-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (Активна електрична енергія) Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5
Торги відмінено
186 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 863 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 863 000.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2022 17:40 - 05.08.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
6ab616f2d146444796da7d198a0cf802
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.a9
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕК ЕНОЛЛ» (далі – ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», Скаржник), маючи намір взяти участь у Торгах, проаналізувало тендерну пропозицію та вважає, що вона містить дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та порушують права суб’єктів господарювання, що діють на ринку постачання електричної енергії, зокрема Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ЕК ЕНОЛЛ_умови ТД БУВР Нижнього Дніпра.pdf 22.02.2022 16:49
- 8О107 Атестат 20220111.pdf 22.02.2022 16:50
- ЕНОЛЛ СУОЗБП НААУ 2022.pdf 22.02.2022 16:50
- Скарга ТОВ ЕК ЕНОЛЛ_умови ТД БУВР Нижнього Дніпра.pdf.p7s 22.02.2022 16:50
- ЕНОЛЛ СУПК 2022.pdf 22.02.2022 16:50
- ЕНОЛЛ СЕнМ НААУ 2022.pdf 22.02.2022 16:50
- рішення від 30.12.2021 №28792.pdf 22.02.2022 16:50
- Аналог_договір_ХАІ,_акти_пр_пер_,_звіт,_лист_відгук.pdf 22.02.2022 16:50
- Додаток 3.docx 22.02.2022 16:50
- Скарга ТД БУВР Нижнього Дніпра.docx 22.02.2022 16:51
- Тендерна документація.docx 22.02.2022 16:51
- Додаток 2.docx 22.02.2022 16:51
- скрін_Оператор ринку.docx 22.02.2022 16:51
- ЕНОЛЛ СЕУ НААУ 2022.pdf 22.02.2022 16:51
- Скарга ТД БУВР Нижнього Дніпра.docx 22.02.2022 17:09
- рішення від 03.05.2022 №4224.pdf 03.05.2022 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2022 №4571.pdf 13.05.2022 11:33
- рішення від 12.05.2022 №4571.pdf 17.05.2022 14:31
- ПРОТОКОЛ.pdf 01.08.2022 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2022 22:17
Дата розгляду скарги:
12.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2022 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.05.2022 14:31
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2022 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано, зміни внесено.
Вимога
Є відповідь
Методика оцінки тендерної пропозиції
Номер:
1b73e1d7d80745ddb151ff9e6331e61e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.b8
Назва:
Методика оцінки тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Питання стосується, саме показника «Цпрогн.рдн.,вдр» . Поясніть чому Ви вказуєте
« РДН. ВДР». При цьому поняття «Цпрогн.рдн.,вдр»- у методиці оцінки тендерної пропозиції НЕ МАЄ!!!.
Так на який ринок орієнтуватися учаснику при формуванні своєї цінової пропозиції, на РДН чи на ВДР?
Надайте чітку відповідь та зробіть відповідні зміни у методику оцінки , в залежності від вашої відповіді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 14:44
Вирішення:
Шановний Учаснику, в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації чітко визначено спосіб та на що орієнтуватися учасникам при розрахунку пропозиції. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
методика оцінки тендерної пропозиції
Номер:
2ed04344f91f456eb8d2ecd9f02743fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.a7
Назва:
методика оцінки тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
З огляду на вище зазначене , нами як учасником не можливо сформувати ціну тендерної пропозиції, оскільки не має поняття чіткого визначення, поняття індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання.
А також документацією вказано , що Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1.
Дана величина , що визначена замовником не дає чіткого поняття та визначення даної величини.
Вимагаємо від замовника конкретних, чітких, обґрунтованих відповідей стосовно даної величини -- індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. А саме :
1) Значення індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання – це величина позитивна чи можливо від’ємна ?
2) індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Поняття діапазону , що в нього закладає замовник , або «від» - «до», або нуль, або Конста́нта в розмірі 1,1 ?
3) Значення індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання – вкажіть у яких одиницях виміру замовник бачить дану величину, грн або відсоток, або щось інше. Чітке визначення величини вкажіть.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2022 14:14
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації.
Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Цей індикатор діапазону можливого коливання є чітко визначеним фіксованим додатним коефіцієнтом, отже він не має розмірності, на який множиться середньозважена ціна грудня 2021 року РДН ОЕС України для отримання Цпрогн.рдн.
Таким чином у розрахунку відсутня помилка.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
методика оцінки тендерних пропозицій
Номер:
24987bfcc4704cf88ce753a632649c51
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.a6
Назва:
методика оцінки тендерних пропозицій
Вимога:
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Nплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача, кВт*год.
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
Тпер. – тариф на послуги з передачі електричної енергії в гривнях за 1 кВт*год електричної енергії, встановлений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № _______ від ___________ р., (учасником процедури закупівлі зазначається номер та дата чинної редакції Постанови на дату подання тендерної пропозиції), без ПДВ;
М – маржа (вартість послуг Учасника) в гривнях за 1 кВт*год, запропонована Учасником, без ПДВ.
