• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт мультифункціонального спортивного майданчика 40х60м з поліуритановим покриттям Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Зміна" Київської області, Бородянського району, с.Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

1. Строк виконання робіт: Протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 01.04.2022 року. Дату початку виконання робіт визначає Замовник 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 50 000,00 грн. (Пятдесят тисяч грн. 00 коп.) Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Перелік випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, передбачений ч. 3 ст. 25 Закону. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2022 21:09 - 13.02.2022 00:00
Скарга
Скасована

Помилки письма Замовника та дискримінаційні вимоги

Номер: 4fcd71943478496d9e19c09e6c4c0dea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-006164-c.c2
Назва: Помилки письма Замовника та дискримінаційні вимоги
Скарга:
Просимо вас внести зміни до тендерної документації про скасування:1)Учасник в підтвердження можливості виконання технічних вимог до закупівлі має надати в складі тендерної пропозиції: - акт огляду місця виконання робіт. Акт огляду місця виконання робіт має бути наданий за підписом уповноваженого представника* Замовника та Учасника, а також містити найменування Учасника та найменування процедури закупівлі; Вимагаємо скасувати акт огляду, що є незаконою вимогою. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг. ВНЕСЕННЯ ЗМІНИ З ПЕРІОДУ УТОЧНЕННЯ НА ДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, ВИМАГАЮЧИ НАДАННЯ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ЦЕ НЕ ЗМІНА УМОВИ, ЦЕ ЗАМИЛЮВАННЯ ОЧЕЙ. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ПОВНІСТЮ ДАНУ ВИМОГУ.!!!!! 2)довідки МВС торгіля людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону), адже У вас написано: Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ: 2.2.1) для ПЕРЕМОЖЦЯ (юридичної особи) на підтвердження відповідності вимогам визначеним в ст.17 Закону: № п.п.2 Вимоги статті 17 чітко вказано Електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом/центром (Міністерства внутрішніх справ України), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Що відноситься не до першого пункту, а до другого (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону). Довідка МВС відноситься лише до (пункт 5 частини 1 статті 17 Закону). Довідка торгівля людьми планувалася видаватися органами МВС, але механізма регулювання та реєстру ще насьогодні не створено тому вимагання такої завуальованої довідки є незаконим та притягує замовника до Адмін відповідальності за не правельність викладення інформації та дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 07.02.2022 15:48
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації", Альошин Сергій 380683504936 ptk20@ukr.net
Вимога
Відхилено

Прибрати пункт електронна довідка торгівлі людьми

Номер: f4f155a1f06545a6a0b72f1d5e3729c3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-006164-c.c1
Назва: Прибрати пункт електронна довідка торгівлі людьми
Вимога:
Шановний Замовнику! Документи переможця 2.2.1) Для ЮР. Осіб № п.п 2 Вимоги Статті 17. Просимо прибрати Електрону довідку видану МВС торгівлі людьми на підставі, а саме:Реєстр злочинів торгівлі людьми.Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр). Відповідно до пункту 5 Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. А загальний доступ до статистичних відомостей мав би здійснюватись через веб-сайт МВС.Проте, наразі такого реєстру немає і відповідно інформацію з нього отримати неможливо. Тому достатьньо лише довідки про відсутність судимості. Такої ж думки Уповноважений орган, детальніше про це можна прочитати в листі Мінекономрозвитку № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В умовах тендерної документації не вимагається надавати довідку видану МВС торгівлі людьми на підставі, а саме:Реєстр злочинів торгівлі людьми.Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303. В умовах тендерної документації передбачено надання довідки про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Враховуючи, що зміст вимоги не відповідає змісту тендерної документації, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено