-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Годинник наручний чоловічий у подарунковому футлярі, Годинник наручний жіночий у подарунковому футлярі
Завершена
89 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 448.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 448.80 UAH
Період уточнення:
02.02.2022 09:09 - 08.02.2022 09:00
Відповідь надана
Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Номер:
6ae679a2ce584b9bb079d2a4ce1f2f2e
Дата опублікування:
07.02.2022 23:01
Опис:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 89 760,00 всього за 22 годинника посередньої комплектації (що складає аж 4 080,00 грн. за одиницю) та порядку її формування
6. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних загрозою повномасштабних військових дій та пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр-міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за БІЛЬШ НІЖ ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 2 до Оголошення про закупівлю? Надати публічну позицію керівника Авдіївської міської військово-цивільної адміністрації з приводу неодноразового (вже протягом двох років) протиправного підлаштування Замовником Оголошення під конкретний товар та в інтересах конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
4. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки «Kleynod», конкретних моделей «Kleynod» K 148-513 та K 135-611Br конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» при існуванні на ринку більш конкурентної альтернативи
5. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки «Kleynod» ТОВ «Київський годинниковий завод»
6. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «Kleynod» K 148-513 та K 135-611Br ТОВ «Київський годинниковий завод»
7. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «Kleynod» K 148-513 та K 135-611Br ТОВ «Київський годинниковий завод»
8. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 40 мм та жіночого - 36 мм відповідно
9. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
10. Надати обґрунтування вимоги посереднього механізму конкретної торгової марки Ronda, конкретних калібрів 715 (для чоловічого) та 763 (для жіночого)
11. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі та яким чином вони можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
12. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 2 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
13. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 2 Оголошення: «натуральна шкіра, сатин», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри, сатин», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
14. Пояснити яким чином тип ременя «натуральна шкіра, сатин» (до речі, відсутній у заявленій моделі) впливає на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
15. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках «Kleynod» K 148-513 та K 135-611Br ТОВ «Київський годинниковий завод», а також вимагаючи циферблат, який ВІДСУТНІЙ у годиннику «Kleynod» K 148-513
16. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від адміністрації вартістю 4 080 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для ОБОХ чоловічих та жіночих годинників встановити покриття позолота IPG, встановити сапфірове скло, встановити водозахист хоча б 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду. Також пропонуємо передбачити ШВЕЙЦАРСЬКИЙ механізм з додатковим функціоналом. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі.
Або для заявленою Замовником комплектації пропонуємо ВДВІЧІ знизити очікувану вартість закупівлі хоча б до 44 000,00 за 22 годинника посередньої комплектації (що складає 2 000,00 грн. за одиницю) та прибрати надмірну конкретизацію, щоб забезпечити максимальну конкуренцію шляхом участі всіх зацікавлених учасників
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо. Закупівля UA-2022-02-02-000812-b проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Звертаємо вашу увагу, що згадана закупівля – є СПРОЩЕНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ, а не тендерною процедурою - процедурою відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ, А НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06. Окрім того, Замовник не здійснює закупівлю товару у Учасника, який не гарантує відсутність застосування щодо нього обмежень, встановлених ст.5 Закону України «Про санкції» та Указом Президента України від 14 травня 2020 року №184/2020. Враховуючи викладене, згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Цінний подарунок є видом заохочення Авдіївської міської військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області громадянам за вагомий внесок у різні сфери життєдіяльності міста, активну громадську та політичну діяльність, заслуги у сприянні становленню та зміцненню України, як демократичної, соціальної, правової держави, благодійну роботу, виховання та навчання молоді, за особистий внесок у справу захисту незалежності та територіальної цілісності нашої держави, мужність, самовідданість і відвагу, виявлені під час виконання бойових та службових завдань або мають інші заслуги перед Авдіївською територіальною громадою та Україною у вигляді годинників саме торгової марки „KLEYNOD”. Цінний подарунок узгоджується на організаційному комітеті з питань визначення міжнародних, державних, професійних свят та пам’ятних дат в 2022 році Авдіївської міської ВЦА щорічно на початку року.
За весь цей час годинники торгової марки „ KLEYNOD ” зарекомендували себе з найкращого боку. Модель годинників „ KLEYNOD” максимально практична, відрізняється якістю матеріалів та надійністю механізмів. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів. Матеріал корпусу, кришки та механізм цієї моделі характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю, що підтверджено часом. В Документації спрощеної закупівлі Наручні годинники (18520000-0 Персональні хронометри) UA-2022-02-02-000812-b замовником, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закуповуються не самі годинники, а ГОДИННИКИ З НАНЕСЕНИМ ЛОГОТИПОМ. БУДЬ ЯКИЙ УЧАСНИК МОЖЕ ЗАКУПИТИ ВКАЗАНУ МОДЕЛЬ ГОДИННИКІВ, ЗРОБИТИ НАНЕСЕННЯ ВКАЗАНОЇ СИМВОЛІКИ ТА ПРИЙНЯТИ ТАКИМ ЧИНОМ УЧАСТЬ У СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону. Закуповуються Тому обмеження конкуренції з боку Замовника відсутнє, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано.
Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. При цьому замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі поставити годинники заявлених моделей та виконати вимоги із нанесення логотипу.
Дата відповіді:
08.02.2022 08:31