• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт мультифункціонального спортивного майданчика 40х60м з поліуритановим покриттям Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Зміна" Київської області, Бородянського району, с.Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

1. Строк виконання робіт: Протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 01.04.2022 року. Дату початку виконання робіт визначає Замовник 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 50 000,00 грн. (Пятдесят тисяч грн. 00 коп.) Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Перелік випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, передбачений ч. 3 ст. 25 Закону. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 31.01.2022 21:09 - 07.02.2022 00:00
Відповідь надана

Питання щодо типу оплати

Номер: 09d0a20c8d8b43f6844253b0b1eab91b
Дата опублікування: 03.02.2022 15:34
Опис: Шановний замовнику, Тендерна документація містить наступну вимогу: п. 1.2. Інша інформація (для Учасників юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) п.п.7 «Договір про здійснення розрахунково-касового обслуговування між учасником та територіальним управлінням Державної казначейської служби України або інший документ, що підтверджує відкриття учаснику територіальним управлінням Державної казначейської служби України небюджетного рахунку та здійснення його розрахунково-касового обслуговування.» Постанова від 4 грудня 2019 року № 1070 передбачає відкриття небюджетних рахунків виключно за для попередньої оплати: «Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів;» Вами, замовником на майданчику https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-31-006164-c встановлено тип оплати: ПІСЛЯПЛАТА. Додаток 4 до тендерної документації «Проект договору» п. 4 «Вартість договору і порядок розрахунків за виконані роботи» пп. 4.3 містить наступне: «Розрахунки за цим Договором здійснюються після виконання робіт в цілому або після виконання окремого етапу робіт відповідно до наданих актів та довідок, за формами КБ 2в, КБ-3 в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника згідно Акту про вартість виконаних робіт, який Замовник підписує протягом 20 (двадцяти) днів, з дати підписання Сторонами Акту приймання-здачі робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 днів після підписання Акту про вартість виконаних робіт за наявності відповідних бюджетних асигнувань» – та НЕ передбачає попередню оплату. 1. Шановний замовнику уточнить вид оплати послуг з «Капітальний ремонт мультифункціонального спортивного майданчика 40х60м з поліуритановим покриттям Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Зміна" Київської області, Бородянського району, с. Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. 2. Просимо внести зміни до вимоги: п. 1.2. Інша інформація (для Учасників юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) п.п.7 «Договір про здійснення розрахунково-касового обслуговування між учасником та територіальним управлінням Державної казначейської служби України або інший документ, що підтверджує відкриття учаснику територіальним управлінням Державної казначейської служби України небюджетного рахунку та здійснення його розрахунково-касового обслуговування.» , адже у необхідності цієї вимоги не має потреби.
Відповідь: 1. В п. 4.2. проекту договору передбачено, що за умовами цього Договору здійснення попередньої оплати розглядається Замовником виключно у випадку якщо на дату підписання цього Договору здійснення попередньої оплати не буде суперечити вимогам діючого законодавства. У випадку якщо на дату підписання цього Договору здійснення попередньої оплати Замовником не буде передбачено діючим законодавством, окреме рішення про здійснення попередньої оплати не приймається, а Договір вважається таким, що не передбачає здійснення попередньої оплати. Враховуючи зазначене, Замовник не виключає можливості попередньої оплати. При цьому, Замовник обмежений в можливості відображення варіативного типу оплати на веб-порталі Уповноваженого органу. Тому тип оплати на веб-порталі Уповноваженого органу вказаний як попередня оплата. 2. Замовник не виключає можливості попередньої оплати у випадку якщо на дату підписання цього Договору здійснення попередньої оплати не буде суперечити вимогам діючого законодавства. Враховуючи зазначене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до вимоги: п. 1.2. Інша інформація (для Учасників юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) п.п.7 «Договір про здійснення розрахунково-касового обслуговування…».
Дата відповіді: 07.02.2022 15:04
Відповідь надана

