• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, (Код ДК 021-2015 (CPV):71200000-0-Архітектурні та супутні послуги)

Торги не відбулися

1 630 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 200.00 UAH
Період уточнення: 27.01.2022 14:38 - 08.02.2022 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 8bb67c409c6d4dbea619fc3a174f127a
Дата опублікування: 02.02.2022 15:53
Опис: Також не зрозумілою є позиція Замовника, в частині встановлення вимоги про документальне підтвердження виконання аналогічного договору, шляхом подання: «копії актів звіряння, акти приймання виконаних робіт, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу)». Якщо за переліченими документами Замовник воліє отримати підтвердження факту виконання робіт, то подання первинних облікових документів, як «Акт приймання виконаних робіт» саме і підтверджує визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи, адже за будь-яким господарським договором, факт підписання акту приймання виконаних робіт зі сторони Замовника починає відлік виконання обов’язку останнього щодо оплати за виконанні роботи. Тому, нам не зрозуміло навіщо нагромаджувати непотрібними документами тендерні пропозиції учасників, адже підписаних актів прийнятих робіт – достатньо засвідчують факт виконання таких робіт. А подання таких документів як: АКТИ ЗВІРЯННЯ, РОЗДРУКІВКА З СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ, ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ, в переважній більшості відноситься до підтвердження сторони контрагента Учасника в частині розрахунків за виконанні роботи. Відтак, просимо належним чином обґрунтувати встановлення вимоги в такій редакції, або ж за нагоди внести зміни та встановити більш раціональну редакцію вимоги, яка в свою чергу буде містити наприклад: подання актів прийняття виконаних робіт, що за своєю сумою будуть дорівнювати вартості договору або лист відгук від сторони замовника за аналогічним договором про повноту та якість виконаних робіт. Тим паче, Вами і так вимагається подання позитивного експертного висновку щодо виконання аналогічних робіт, котрий в свою чергу без наявності вище перелічених та не потрібних на нашу думку документів підтверджує факт успішного виконання робіт.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляю наступне. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також відповідно до умов тендерної документації передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу. Враховуючи зазначене, вважаю можливим залишити дану вимогу без змін.
Дата відповіді: 04.02.2022 14:36
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: fe4ef6e6cb7b4f3389d0f07ec56a73e3
Дата опублікування: 02.02.2022 15:53
Опис: Надмірною та незаконною вважаємо вимогу, що передбачена пунктом 12.1 додатку 1 до тендерної документації про підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного договору щодо виконання проєктних робіт з будівництва (реставрації, реконструкції, капітального ремонту) КОМПЛЕКСУ ОБ'ЄКТІВ ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) СС3 В МЕЖАХ АБО ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ З УРАХУВАННЯМ ПЕРЕКЛАДАННЯ ТА ПРОКЛАДАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ І УЛАШТУВАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД». Таким чином враховуючи відповідну умову даної процедури, Замовник створює можливість прийняття участі лише тим учасникам, котрі в минулому мали АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР із ідентичним класом наслідків по об’єкту будівництва та виконання окремих видів робіт і разом з тим, відтискає можливість інших учасників прийняти участь у закупівлі, що створює беззаперечну дискримінацію. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Вважаємо, що законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «Виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання поставки робіт що входять до коду єдиного закупівельного словника 71200000-0-Архітектурні та супутні послуги. Все! Оскаржуваними умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо додаткових умов за аналогічним договором. Задля підтвердження того, що подібні вимоги про відповідне формування вимог до аналогічних договорів є дискримінацією, наводимо рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) № 13019-р/пк-пз від 16.09.2019 року (UA-2019-07-29-001328-b) та рішення №17034-р/пк-пз від 10.09.2020 року (UA-2020-08-17-005835-a), за яким Скаржники аналогічно до нашої позиції оскаржував вимогу про встановлення необгрунтованих умов за аналогічними договорами, а Колегія в свою чергу задовольнила відповідні вимоги Скарг. Тому, маємо можливість запропонувати розгляд наступного варіанту викладення описаної умови за пунктом 12.1. Додатку №1 до тендерної документації, а саме: «…АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЩОДО ВИКОНАННЯ ПРОЄКТНИХ РОБІТ З БУДІВНИЦТВА (РЕСТАВРАЦІЇ, РЕКОНСТРУКЦІЇ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ) ОБ’ЄКТІВ ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ СС2 АБО СС3» – змінення цього пункту значно покращить конкурентоспроможність учасників та збільшить ймовірність успішного проведення процедури закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляю наступне. Учаснику необхідно підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного договору щодо виконання проєктних робіт з будівництва (реставрації, реконструкції, капітального ремонту) КОМПЛЕКСУ ОБ'ЄКТІВ ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) СС3 В МЕЖАХ АБО ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ З УРАХУВАННЯМ ПЕРЕКЛАДАННЯ ТА ПРОКЛАДАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ І УЛАШТУВАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД» в зв’язку з тим, що об’єкти за класом наслідків СС2 мають суттєву відмінність між техніко-економічними показниками від об’єктів за класом наслідків СС3 (див. Таблицю 1 ДСТУ 8855:2019). Крім того наголошую, що потенційний учасник повинен мати досвід проєктування, саме, комплексу об'єктів за класом наслідків (відповідальності) СС3 в межах або за межами населених пунктів з урахуванням перекладання та прокладання інженерних мереж і улаштування інженерних споруд, у разі відсутності відповідного досвіду з проєктування є ризик, що потенційний учасник не зможе якісно і вчасно виконати роботи і це негативно вплине на реалізацію зазначеного проєкту.
Дата відповіді: 04.02.2022 14:34
Відповідь надана

