• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія (Активна електрична енергія) (Код за ДК 021:2015 - 09310000-5).

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Кваліфікація

від початку періоду пройшов 891 робочий день

203 098 219.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 030 982.00 UAH
Період уточнення: 28.01.2022 10:39 - 25.02.2022 00:00
Відповідь надана

Невідповідність в ТД

Номер: ca81d4a2672c4a38b52bb7a0f345563f
Дата опублікування: 23.02.2022 17:12
Опис: Шановний замовнику! Відповідно п.1 Розділу 5 тендерної документації розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1,0 відсоток від очікуваної вартості закупівлі 1400000 грн (Один мільйон чотириста тисяч грн. 00 коп). Очікувана вартість закупівлі складає 203 098 219,00 грн з ПДВ. Відповідно 1,0 відсоток від очікуваної вартості закупівлі буде складати 2 030 982,19 грн. Просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до умов п. 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.20210 № 1082 у замовника відсутня необхідність у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.02.2022 22:26
Відповідь надана

Питання до Дрьоміній Ганні Сергіївни!!!!

Номер: 0b2923cd2ee34e7abd0b21538abe0216
Дата опублікування: 23.02.2022 15:24
Опис: Шановний Замовник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. При цьому очікувана вартість предмета закупівлі у річному плані зазначається на момент, що ПЕРЕДУЄ проведенню відповідної процедури закупівлі та не потребує коригування за результатами здійснення такої процедури закупівлі. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити відомості, передбачені частиною другою статті 22 Закону, зокрема кількість товару. Частиною другою статті 24 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Разом з тим, початком конкурентної процедури закупівлі є оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону оголошення про її проведення, яке має унікальний номер, присвоєний електронною системою закупівель. Зміст оголошення про проведення відкритих торгів визначено частиною другою статті 21 Закону. Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. При цьому, Законом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО внесення змін до ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель. У зв"язку з цим, при внесенні змін до тендерної документації замовнику слід урахувувати інформацію, вказану ним в річному плані та оголошенні для уникнення у подальшому невідповідності між оголошеною та проведеною конкурентною процедурою закупівлі. Водночас визначення потреби у товарах, роботах, послугах, у тому числі щодо кількості або обсягів закупівлі, очікуваної вартості, планування джерел видатків тощо, є необхідними передумовами здійснення закупівель. Таким чином, уповноваженою особою Замовник порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас зазначити підстави для внесення змін до тендерної документації та підгрунття для збільшення кількості товару?????
Відповідь: Відповідно до умов статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 (далі - Закон) Замовник має право (зокрема: з власної ініціативи) внести зміни до тендерної документації. Закон не містить вимог щодо необхідності Замовнику зазначати підстави внесення змін до тендерної документації Учасникам процедури закупівлі.
Дата відповіді: 28.02.2022 22:40
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 9aba6fc65e6342ed9c0df66741c3249b
Дата опублікування: 18.02.2022 17:02
Опис: Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками завірених копій не менше трьох аналогічних договорів. Шановний Замовник, ця вимога щодо кількості аналогічних договорів є дискримінаційною, адже, учасники, які мають менше, ніж три аналогічні договори, не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Зазначена вимога тендерної документації значно зменшує кількість потенційних учасників. Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо кількості аналогічних договорів та внести відповідні зміни до документації. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Законом не забороняється вимагати вказану кількість аналогічних договорів. Звертаємо вашу увагу, що не вказано вимогу щодо обсягів цих договорів.
Дата відповіді: 23.02.2022 09:20
Відповідь надана

Щодо КЕП

Номер: decf9db3b1ec47dcbd749c1930efefbf
Дата опублікування: 18.02.2022 17:01
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації, Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладається на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо… Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», Учасники мають право використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Отже, учасники мають право до 05.03.2022 використовувати як КЕП, так і УЕП. Просимо усунути дане порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 учасники повинні використовувати саме КЕП (на захищеному носії).
Дата відповіді: 23.02.2022 09:19
Відповідь надана