Ознайомившись з даним розрахунком , було виявлено, що розрахунок не містить у собі індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1). Оскільки величина Цпрогн. рдн. замовником вже зазначена та складає - 3,16017 грн/кВт*год без ПДВ.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2022 13:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
методика оцінки тендерної пропозиції
Номер:
1edd633e7f2944328b4b8f8608777e2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.a5
Назва:
методика оцінки тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику, просимо надати пояснення , щодо розрахунку ціни пропозиції, який зазначено у Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). А саме , згідно переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції , зазначено
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Цпрогн. рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1);
З огляду на вище зазначене , нами як учасником не можливо сформувати ціну тендерної пропозиції, оскільки не має поняття «Цпрогн.рдн.,вдр».
Документація не містить поняття «Цпрогн.рдн.,вдр», який вказано у розрахунку.
Вимагаємо привести розрахунок у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2022 13:44
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що метод розрахунку ціни чітко визначено в Додатку А до Додатку 3 до Тендерної документації. Цпрогн.рдн. складається з середньозваженої ціни грудня 2021 року РДН ОЕС України та індикатора діапазону можливого коливання ціни, на який вона множиться.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимоги про усунення порушення
Номер:
f01690f06afc4d348d4722e1265ceb18
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.c4
Назва:
Вимоги про усунення порушення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (на строк не менший строку дії тендерної пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів робочих із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
А також є вимога надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист - з тим що тендерні пропозиції вважаються дійсними 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, забезпечення тендерної пропозиції є складовою ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника. При цьому у тендерній документації містяться вимоги щодо строків дії тендерної пропозиції , а саме - 120 ( сто двадцять ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ . В супереч цьому Замовником вимагається надання банківської гарантії строк дії якої має дорівнювати або перевищувати 120 ( сто двадцять) днів РОБОЧИХ із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Яким чином Замовник пояснить , той факт що тендерна документація містить
умови , які суперечить одна одній. Яким чином банківська гарнтія повинна бути чинна, якщо строк дії тендерної пропозиції мине.
Враховуючи вище зазначене просимо привести тендерну документацію у відповідність. Дякуємо!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2022 11:12
Вирішення:
Положеннями ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII передбачено, що Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином термін дії банківської гарантії може бути більший, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
дискримінація учасників
Номер:
e48466ad602e4b219b628dbc8e5a9a02
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.a3
Назва:
дискримінація учасників
Вимога:
Доброго дня!
Вважаємо, що вимога тендерної документації, а саме: визначеної в розділі 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": -учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі” значно звужує коло потенційних учасників , обмежує конкуренцію, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі.
Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи наведене, вимагаємо виключити вищезазначену вимогу.
Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення №UA-2021-04-29-001781-a
Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення №UA-2021-04-01-002563-c
Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2022 17:16
Вирішення:
Шановний Учаснику, виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 та Розділу 4 Проєкту Договору, який викладено в Додатку 4 до Тендерної документації, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг. Відповідно до зазначеного, Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Проект договору
Номер:
72ee944570c0406da03605da9e0cb566
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.c2
Назва:
Проект договору
Вимога:
Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б".
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання до 5 робочих днів після закіняення розрахункового періоду (п. 5.9 проекту).
Пропонуємо до 12 числа місяця насутпного за розрахунковим
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2022 14:29
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за пропозицію.
Інформуємо вас, що усі вимоги передбачені розділом 5 Проєкту договору.
Також повідомляємо, що постачальник має право доступу до засобів обліку Електричної енергії в будь який час відповідно до ПРРЕЕ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
щодо акредитації сертифіката
Номер:
a1c9a5c5be0f441bbe3bf74a5eda68fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015128-b.c1
Назва:
щодо акредитації сертифіката
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до умов тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів, зокрема: учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі.
Зазначаємо Вам про те, що основана вимога до органів сертифікації – відповідність органу сертифікації вимогам відповідного стандарту CASCO (ISO17021- на системи менеджменту, ISO17065- на продукцію, ISO17020- органи інспектування, інші). Для перевірки такої відповідності органу сертифікації проводиться незалежне оцінювання компетенції. Оцінювання здійснюється різними способами. Найбільш поширеними є отримання акредитації та/або нотифікації, які носять добровільний характер ( https://sic-global.com/about-us-2/). Орган сам визначає спосіб оцінювання. В Україні діє Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2740-VIII від 06.06.2019 року, в якому вказано що акредитація в України носить добровільний характер. (Лист Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України «щодо надання роз’яснення щодо сертифікації») Акредитація в НААУ носить характер підтвердження технічної компетенції. Отже, враховуючи вищевикладене, сертифікати можуть відповідати вимогам міжнародного стандарту та Українського стандарту. Те, що сертифікат виданий уповноваженим органом який має нотифікацію в міжнародній системі сертифікації або акредитацію в ООВ Національного агентства з акредитації України, не впливає на зміст сертифікатів та тендерну пропозицію в цілому. Просимо Вас вилучити або внести зміни в тендерну документацію, а саме замінити вимогу - учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2022 11:38
Вирішення:
Шановний Учаснику, виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 та Розділу 4 Проєкту Договору, який викладено в Додатку 4 до Тендерної документації, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг. Відповідно до зазначеного, Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
Статус вимоги:
Відхилено