• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія (Активна електрична енергія) Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5

Торги відмінено

186 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 863 000.00 UAH
Період уточнення: 27.01.2022 17:40 - 30.07.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо застосування КЕП

Номер: 1df62634999445dfa252ca483d1f0772
Дата опублікування: 16.02.2022 16:37
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладається на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо… Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», Учасники мають право використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Отже, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП, Замовник встановив дискримінаційну вимогу до учасників, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. В зв`язку з чим просимо усунути дане порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 учасники повинні використовувати саме КЕП (на захищеному носії).
Дата відповіді: 17.02.2022 14:03
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 691b7370984a461e800e2e4bdb054c2a
Дата опублікування: 16.02.2022 15:58
Опис: Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками завірених копій не менше трьох аналогічних договорів. Шановний Замовник, ця вимога щодо кількості аналогічних договорів є дискримінаційною, адже, учасники, які мають менше, ніж три аналогічні договори, не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Зазначена вимога тендерної документації значно зменшує кількість потенційних учасників. Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо кількості аналогічних договорів та внести відповідні зміни до документації. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику, Законом не забороняється вимагати вказану кількість аналогічних договорів. Звертаємо вашу увагу, що не вказано вимогу щодо обсягів цих договорів.
Дата відповіді: 17.02.2022 14:02
Відповідь надана

Вимога щодо надання довідки з МВС

Номер: 0a7e3e8b7adb4b1abbbf460a0bb940b2
Дата опублікування: 16.02.2022 15:57
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику! Тендерна документація в Розділі 3. п 5. (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством) містить вимогу щодо надання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, видана не раніше як за 30 днів від дати оголошення закупівлі, надається учасником для підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону. Згідно ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: « Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.» Тобто, спосіб ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, наведена вимога тендерної документації не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін.
Відповідь: Шановний учаснику, Законом не забороняється вимагати від учасників надання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, видана не раніше як за 30 днів від дати оголошення закупівлі.
Дата відповіді: 17.02.2022 14:01
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 89736c5168664f539c30558c1dd0fed5
Дата опублікування: 16.02.2022 15:04
Опис: В п.10.1. Проекту договору зазначено: "10.1. Зміна Споживачем електропостачальника здійснюється шляхом укладення договору постачання електричної енергії з іншим електропостачальником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».". Звертаємо увагу Замовника, що порядок зміни електропостачальника за ініціативою споживача регламентується не Законом України "Про публічні закупівлі", а Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312. Просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації, зокрема, в проект договору.
Відповідь: Шановний учаснику, усі учасники повинні дати згоду з проєктом договору, який наведено в Тендерній документації, інакше пропозиції таких учасників будуть відхилені.
Дата відповіді: 17.02.2022 14:00
Відповідь надана

Розрахунок визначення М (маржі)-2

Номер: 2ab43c61afb94ff0aab4473fa00a9519
Дата опублікування: 16.02.2022 15:02
Опис: ПРОСИМО Замовника НАВЕСТИ приклад розрахунку МАРЖІ (а не ціни тендерної пропозиції) з використанням КОНКРЕТНИХ цифрових значень!!! ЯКИМ ЧИНОМ/ЗА ЯКОЮ МЕТОДИКОЮ Замовник буде розраховувати саме значення "М" з формули, наведленої в Додатку А до Додатку 3 до тенрної документації???
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, усі дані для обчислення наведено та чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Формула розрахунку також наведена в зазначеному місці і кожен учасник може нею користуватися.
Дата відповіді: 17.02.2022 14:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: e47b5e10fba24f1d86cb0b4fb7edc9fb
Дата опублікування: 16.02.2022 14:38
Опис: Пунктом 4.2. Проекту договору передбачено: "4.2. Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014." Відповідно до положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, та Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, відповідальним за якість електричної енергії, зокрема, за дотримання вимог ДСТУ EN 50160:2014, є Оператор системи розподілу. Просимо Замовника врегулювати зазначене питання шляхом внесеня змін до тендерної документації, зокрема, в проект договору.
Відповідь: Шановний Учаснику, Споживач зобов'язаний відповідно до норм та стандартів зазначити, що придбаний ним товар має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014. Водночас, відповідно до положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, та Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, за якість електроенергії відповідальність несе оператор системи розподілу. Отже, п.4.2. Проекту договору визначено загальні норми, які не потребують змін.
Дата відповіді: 17.02.2022 13:58
Відповідь надана

Розрахунок визначення М (маржі)

Номер: 0981d1fbd6504f908a5d7f9043cabefd
Дата опублікування: 15.02.2022 16:10
Опис: Просимо Вас по поданій закупівлі навести формулу за якою буде здійснюватися розрахунок визначення М (маржі) в гривнях за 1 кВт*год за результатами електронного аукціону для укладення договору. Якщо ціна ТП складе 175106156,54 грн. З наведенням прикладу розрахунку з використанням цифрових значень, відповідно до умов тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, усі дані для обчислення наведено та чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Формула розрахунку також наведена в зазначеному місці.
Дата відповіді: 16.02.2022 14:20
Відповідь надана

Умови тендерної документації

Номер: 3edab0a33e88420599b537c419bf169c
Дата опублікування: 15.02.2022 14:38
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (на строк не менший строку дії тендерної пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів робочих із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. А також є вимога надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист - з тим що тендерні пропозиції вважаються дійсними 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, забезпечення тендерної пропозиції є складовою ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника. При цьому у тендерній документації містяться вимоги щодо строків дії тендерної пропозиції , а саме - 120 ( сто двадцять ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ . В супереч цьому Замовником вимагається надання банківської гарантії строк дії якої має дорівнювати або перевищувати 120 ( сто двадцять) днів РОБОЧИХ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Таким чином, тендерна документація містить умови, які суперечить одна одній. ПРОСИМО внести зміни в тендерну документацію та ЧІТКО зазначити умови щодо строку дії тендерної пропозиції та банківської гарантії в КАЛЕНДАРНИХ або в РОБОЧИХ/БАНКІВСЬКИХ днях!!!!!
Відповідь: Положеннями ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII передбачено, що Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином термін дії банківської гарантії може бути більший, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 16.02.2022 14:19
Відповідь надана

Порівняльний аналіз роботи ринку

Номер: 138f0363d81046898cd6c17ef1aeb2cc
Дата опублікування: 02.02.2022 16:47
Опис: Доброго дня! Інформаця, зазначена замовником у додатку А до Додатку 3 до тендерної документації, а саме: "Цпрогн.рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року...." Зазначаємо, що за вищевказаним посиланням відсутня інформація-"Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року". Просимо привести у відповідність вищезазначену вимогу замовника.
Відповідь: Шановний Учаснику, за вказаним шляхом на офіційному сайті "Оператора ринку" присутня зазначена інформація.
Дата відповіді: 04.02.2022 16:10
Відповідь надана

розрахунок ціни

Номер: 4173d6ac252f4a4f988fa23f3ed1933f
Дата опублікування: 02.02.2022 16:34
Опис: Доброго дня! Відповідно до Додаток А до Додатку 3 до тендерної документації "Цпрогн.рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1) Просимо визначити чи врахований індикатор діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (встановлений замовником в розмірі 1,1 ) до Ціни прогн.рдн - 3,16017 грн/кВт*год????
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Дата відповіді: 04.02.2022 16:09