-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Годинники наручні з символікою (ДК 021:2015 - 18520000-0 Персональні хронометри)
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2022 13:22 - 03.02.2022 09:00
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
5434e0d247654142b16070befc3b8ed6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-007671-b.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
Виконавчий комітет Краматорської міської ради (надалі – Замовник) за результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2022-01-27-007671-b Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 27 від 14 лютого 2022р. (надалі Протокол) абсолютно БЕЗПІДСТАВНО, в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що жодним чином НЕ відповідає дійсності та містить ознаки корупції, що є предметом подальшого розслідування уповноважених на це установ
ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-01-27-007671-b та вимогам до предмету закупівлі, при цьому у складі своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» подав ПОВНИЙ пакет документів для підтвердження його відповідності вимогам замовника чому можна пересвідчитися ознайомившись з пропозицією нашого підприємства.
При підготовці своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» керувався ВИКЛЮЧНО умовами та вимогам до предмету закупівлі, визначеними самим Замовником в Оголошенні UA-2022-01-27-007671-b та подав усі необхідні документи, визначені Замовником в Оголошенні
Але Замовник замість того, щоб прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» як його зобов’язує Закон України «Про публічні закупівлі», в порушення чинного законодавства, Протоколом N 27 від 14 лютого 2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою абсолютно ПРОТИПРАВНО відхилив НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» за надуманим (неіснуючим) приводом.
Наведена у Протоколі аргументація Замовника на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ нашого підприємства є нікчемною, що повністю підтверджує надана пропозиція ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», викладена у “prozorro”, зокрема:
1. Запропонований ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» предмет закупівлі ПОВНІСТЮ відповідає умовам Оголошення на проведення спрощеної закупівлі, що ПОВНІСТЮ підтверджується наданими технічними характеристиками предмета закупівлі, а тому Замовник не має жодних підстав на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ за зазначеним надуманим приводом, посилаючись нібито на відсутність повної назви моделі годинників. Замовник не має жодного права ігнорувати зазначені у нашій пропозиції технічні характеристики та іншу документацію, які ПОВНІСТЮ підтверджують відповідність предмета закупівлі умовам Оголошення. Подібними діями Замовник яскраво демонструє, що діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар та в інтересах якого протиправно переписував вимоги Оголошення (на що нашим підприємством була акцентована увага раніше та що потребує проведення відповідного службового розслідування)
2. ЄДРПОУ Замовників та контактні особи Замовника у якості підписантів зазначені БЕЗПОСЕРЕДНЬО в наданих Договорах, а відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника, якщо надані ним документи містять таку інформацію. Більш того, Замовник просив надати довідку у довільній формі. Тому Замовник не має жодного права на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» за зазначеним надуманим приводом. Додатково звертаємо увагу, що Замовник також не має права вимагати надання інформації, яка містить персональні дані.
3. Подані ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» видаткові накладні ПОВНІСТЮ відповідають наданим Договорам як за сумами так і за асортиментом відвантаженої продукції, а крім того містять всі необхідні підписи та печатки щодо прийняття зазначеного в Договорах товару на зазначені в Договорах суми відповідними уповноваженими особами зазначених в Договорах Замовників, що повністю підтверджує належність зазначених накладних до наданих Договорів та повне виконання за ними зобов’язань з боку ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь». Сторони Договорів мають повне право оформлювати документацію щодо укладених ними правочинів так як вважають за потрібне. Виконання зобов’язань з боку ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» за зазначеними Договорами також підтверджується інформацією, розміщеною в “prozorro”. Враховуючи викладене, абсолютно зрозуміло, що зазначений привід для відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» є повністю надуманим Замовником
4. Подані ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» паспорти на годинники є належної якості та містять всю необхідну інформацію на підтвердження встановлених Оголошенням вимог до предмета закупівлі, у чому можна легко пересвідчитися, а тому Замовник не має жодних підстав на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ за зазначеним надуманим приводом
Таким чином, твердження Замовника про те, що пропозиція ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» нібито не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ
Враховуючи викладене, цілком зрозуміло, що Замовник використовує надуманий (неіснуючий) привід для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» з метою БЕЗПІДСТАВНОГО прийняття ЗНАЧНО ВИЩОЇ пропозиції ТОВ «Київський годинниковий завод»
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником принципів здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Обґрунтовано стверджуємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується поданими документами.