Довідка МВС

Номер: 772e6837ee604a939a21616f641ec498
Дата опублікування: 18.02.2022 16:56
Опис: Шановний Замовнику! П 5. Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу щодо надання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, видана не раніше як за 30 днів від дати оголошення закупівлі, надається учасником для підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону. Згідно ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.» Тобто, спосіб ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, наведена вимога тендерної документації не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Законом не забороняється вимагати від учасників надання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, видана раніше як за 30 днів від дати оголошення закупівлі.
Дата відповіді: 23.02.2022 09:17
Відповідь надана

Проект договору

Номер: daa5e63e23cb4a6988ab376d95fb3dd7
Дата опублікування: 18.02.2022 16:49
Опис: В п.10.1. Проекту договору зазначено: "10.1. Зміна Споживачем електропостачальника здійснюється шляхом укладення договору постачання електричної енергії з іншим електропостачальником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».". Відповідно до норм чинного законодавства, порядок зміни електропостачальника за ініціативою споживача регламентується Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, а не Законом України "Про публічні закупівлі". Просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін в проект договору.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Всі учасники повинні дати згоду з проектом договору, який наведено в Тендерній документації, інакше пропозиції таких учасників будуть відхилені.
Дата відповіді: 23.02.2022 09:15
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 4e6365e9c6b74d519c666cefc800c65a
Дата опублікування: 18.02.2022 16:37
Опис: Пунктом 4.2. Проекту договору передбачено: "4.2. Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014." Відповідно до положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, та Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, відповідальним за якість електричної енергії, зокрема, за дотримання вимог ДСТУ EN 50160:2014, є Оператор системи розподілу. Просимо Замовника внести ввдповідні зміни в проект договору.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Споживач зобов’язаний відповідно до норм та стандартів зазначити, що придбаний ним товар має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ ЕN 50160:2014. Водночас, відповідно до положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та Кодексу системи розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, за якість електроенергії відповідальність несе оператор системи розподілу. Отже, п.4.2. Проекту договору визначено загальні норми, які не потребують змін.
Дата відповіді: 23.02.2022 09:14
Відповідь надана

Розрахунок визначення М (маржі)-2

Номер: 2c8fa39c47b54ee9b57cc8998f5c0965
Дата опублікування: 18.02.2022 16:28
Опис: Просимо Замовника надати МЕТОДИКУ розрахунку "М" (маржа) з наведенням КОНКРЕТНОГО математичного прикладу
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Усі дані для обчислення наведено та чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Формула розрахунку також наведена в зазначеному місці і кожен учасник може нею користуватися.
Дата відповіді: 23.02.2022 08:33
Відповідь надана

Розрахунок визначення М (маржі)

Номер: 8a969b870c3147d0ab80027f7b2e354e
Дата опублікування: 15.02.2022 15:47
Опис: Просимо Вас по поданій закупівлі навести формулу за якою буде здійснюватися розрахунок визначення М (маржі) в гривнях за 1 кВт*год за результатами електронного аукціону для укладення договору. Якщо ціна ТП складе 188197294,92 грн. З наведенням прикладу розрахунку з використанням цифрових значень, відповідно до умов тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Розрахунок ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Цпронг.рдн. містить у собі середньозважену ціну грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатор діапазону можливого коливання ціни К, на який вона множиться. З цієї ж формули буде вирахувано М зворотнім розрахунком.
Дата відповіді: 17.02.2022 15:32
Відповідь надана

Порівняльний аналіз роботи ринку

Номер: 31d233dd572f4547bb37b4984b4d45db
Дата опублікування: 02.02.2022 16:49
Опис: Доброго дня! Інформаця, зазначена замовником у додатку А до Додатку 3 до тендерної документації, а саме: "Цпрогн.рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року...." Зазначаємо, що за вищевказаним посиланням відсутня інформація-"Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року". Просимо привести у відповідність вищезазначену вимогу замовника
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. За вказаним шляхом на офіційному сайті «Оператор ринку» присутня зазначена інформація.
Дата відповіді: 04.02.2022 10:44