» надає: протокол випробувань № 2018.00.05.11.02 на склопакети клеєні – виробник ТОВ «БестГлас» (м. Дніпро), протокол випробувань №2660-Б на склопакети – виробник ТОВ «КРИВБАСІМПЕКС» (м. Кривий Ріг), протокол випробовування №Л27/02-17 на склопакети – виробник ТОВ Глас Трьош Дніпропетровськ» ( Дніпропетровська обл., м. Кам’янське);
4. Учасником ПП «Обірон» надано сертифікат відповідності на блоки віконні та дверні з полівінілхроридного профілю “WDS” (Україна), «ВікнаНові» (Україна), “WDS ВікнаНові” (Україна) “КВЕ” (Німеччина), “Profine” (Німеччина), “Kommerling” (Німеччина), в якому зазначено виробника продукції – ТОВ «ПРОМБУД-Д» (м. Дніпро). В протоколах випробовування №Т020107/21 та №Т09008/21 на віконні блоки виробником зазначено ТОВ «ТЕПЛОПЛАСТ-Д» (м. Дніпро).
Таким чином ПП «Обірон» не виконав вимоги Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання документів на підтвердження якісних характеристик матеріалів, що будуть використовуватися під час надання послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг.
Тому вважаємо, що повноваження Уповноваженою особою не було перевищено, а учаснику слід бути більш уважним при завантаженні документів та надавати взаємоузгодженні документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Безпідставне відхілення пропозиції
Номер:
b9156f1ddbaf4917ab26153c678ea450
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002862-b.b2
Назва:
Безпідставне відхілення пропозиції
Вимога:
Пропозиція Учасника ПП "Обірон" містить сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру ТМ AXOR системи "KOMFORT LINE R-3" та системи "SMART LINE S PLUS". Тобто вимога Замовника Учасником ПП "Обірон" виконана. Інші зауваження до пропозиції ПП "Обірон" у Замовника відсутні. Тому відхилення пропозиції ПП "Обірон" є безпіставним. Вимагаємо скасувати неправомірне рішення уповноваженої особи.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО №48 від 23.02.2022.pdf 23.02.2022 14:14
Дата подачі:
21.02.2022 17:07
Вирішення:
«Доброго дня!
Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо наступне.
Відхилення пропозиції ПП «Обірон» вважаємо правомірним, так як при більш детальному вивченню наданих документів встановлено наступне:
1. Учасником ПП «Обірон» надано сертифікат відповідності № UA0.YT.051706-21 на профілі полівінілхроридні для віконних та дверних конструкцій торгівельних марок: “WDS”, “TRIO”, “GALAXY”, “Olimpia”, в якому зазначається виробник продукції – ТОВ «МІРОПЛАСТ» (Дніпропетровська область, м. Дніпро), а в протоколі випробувань №141/1-2019 зразків профілів полівінілхроридних (для виготовлення вікон та дверей) зазначено виробника – ТОВ «Оффервин Лимитед» (Київська обл., с. Дідівщина);
2. Учасником ПП «Обірон» надано сертифікат відповідності № UA.PN.191.0287-21на склопакети клеєні загальнобудівельного призначення, однокамерні та двокамерні; енергозберігаючі та стійкі при механічній дії, типів СПО, СПД: з 1-м енергозберігаючим склом та аргоном, та без, з 2-ма енергозберігаючими стеклами та аргоном, та без, в якому виробником зазначено ТОВ «СТЕМАЛІТ» (м. Дніпро). Учасник ПП «Обірон» надає: протокол випробувань № 2018.00.05.11.02 на склопакети клеєні – виробник ТОВ «БестГлас» (м. Дніпро), протокол випробувань №2660-Б на склопакети – виробник ТОВ «КРИВБАСІМПЕКС» (м. Кривий Ріг), протокол випробовування №Л27/02-17 на склопакети – виробник ТОВ Глас Трьош Дніпропетровськ» ( Дніпропетровська обл., м. Кам’янське);
3. Учасником ПП «Обірон» надано сертифікат відповідності на блоки віконні та дверні з полівінілхроридного профілю “WDS” (Україна), «ВікнаНові» (Україна), “WDS ВікнаНові” (Україна) “КВЕ” (Німеччина), “Profine” (Німеччина), “Kommerling” (Німеччина), в якому зазначено виробника продукції – ТОВ «ПРОМБУД-Д» (м. Дніпро). В протоколах випробовування №Т020107/21 та №Т09008/21 на віконні блоки виробником зазначено ТОВ «ТЕПЛОПЛАСТ-Д» (м. Дніпро).