Замовник також порушив і інші положення ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
1. принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, за якими здійснюються закупівлі:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Простежується, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, у зв’язку з чим ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» 3 лютого 2022 р. звертався до Замовника з вимогою щодо усунення порушення чинного законодавства UA-2022-01-27-007671-b.c1, яка протиправно БУЛА ВІДХИЛЕНА ЗАМОВНИКОМ
Посилання Замовника у якості виправдання на абзац 2 частини 4 статті 14 Закону є недоречною, оскільки Замовник зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки/моделі, а ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також зі ст. 5 Закону (процитованої вище) щодо недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, а також участі всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах! Тому, якщо Замовник не допускаючи еквівалентів дискримінує інших учасників, він вже «не може», а зобов’язаний зазначити, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим більш, що у своїх поясненнях Замовник сам стверджує, що «слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги НЕ суперечать Закону», проте нами вище наведені пункти Закону, які Замовник якраз і порушує – зокрема, ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 5 Закону, з чого виходить, що на зазначені порушення Замовник йде свідомо. Виправдання Замовника тим, що нібито і інші учасники також можуть взяти участь у зазначених торгах, закупивши у ТОВ «Київський годинниковий завод» встановлені Замовником моделі годинників та продавши їх Замовнику за ціною нижче ніж запропонував ТОВ «Київський годинниковий завод», взагалі виглядає як знущання з боку Замовника над учасниками ринку
Зазначені вище факти в повній мірі підтверджують, що Замовник СВІДОМО з самого початку ПІДЛАШТОВУВАВ Оголошення виключно під товар та в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», грубо дискримінуючи подібними діями інших учасників ринку й планував закуповувати годинники за ЗНАЧНО ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а БІЛЬШ КОНКУРЕНТНІ пропозиції інших постачальників таких як ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» збирався в порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дискримінаційно відхиляти за абсолютно надуманим (неіснуючим) приводом, що Замовник і зробив 14.02.22р., абсолютно БЕЗПІДСТАВНО, в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь»
Більш того, Замовник НЕ НАДАВ жодних роз’яснень на поставлені у “prozorro” 19 запитань, в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» й порушення права забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Він повністю проігнорував та НЕ надав відповіді ПО СУТІ жодного з поставлених питань, обмежившись відпискою, тим самим підтвердив факт своєї зацікавленості у закупівлі товару за ЗАВИЩЕНОЮ ціною ВИКЛЮЧНО у ТОВ «Київський годинниковий завод» та факт абсолютно дискримінаційного ставлення до інших учасників ринку
Зазначені незаконні дії Замовника у вигляді абсолютно протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, призвели до порушення майнових прав нашого підприємства.
Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод»*, пропозиція якого істотно дорожча, а крім того, НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-01-27-007671-b та вимогам до предмету закупівлі
(*Учасникам ринку незрозуміло чому Виконавчий комітет Краматорської міської ради, який має захищати українські національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ та дотримуватися вимог чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі», вже ДРУГИЙ рік цілеспрямовано позбавляє інших учасників можливості взяти участь у зазначеній спрощеній закупівлі, прописуючи вимоги до предмета закупівлі ВИКЛЮЧНО й БЕЗАЛЬТЕРНАТИВНО ЛИШЕ під конкретний товар підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», заснованого особами з країни-агресора, які до недавнього часу (до 2019 р.) перебували у складі його засновників)
Таким чином, протиправно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, Замовник грубо порушив норми чинного законодавства щодо публічних закупівель з єдиною метою закупівлі годинників за значно завищеною ціною у ТОВ «Київський годинниковий завод».
Констатуємо грубе порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Крім того, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. Дії Замовника повністю дискредитують систему електронних закупівель, Краматорську міську раду та державу Україна перед міжнародними партнерами, які постійно наголошують на невиконанні обов’язків з запобігання корупції.
На підставі викладеного вимагаємо:
- скасувати неправомірне рішення щодо протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», ухвалене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 27 від 14.02.2022р.
- прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка було абсолютно протиправно відхилена Замовником
- провести службове розслідування, встановити ПІБ зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, діють в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод», ігноруючи основні принципи здійснення публічних закупівель та інші вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вжити відповідні заходи реагування
- надати особисту позицію Голови Краматорської міської ради щодо другий рік поспіль грубого порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.7 Бюджетного Кодексу України, особливо у важких умовах пандемії короновірусу та військової загрози, коли кожна бюджетна гривня на рахунку, підлаштування результатів торгів в інтересах заздалегідь визначеного за непрозорою схемою постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою закупівлі годинників за завищеною ціною, при повній протиправній дискримінації інших учасників ринку, у тому числі тих, які надали найбільш економічно вигідну пропозицію
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 16:43
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
В Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі “Годинники наручні з символікою (ДК 021:2015 - 18520000-0 Персональні хронометри)” UA-2022-01-27-007671-b Замовником, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначено, що закуповуються годинники чоловічі TIME-R 319-623 та жіночі TIME-R 401-402. Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. При цьому замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі поставити годинники заявлених моделей та виконати вимоги із нанесення логотипу.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. В своїй пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" (ЄДРПОУ 31629188):
- запропонований Учасником предмет закупівлі не відповідає умовам Оголошення для проведення спрощеної закупівлі, а саме у всіх документах, поданих Учасником на кваліфікацію, відсутня повна назва моделей годинників, що не дає можливість Замовнику ідентифікувати модель запропонованого предмету закупівлі, що не відповідає вимогам Оголошення;
- на виконання підпункту 2.1 пункту 2 частини 14.2 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі: “Довідка про досвід виконання аналогічного договору (договорів), складена учасником в довільній формі, в якій зазначено номер, дату договору, назва та ЄДРПОУ Замовника, найменування (асортимент) продукції, кількість, контактна особа та телефон Замовника”, Учасником було надано “Довідку про виконання аналогічних договорів” вих. № 42/02 від 08.02.2022 р., яка не містить інформацію про: ЄДРПОУ Замовника, контактну особу Замовника, що не відповідає вимогам Оголошення;
- на виконання підпункту 2.3 пункту 2 частини 14.2 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі: “Документи, підтверджуючі виконання аналогічного (их) договору (ів), включеного учасником до Довідки про досвід виконання аналогічного договору (видаткові накладні та/або акти приймання/передачі товару)”, Учасником було надано копії видаткових накладних № 133 від 18 листопада 2019р. та № 20 від 23.04.2020 р., в яких в рядку “Договір” вказано “Договір поставки”, що виключає розгляд Замовником поданих видаткових накладних, як документів, підтверджуючих виконання аналогічних договорів, вказаних Учасником у “Довідці про виконання аналогічних договорів” вих. № 42/02 від 08.02.2022 р. (в якій чітко прописані номера аналогічних договорів - № 75 від 18 листопада 2019 р., № 23 від 24 березня 2020 р. - та надані їх сканкопії);
- на виконання пункту 7 частини 14.2 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі Учасником було надано Лист вих. № 52/02 від 08.02.2022 р., у якому надано сканкопії паспортів на чоловічій та жіночій годинники, проте беручи до уваги погану якість сканкопії не можливо установити марку запропонованого товару та його відповідність технічним вимогам до товару, установленим Замовником.
З огляду на зазначене, в Замовника не було законних підстав прийняти Вашу пропозицію і вона була законно відхилена відповідно до п. 1 ч. 13. ст. 14 Закону. Наголошуємо на тому, що Замовник здійснює всі закупівлі відкрито та прозоро. В ході проведення закупівель керується виключно нормами Закону , діє в його межах, не вчиняє ніяких протиправних дій будь-якого характеру та не порушує діюче законодавство. Пропозиція кожного учасника детально вивчається та встановлюється її відповідність вимогам оголошення. Лише у випадку повної відповідності пропозиції учасника вимогам в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, такий учасник може бути на законних підставах визначений переможцем. Замовник не може вчиняти дії, які суперечать Закону та приймати пропозицію, яка не відповідає якомусь із виставлених критеріїв.
В свою чергу, вимога прийняти пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" (ЄДРПОУ 31629188) змушує Замовника прямо порушити норми Закону та прийняти пропозицію, яка не відповідає вимогам оголошення. Крім того, такими діями учасник порушує права інших учасників закупівлі, які подали пропозиції відповідно до вимог Замовника та брали участь у закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону. Також учасник примушує Замовника порушити принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, на якому сам же неодноразово наголошує. Просимо зважати, що всі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, а замовники здійснюють закупівлі, виходячи із власних потреб.
Дякуємо, що прийняли участь в закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
7d55ca0a1c14450eb4da6cfc75976891
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-007671-b.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановні Панове!
Даною вимогою висловлюємо рішучий протест у зв’язку з явним підлаштуванням Замовником в особі Виконавчого комітету Краматорської міської ради Оголошення UA-2022-01-27-007671-b в інтересах конкретного підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод» шляхом не лише повного пристосування технічних характеристик предмета закупівлі під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», але й ВНЕСЕННЯ до Оголошення, технічної специфікації та проекту договору всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОТИПРАВНИХ та БЕЗПІДСТАВНИХ ЗМІН, зокрема виключенням можливості для інших учасників надання ЕКВІВАЛЕНТІВ предмета закупівлі.