Заходи із захисту довкілля

Номер: c431a97f120b44259627729cdb6efe14
Дата опублікування: 02.02.2022 15:51
Опис: Відповідно за пунктом 14 Додатку №1 до тендерної документації Вами встановлено таку вимогу: «14. Довідка у довільній формі, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, АБО ІНШІ).». Ми усвідомлюємо практику розгляду скарг Органом оскарження на предмет наявності вимоги про подання учасниками Сертифікатів ISO, а тому хочемо отримати від Замовника пояснення, що у Вашому розумінні, за описаною вимогою, закладається в поняття «… АБО ІНШІ», з наведенням прикладів таких документів. А також надайте відповідь чи буде відповідати даній вимозі за тендерною документацією, наприклад затверджена учасником Програма (інструкція) застосування заходів із захисту довкілля під час провадження господарської діяльності або наприклад розпорядчий документ (наказ, рішення) учасника згідно якого є можливість встановити застосування заходів із захисту довкілля під час реалізації власної господарської діяльності?? Якщо, відповідь по наведеним прикладам є негативною, прохання обґрунтувати таку позицію.
Відповідь: Доброго дня! З приводу першого Вашого питання повідомляю наступне. Під поняттям «… або інші» слід розуміти, що Учасник процедури закупівлі має право на подання документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля. З приводу другого Вашого питання повідомляю наступне. Якщо документи Учасника процедури закупівлі будуть підтверджувати застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля, то вказане не буде суперечити умовам тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, (Код ДК 021-2015 (CPV):71200000-0-Архітектурні та супутні послуги).
Дата відповіді: 04.02.2022 14:32
Відповідь надана

Строки виконання робіт

Номер: d8661862a9cb4266a5d81ecca4cc0028
Дата опублікування: 02.02.2022 15:50
Опис: Ознайомившись з положенням тендерної документації та оголошенням про початок проведення процедури закупівлі, вимушений звернутись до Замовника з проханням надати обґрунтування, щодо формування строків на виконання робіт, оскільки враховуючи найсприятливіші умови по результату проведення цієї процедури закупівлі найближчим терміном на укладання договору про закупівлю є 25 лютого 2022 року. Разом з тим, завершення робіт має відбутися до 01 червня 2022 року, тобто на виконання робіт, повторюся за найсприятливіших умов проходження закупівлі, залишається 97 календарних дня з яких 65 робочих. Однак, за нашими попередніми розрахунками для виконання поставленої задачі, що відповідає предмету закупівлі потрібно щонайменше: 1 місяць вишукувальних робіт, 2 місяці для обстеження об’єкта, 3 місяці виконання проектних робіт. Наголошуємо, що вказані нами строки на виконання робіт є мінімальними та додатково за потреби можуть бути підтверджені відповідними розрахунками, що узгоджуються з Кошторисними нормами України. Тому, в разі перевірки вказаної інформації та виявлення насправді некоректного зазначення строку виконання робіт по предмету закупівлі, слід усунути таку не відповідність шляхом внесення змін до тендерної документації та оголошення про початок проведення закупівлі, задля уникнення непоправно негативних обставин, що можуть виникнути в подальшому за наслідком укладання договору про закупівлю. Сподіваємось на об’єктивне та раціональне зважання наданої інформації.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляю, що до тендерної документації на закупівлю робіт виготовлення ескізного проекту «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд державної установи «Уманська виправна колонія (№ 129)» в м. Умань Черкаської області» відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, (Код ДК 021-2015 (CPV):71200000-0-Архітектурні та супутні послуги) будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 04.02.2022 14:31
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: b26b56dea8154ac79cf96ad45b7049ea
Дата опублікування: 02.02.2022 14:06
Опис: Чи можливо на підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля надати копії договорів на утилізацію техніки, приладів, обладнання та відходів, що містять чорні, кольорові, дорогоцінні метали, а також вивіз побутових відходів, тощо, якщо підприємство-учасник торгів не має сертифіката на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляю наступне. Якщо документи Учасника процедури закупівлі будуть підтверджувати застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля, то так.
Дата відповіді: 04.02.2022 14:30
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 479aa8bca06d415b86827753c4947180
Дата опублікування: 02.02.2022 11:36
Опис: У Додатку 1 п. 14 тендерної документації зазначена така вимога: « Довідка у довільній формі, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші)». Просимо роз’яснити (поточнити), що мається на увазі під фразою «або інші» та які саме інші документи може надати учасник торгів.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляю наступне. Учаснику процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно також надати документи Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля.
Дата відповіді: 04.02.2022 14:29