Таким чином ПП «Обірон» не виконав вимоги Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання документів на підтвердження якісних характеристик матеріалів, що будуть використовуватися під час надання послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг.»
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо вимог
Номер:
743df4c6118d4791855c491177fb9d55
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-07-002862-b.b1
Назва:
Щодо вимог
Вимога:
Згідно п.16 Додатку 1 до Оголошення : «Для повного розуміння специфіки надання послуги та обсягу послуги, Учасник повинен обстежити об’єкт. На підтвердження огляду, надати Акт огляду об’єкту, із зазначенням дати огляду та підписом уповноваженої особи.Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті Замовника не беруться до уваги та не розглядаються, незалежно від розміру цінової пропозиції». Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, його виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: «код за ЄЗС ДК 021:2015: 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи» - послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг», а не обстеження об’єкта. Крім того, згідно умов оголошення п.4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 1 послуга відповідно до Інформації про технічні, якісні та інші характеристики (Додаток № 3)., а саме : «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», який наданий Вами у додатку №3. Тому при розрахунку своєї пропозиції учасник не може брати до розрахунку "інші обсяги", а розраховує свою пропозицію згідно технічного завдання (додаток 3 до оголошення) Також ще раз нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Крім того, відповідно до проекту договору (Додаток 4) визначає :
п.1.2. Кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг зазначені кошторисі (Додаток №1 до Договору);
1.3. Склад і обсяг послуг, що доручаються до виконання Підряднику, визначені в кошторисі, що є невід'ємною частиною договору. Обсяги послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків;
при цьому цих додатків до договору Вами не надано. Також Договором зазначено: п.10.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: кошторис (Додаток №1), який теж Вами не наданий у складі документів Оголошення.
У наданому Додатку 1 до проекту договору вказано: «Договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, пояснювальна записка за предметом закупівлі «послуги з поточного ремонту по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів в будівлі Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, буд. 32, м. Кривий Ріг» складаються Учасником із застосуванням програмного комплексу, відповідно до Державних стандартів та норм» при цьому не вказано, на підстві саме чого складається кошторис. Якщо на підставі Додатку 3, то навіщо тоді акт обстеження? Якщо на підставі акту обстеження, то навіщо тоді додаток 3?
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 13:17
Вирішення:
«Доброго дня!
Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно розробляє та затверджує оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для уточнення розмірів дверних та віконних блоків, Учасник повинен ознайомитися з обсягами робіт безпосередньо в закладі, в тому числі зробити заміри з метою урахування фактичних розмірів та особливостей дверних та віконних прорізів з метою якісного надання послуги по заміні дверних та віконних блоків на металопластикові, відповідно до п.16 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Акт огляду об’єктів складається у довільній формі із зазначенням дати огляду та підписом уповноваженої особи. В оголошені про проведені спрощеної процедури закупівлі наведено адресу закладу, що потребує заміни дверних та віконних блоків, що надає змогу Учасникам провести огляд закладу, не звертаючись до відділу освіти та уповноваженої особи за проведення спрощеної закупівлі. Данна вимога Замовника не є дискримінаційною. Перелік послуг замовник визначає із дефектного акту, який складається закладом, який потребує послуг з поточного ремонту. Кошторисна документація складається учасником, так як він рахує суму коштів, необхідних для виконання ремонтних робіт, використання необхідних матеріалів та інших витрат, безпосередньо пов'язаних з проведенням ремонту. Тому, для детального огляду та формування своєї цінової пропозиції Вам потрібно ознайомитися з обсягами робіт безпосередньо в закладі.
Тому вважаємо за недоцільне внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні