• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок (Влаштування системи блискавкозахисту на об’єкті: Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня» корпус 1)

ДК 021:2015: 45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок (Влаштування системи блискавкозахисту на об’єкті: Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня» корпус 1)

Торги відмінено

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період уточнення: 03.02.2022 18:02 - 09.02.2022 17:56
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 6a4ff74c90be4f8da9b191305622a553
Дата опублікування: 09.02.2022 10:36
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Надати Сертифікати про проходження навчання щодо розрахунку систем блискавкозахисту на всіх працівників вказаних у довідці."?? Чим вона передбачена та регламентована?? Що це за сертифікат такий? та хто проводить сертифікацію? Вимагаємо видалити дану неправомірну та законодавчо не встановлену вимогу з оголошення!
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення (документації) спрощеної закупівлі. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру. Однак, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:48
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: a02dad7e88494a7e8713562acf145405
Дата опублікування: 09.02.2022 10:35
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, у оголошенні наявна вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції довідку/лист від територіального органу ДСНС, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об’єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС, виданого не раніше дня оприлюднення закупівлі. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! Тому, вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020 передбачається можливість третьої сторони, як інспекційного органу. Залучення третьої сторони (інспекційного органу) це право Замовника. Враховуючи, що кошти на виконання робіт (послуг) у закупівлі є бюджетними то Замовник вимагає підтвердження того, що буде залучений інспекційний орган. І у разі виявлення недоліків, вони будуть усунені силами та за рахунок Учасника. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру, так як, ці повноваження делегуються будь якому учаснику. Поряд з тим повідомляємо, що залучення представників ДСНС відбувається на виконання тих норм на які є посилання в оголошенні, а оцінка відповідності буде проводитись у відповідності до норм чинного Законодавства України.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:47
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 62f175da71a8492f981bfbee104bcfb5
Дата опублікування: 09.02.2022 10:32
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Закон України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків,професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом періоду 2021 року."?? Запити в даній службі згідно законодавства обробляються протягом 30 днів, і якщо наше підприємство раніше не брало дану довідку, то в такий короткий термін отримати її не зможе! А значить, замовник встановив дану вимогу тому що лобіює інтереси конкретного учасника! В разі не видалення даної вимоги, ми будемо звертатися в контролюючі органи, для перевірки даного тендеру на корупцію та корупційну змову!
Відповідь: Шановний учаснику! Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. Замовник встановлює дану вимогу для підтвердження мінімізації ризиків виникнення нещасних випадків пов’язаних з майбутнім підрядником. Згідно законодавства запити для отримання даної довідки з метою участі в закупівлях видаються в термін до 5-ти днів, що жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:45
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 848a4faf99b04d09893e7a72dd181115
Дата опублікування: 09.02.2022 10:29
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, у оголошенні Ви вимагаєте надати лист від товаровиробника (а саме ТзОВ «ФС Блискавкозахист») про постачання такого обладнання в терміновому порядку та без авансових платежів. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника. Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може. До того ж, строк виконання робіт/ надання послуг який встановив Замовник, а саме до 31.12.2022 року є достатнім для виконання зобов’язань по даній закупівлі! Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до оголошення, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо листа від товаровиробника (а саме ТзОВ «ФС Блискавкозахист») про постачання такого обладнання в терміновому порядку та без авансових платежів.
Відповідь: Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру. Дана вимога не може вважатись незаконною. Згідно рішенням суду даний об’єкт має бути виконаний в найкоротші терміни, тому для підтвердження оперативного виконання послуг Замовник встановлює вимогу про надання підтвердження оперативного постачання обладнання, оскільки на етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. Однак, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:45
Відповідь надана

