Електрична енергія (Активна електрична енергія) (Код за ДК 021:2015 - 09310000-5).
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Кваліфікація
від початку періоду пройшов 891 робочий день
203 098 219.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 030 982.00 UAH
Період оскарження:28.01.2022 10:39 - 03.03.2022 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:6e3cea2b6c1441f9a3cec1ef8cba1db8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-28-002977-b.a5
Назва:СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕК «ЕНОЛЛ» (далі – ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», Скаржник), маючи намір взяти участь у Торгах, проаналізувало тендерну пропозицію та вважає, що вона містить дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та порушують права суб’єктів господарювання, що діють на ринку постачання електричної енергії, зокрема Скаржника.
Автор:ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", Сергій Бондарчук +380674662979 ekenoll@ukr.net https://enoll.com.ua
mistaken
Вимога
Відхилено
строк дії довідки МВС
Номер:c29d8b3108184b78a17c457ebace6fb4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-28-002977-b.c4
Назва:строк дії довідки МВС
Вимога:
Доброго дня! Тендерна документація має неоднозначні вимоги, а саме, згідно п. 5 розділу 3 ТД: Довідка з МВС про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, видана не раніше як за 30 днів від дати оголошення закупівлі, надається учасником для підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону".
Вимагаємо конкретизувати : вказана довідка МВС має бути видана не раніше як за
30 днів ДО дати оголошення торгів (від 29.12.2021 року- 28.01.2022 року ) чи ПІСЛЯ дати оголешення торгів (від 28.01.2022 року - 27.02.2022 року)?????????????????
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.02.2022 12:21
Вирішення:Шановний Учаснику, уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне: у тендерній пропозиції чітко визначено термін, не раніше 30 днів до дати оголошення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
дискримінація учасників
Номер:93f5fea6cde9434990de33be5ecc45b7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-28-002977-b.a3
Назва:дискримінація учасників
Вимога:
Доброго дня!
Вважаємо, що вимога тендерної документації, а саме: визначеної в розділі 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": -учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі” значно звужує коло потенційних учасників , обмежує конкуренцію, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи наведене, вимагаємо виключити вищезазначену вимогу.
Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення №UA-2021-04-29-001781-a
Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення №UA-2021-04-01-002563-c
Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.02.2022 17:17
Вирішення:Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне: Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
Така вимога зумовлена в першу чергу, з метою захисту інтересів Замовника від недобросовісних учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, будуть постачати неякісний товар.
У той же час наведені умови Документації повністю відповідають вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не в якому разі не порушують права та законні інтереси Учасників закупівлі.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
оплата
Номер:4b48ff29c36f40febac4c9bf1b97f879
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-28-002977-b.a2
Назва:оплата
Вимога:
п.4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії встановлено, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
При цьому, в комерцій пропозиції термін для проведення розрахунків становить протягом 60 календарних днів, що суперечить вимогам ПРРЕЕ. Необхідно викласти п.2 Клмерційної пропозиції з урахуванням вищевказаного положення Правил роздрібного ринку електричної енергії. Отже, пропонуємо викласти в наступній редакції: 2) спосіб оплати: Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. Оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку - строк оплати протягом 10 календарних днів від дати отримання акту приймання-передачі електричної енергії, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:31.01.2022 09:01
Вирішення:Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне: Шановний учаснику, дякуємо за пропозицію. Відповідно до п. 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії встановлено, що «Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором е встановлено іншого терміну».
Умовами оприлюдненого оголошення та тендерної документації зазначено, що споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. - оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. - строк оплати протягом 60 календарних днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії. Не можна погодитися з доводами, викладеними у вимозі з наступних підстав. Включаючи положення відстрочення платежу на 60 днів до тендерної документації Каховське міжрайонне управління водного господарства виходив із фінансових можливостей підприємства, своєчасної виплати заробітної плати, оплати податків і зборів, проведення своєчасних ремонтів насосно-силового обладнання та механізмів, об’єктів інфраструктури управління, та здійснення видатків на придбання обладнання та матеріалів для забезпечення безперебійної роботи управління. Каховське міжрайонне управління водного господарства ніяким чином не порушив норми цивільного законодавства, оскільки статтею 1057 Цивільного кодексу України передбачено умови відстрочення або розстрочення оплати товарів, робіт та послуг (комерційних кредит). Наголошуємо на тому, що положення про відстрочення платежу, встановлене виходячи із фінансового становища підприємства та з метою вибору Учасників, які зможуть здійснювати поставку на зазначених умовах та не є дискримінацією учасників. Навпаки, Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації: споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. - оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. - строк оплати протягом 5 робочих днів (для не побутових споживачів) від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії поставить підприємство в скрутне фінансове становище. Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови.
На підставі вищевикладеного Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
проект договору
Номер:bab2b94234eb4e169d9f689bb24a512c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-28-002977-b.a1
Назва:проект договору
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 5.9. проекту договору Станом на останній календарний день розрахункового періоду Постачальником складається Акт приймання-передачі електричної енергії та протягом 5 (п’ять) робочих днів надається Споживачу. Споживач зобов’язаний розглянути та підписати вказаний Акт у строк, що не перевищує 10 (десять) робочих днів або дати вмотивовану відмову від підписання такого Акту, у цей же строк. Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б".
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання на останній календарний день розрахункового періоду. Пропонуємо визначити до 10го числа місяця наступного за розрахунковим.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:31.01.2022 09:00
Вирішення:Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне: Шановний Учасник, дякуємо за пропозицію. Інформуємо Вас, що усі вимоги передбачені розділом 5 Проекту договору. Також повідомляємо, що постачальник має право доступу до засобів обліку Електричної енергії будь-який час відповідно до ПРРЕЕ.