• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Годинники наручні з символікою (ДК 021:2015 - 18520000-0 Персональні хронометри)

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 27.01.2022 13:22 - 03.02.2022 09:00
Відповідь надана

Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

Номер: e790d2c57abf496bb47c1e7a75d9f81d
Дата опублікування: 03.02.2022 01:18
Опис: просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ: 1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів? 2. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 100 000,00 всього за 55 годинників посередньої комплектації (що складає аж 1 818,00 грн. за годинник найпростішого типу з японським механізмом та порядку її формування 3. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних загрозою повномасштабних військових дій та пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр-міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за ВТРИЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами п. 3 Оголошення про закупівлю 4. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 5. На якій підставі 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» було таємно внесено зміни до Оголошення, які є істотними для учасників ринку, оскільки ВИКЛЮЧАЮТЬ участь у зазначеній спрощеній закупівлі всіх постачальників за виключенням ТОВ «Київський годинниковий завод» 6. Пояснення відсутності обґрунтування внесених за власною ініціативою 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» змін до Оголошення 7. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретних торгових марок “time-R” (конкретних моделей 319-623, 401-402) конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» при існуванні на ринку більш конкурентної альтернативи 8. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод» 9. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей “time-R” 319-623 та 401-402 ТОВ «Київський годинниковий завод» 10. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник ВИКЛЮЧИВ надання еквівалентів заявлених моделей “time-R” 319-623 й 401-402 ТОВ «Київський годинниковий завод» 11. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого – 26х37.8 мм відповідно 12. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм (а також до десятої долі мм) можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 13. Надати обґрунтування найдешевшого японського (а не, наприклад, швейцарського) механізму для годинників з встановленою очікуваної вартістю на рівні 1818 грн. 14. 15. Надати обґрунтування вимог до циферблатів (у тому числі типу та кольору індикації), стрілок та інших вимог до предмету закупівлі та яким чином вони можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 16. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у п. 3 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника 17. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках “time-R” 319-623, 401-402 ТОВ «Київський годинниковий завод» 18. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від голови адміністрації вартістю 1 620 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників замінити найпростіші японські механізми на ШВЕЙЦАРСЬКІ, встановити водозахист хоча 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду.. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі. 19. Або для заявленої Замовником комплектації пропонуємо ВДВІЧІ знизити очікувану вартість закупівлі хоча б до 50 000,00 за 55 годинників посередньої комплектації, ВДВІЧІ ЗЕКОНОМІВШИ КОШТИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ та прибрати надмірну конкретизацію, щоб забезпечити максимальну конкуренцію шляхом участі всіх зацікавлених учасників 20. надати публічну позицію голови та депутатів Краматорської міської ради з приводу протиправного підлаштування Оголошення під конкретний товар та в інтересах конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод» та можливе нанесення збитків міському бюджету через закупівлю за ВТРИЧІ завищеними цінами, а також стосовно протиправної й безпідставної зміни даних Оголошення та зазначення в Оголошенні завідомо неправдивої інформації відносно технічних характеристик товару, яких він не має Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення Оголошення у відповідність до чинного законодавства України. В протилежному випадку зазначенні порушення будуть спрямовані до всіх уповноважених установ з метою надання відповідної оцінки та вжиття належних заходів для їх усунення
Відповідь: Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівля UA-2022-01-27-007671-b, під час проведення якої ви подали своє звернення, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо вашу увагу, що згадана закупівля – є СПРОЩЕНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ, а не тендерною процедурою - процедурою відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ, А НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як сувенірна, з метою відзначення (нагородження) окремих громадян. Керуючись вимогами до якості та довговічності сувенірної продукції, що закуповується, моделі годинників, зазначені в Оголошенні, зарекомендували себе на практиці. Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону. Закуповуються не самі годинники, а ГОДИННИКИ З НАНЕСЕНИМ ЛОГОТИПОМ. БУДЬ ЯКИЙ УЧАСНИК МОЖЕ ЗАКУПИТИ ВКАЗАНУ МОДЕЛЬ ГОДИННИКІВ, ЗРОБИТИ НАНЕСЕННЯ ВКАЗАНОЇ СИМВОЛІКИ ТА ПРИЙНЯТИ ТАКИМ ЧИНОМ УЧАСТЬ У СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Тому обмеження конкуренції з боку Замовника відсутнє, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано. Крім того, відповідно до зазначеної вище вимоги Скаржник маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями, чим дискредитує суб’єктів торгів, тим саме, можливо, порушуючи норми статті 8 та ст.15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Враховуючи викладене, документи спрощеної закупівлі повністю відповідають вимогам Закону. Зміни до Оголошення Замовником вноситися не будуть.
Дата відповіді: 03.02.2022 15:13