дискримінація

Номер: d197a27ec64946d386bfc96bce3a3f98
Дата опублікування: 09.02.2022 10:24
Опис: Шановний Замовнику! оголошення містить вимогу до учасника: "...копії договорів (не менше трьох)..." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має один або два аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якою кількістю підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник, 2 або 3 або 10 договорів. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України. До тогож, Вами також зазначено «Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт з капітального ремонту приміщень згідно предмету закупівлі.», поясніть, чому саме капітальний ремонт, якщо закупівля на Влаштування/Встановлення системи??? Не дискримінуйте учасників та видаліть або відкорегуйте дані вимоги!
Відповідь: Згідно статті 16. Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, один з них відповідає п.п. 3) ст. 16 вищезазначеного Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для виконання вимоги щодо надання аналогічного договору(ів) підходять також договори з Капітального ремонту/влаштування/встановлення систем.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:44
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: b959a3f513c441ff9f141a51547d4ffa
Дата опублікування: 09.02.2022 10:22
Опис: В оголошенні встановлена вимога "наявність посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки (не менше 3-х працівників) (надати в складі цінової пропозиції копію посвідчень, копію протоколів про проходження навчання та перевірку, копію документа що засвідчує можливість проведення такого навчання)", яка є дискримінаційною! На якій підставі ми як учасники повинні надавати документ що засвідчує можливість проведення такого навчання?? тобто ми повинні звернутися до навчальної організації з вимогою надати нам їх документи?? чим це передбачено та регламентовано? а якщо навчальна організація не дасть нам таких документів, то Ви пропонуєте не брати участь у даній закупівлі лише з даного приводу, тому що Замовнику захотілося безпідставно встановити дану вимогу?? В разі не видалення даної вимоги, ми будемо звертатися в контролюючі органи!
Відповідь: Шановний Учаснику! Надання документу, що засвідчує можливість проведення навчання слугує для того, щоб впевнитися в компетентності та наявності дозволу на проведення такого навчання відп. до ст.40 Кодексу цивільного захисту України та порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 р. №444.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:43
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 6a6a8080ee5941c0959f27a76418bbbb
Дата опублікування: 09.02.2022 10:18
Опис: В оголошенні встановлена вимога "На підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників надати завірені належним чином копії дипломів про здобуття освіти.", яка є неправомірною, оскільки працівники діють на підставі отриманих кваліфікаційних посвідчень, які підтверджують їх кваліфікацію, до чого тут здобуття освіти? за освітою працівники можуть бути як бухгалтерами та к і інженерами, но отримати посвідчення про кваліфікацію, яке і підтвердить їх професійні знання! Тому вважаємо дану вимогу не коректною, та вимагаємо внести зміни в дану вимогу!
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що зазначена вимога не дискримінує учасників, а вимагається для можливості надання більш якісних послуг із сторони учасника.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:43
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: a2a5a8ce21d54b79b8721ed82e4798e2
Дата опублікування: 09.02.2022 10:15
Опис: В оголошенні встановлена вимога "Дозвільні документи на виконання робіт (копія ліцензії необхідної для виконання видів робіт, які передбачається їм доручити).", яка є неправомірною, оскільки даний вид робіт не підлягає ліцензуванню! Вимагаємо видалити дану вимогу з оголошення!
Відповідь: В разі якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді: 09.02.2022 14:40
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 3db6766d767647b0b37fa22547d01f74
Дата опублікування: 09.02.2022 10:14
Опис: Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 09.02.2022 14:40
Відповідь надана

дискримінація

Номер: f8111e94cd73491b9db73ec6efef37bd
Дата опублікування: 04.02.2022 17:28
Опис: Учасник повинен підтвердити можливість оперативного виконання влаштування системи блискавкозахисту - надати лист від товаровиробника (а саме ТзОВ «ФС Блискавкозахист») про постачання такого обладнання в терміновому порядку та без авансових платежів Дана вимога є незаконною та дискримінаційною та містись корупційні ознаки. Видаліть дану вимогу та внесіть зміни до документації! У разі ігнорування даного питання звернемось до ДАСУ.
Відповідь: Добрий день) Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення (документації) спрощеної закупівлі. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру. Дана вимога не може вважатись незаконною. Згідно рішенням суду даний об’єкт має бути виконаний в найкоротші терміни, тому для підтвердження оперативного виконання послуг Замовник встановлює вимогу про надання підтвердження оперативного постачання обладнання, оскільки на етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. Однак, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Оскільки у своїй вимозі ви не підтвердили неможливість виконання вимоги щодо надання гарантійного листа, то зміни до оголошення в цій частині не будуть внесені.
Дата відповіді: 07.02.2022 11:36