Проходження експертизи

Номер: 92791b66bdd44dd49c45e08d208012d6
Дата опублікування: 02.02.2022 16:18
Опис: Шановний Замовнику. Що ви мали на увазі в тендерній документації Проходження експертизи: Остаточна сума договору визначається після проходження експертизи кошторису та затвердження його відповідною спеціалізованою організацією та на підставі актів виконаних робіт, що відповідають затвердженому кошторису. Проведення експертизи кошторисної документації здійснюється за рахунок учасника і включається до ціни тендерної пропозиції, у відповідності до обсягу робіт. Питання що це за експертиза, скільки вона коштує, яка саме організація її робить, і ми як Підрядники яким чином повинні її відобразити в тендерній пропозиції, якщо у нас повинна відображатися лише ціна за виконання робіт та послуг?
Відповідь: Під проходженням експертизи мається на увазі процедура проходження експертизи кошторисної документації. Експертизу можуть проводити експертні організації незалежно від форми власності, як державні установи, так і недержавні організації та компанії, що відповідають критеріям, визначеним Мінрегіонбудом, тому вартість експертизи залежить від обраного підрядником суб’єкта надавача послуг. Проведення експертизи кошторисної документації здійснюється за рахунок учасника і включається до ціни тендерної пропозиції, у відповідності до обсягу робіт, що вказані Замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.02.2022 12:19
Відповідь надана

Довідка про обладнання, МТБ та технологій

Номер: 72e01bbe77964c6db5475fa6f6c936cd
Дата опублікування: 02.02.2022 15:56
Опис: Шановний Замовнику. Питання, що Ви мали на увазі закладаючи фразу технологій? Чи буде вам достатньо Переліку основних механізмів задіяних при роботі, а саме: Грейдер, екскаватор, котки, навантажувач, автомобілі спмоскиди,асфальтоукладчик.
Відповідь: Інформація про технології зазначається у випадку якщо вони необхідні для виконання зобов’язань по договору.
Дата відповіді: 03.02.2022 12:18
Відповідь надана

Строк виконання

Номер: 708e89742cd74dbe8f8e053a343f6a3a
Дата опублікування: 02.02.2022 15:42
Опис: Шановний Замовнику. У вас вказано Строк виконання робіт: Протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 31.12.2022 року. Дату початку виконання робіт визначає Замовник. Якщо підрядник не встигне виконанати роботи на протязі 45 днів з дати підпису про початок робіт через погодні умови які не можна передбачити заздалегідь чи форсмажор ремонт техніки, пропонуємо змінити договір та прибрати термін 45 днів, щоб уникнути внесення змін до договору в майбутньому по строку.
Відповідь: У випадку порушення строків виконання робіт підрядник несе відповідальність передбачену умовами договору.
Дата відповіді: 03.02.2022 12:17
Відповідь надана

Тендерне забезпечення

Номер: fc3384f5a92d48408d90b7885cc62031
Дата опублікування: 02.02.2022 15:30
Опис: Шановний Замонику. На головній сторінці у Вас розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 50 000,00 грн.,алев описі в дужкак написано " (Пятдесят тисяч п’ятсот грн. 00 коп." тобто 50500,00 грн. Уточніть будь ласка на яку суму потрібно отримати банківську гарантію?
Відповідь: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 50 000,00 грн. В умови тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 03.02.2022 12:17
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: b6ac6a33224741f7a3cb4f857ff06ccd
Дата опублікування: 02.02.2022 15:14
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику. Наше товариство побудувало декілька нових стадіонів і в жодному не має фрази "капітальний ремонт" чи дозволенно використовувати для підтвердження досвіду аналогічний договір з назвою "Реконструкція стадіону комунального закладу Київської обласної ради"?
Відповідь: Належним виконанням вимоги є надання аналогічного договору про надання послуг/виконання робіт з капітального ремонту.
Дата відповіді: 03.02.2022 12:16
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: c2473166005e4689b18f0daf843ba1a0
Дата опублікування: 01.02.2022 14:39
Опис: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації "Аналогічним договором слід вважати договір про надання послуг/виконання робіт з капітального ремонту". Враховуючи те, що предметом закупівлі є ремонт спортивного майданчика (заміна поліуретаногового покриття), чи правильно ми розуміємо, що не обов'язкового надавати договір із таким самим складом робіт, а можна надати будь-який договір з капітального ремонту будь-яких об'єктів?
Відповідь: В умовах тендерної документації не встановлено вимог до складу робіт, належним виконанням вимоги є надання аналогічного договору про надання послуг/виконання робіт з капітального ремонту.
Дата відповіді: 03.02.2022 12:16