Подібне здійснюється Замовником з єдиною метою – повної дискримінації й недопущення до участі в аукціоні інших учасників ринку, крім ТОВ «Київський годинниковий завод», та закупівлі товару виключно у зазначеного учасника як мінімум за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ. Зазначені дії безперечно містять ознаки корупції та мають отримати негайну реакцію відповідних правоохоронних та контролюючих установ, депутатів Краматорської міської ради, а також громадськості як щодо цієї так і щодо інших подібних закупівель, особливо у важких економічних умовах, викликаних загрозою повномасштабних військових дій та пандемією короновірусу, в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, ЗУ «Про публічні закупівлі», а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів. У такий час свідомі бюджетні установи проводять ВІДКРИТІ ТОРГИ з метою економії кожної бюджетної копійки, навіть коли очікувана вартість закупівлі є мінімальною!
Учасникам ринку абсолютно незрозуміло на якій законній підставі Виконавчий комітет Краматорської міської ради, який має захищати українські національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ та дотримуватися вимог чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі», цілеспрямовано позбавляє інших учасників можливості взяти участь у зазначеній спрощеній закупівлі, вимагаючи ВИКЛЮЧНО й БЕЗАЛЬТЕРНАТИВНО ЛИШЕ товар підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», заснованого особами з країни-агресора, які до недавнього часу (до 2019 р.) перебували у складі його засновників. При цьому, ціна на зазначений товар як мінімум ВТРИЧІ перевищує наявні на ринку еквівалентні пропозиції
ДЕТАЛЬНІШЕ ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЗАМОВНИКОМ ВИКЛАДЕНІ НИЖЧЕ:
1. Протиправна, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», зміна уповноваженою особою Оголошення про закупівлю -2022-01-27-007671-b без жодних на те підстав в інтересах конкретного підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в аукціоні інших учасників ринку, крім та закупівлі товару виключно у зазначеного учасника як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ
Уповноважена особа Замовника не лише протиправно, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», виключила з Оголошення можливість надання еквівалентів заявленим торговим маркам та моделям годинників конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (таким чином звільнив цього учасника від конкуренції та вирішив не заощаджувати кошти платників податків міста Краматорська на закупівлю годинників, автоматично погоджуючись закуповувати їх по максимально високій ціні, встановленій зазначеним підприємством – детальніше у п.2)
Уповноважена особа 31.01.2022р. внесла зміни до Оголошення, первинно розміщеного нею у «прозоро» 27.01.2022р. (в якому у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ надання ЕКВІВАЛЕНТІВ заявленим Замовником моделям годинників конкретної торгової марки конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»), БЕЗ ЖОДНИХ на те підстав та БЕЗ ЖОДНОГО ОБГРУНТУВАННЯ. Протокол №20 про прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022р. НЕ містить жодного обґрунтування обмеження конкуренції на користь ТОВ «Київський годинниковий завод» та відповідно закупівлі за завищеною ціною. Уповноважена особа у своїх діях має керуватися виключно чинним законодавством України, у тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», а також відповідними інструкціями та не може безпідставно й необґрунтовано вносити зміни до Оголошення, які грубо порушують не лише ЗУ «Про публічні закупівлі», але й ст. 7 Бюжетного Кодексу України. Звертаємо увагу, що посилання у Протоколі на нібито «зміну технічних вимог до предмета закупівлі», нібито надану відділом організаційної та протокольної роботи Управління забезпечення діяльності Виконкому Краматорської міської ради НЕ містить ані самого документу на підставі якого прийнято рішення щодо зміни технічних вимог до предмету закупівлі з підписом відповідної посадової особи, ані обґрунтування таких змін, які, враховуючи вимоги чинного законодавства, є протиправними, про що уповноважена особа не може не знати. Таким чином, наведений Протокол №20 про прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022р. не містить жодних підстав та обґрунтувань внесення змін до Оголошення, що робить такі зміни нелегітимними/не чинними та внесеними уповноваженою особою на власний розсуд, з порушенням вимог чинного законодавства в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що безперечно потребує проведення відповідного службового розслідування
2. Грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник НАВМИСНО ВИКЛЮЧАЄ можливість надання еквівалентів визначеним ним конкретним моделям годинників TM “time-r”, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю за ЗАВИЩЕНОЮ В ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники!
Предмет закупівлі (годинники наручні з символікою) у кількості 55 шт. на загальну суму 100 000 грн. відповідно до п. 3 Оголошення – «інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» прописаний Замовником виключно під конкретні моделі годинників “time-r” в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів , що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за В ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі!
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО БЕЗАЛЬТЕРНАТИВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “time-r” та конкретні моделі зазначеної марки, що належать ТОВ «Київський годинниковий завод»:
Годинник наручний чоловічий “time-r” 319-623 у подарунковому футлярі – 45 шт
Годинник наручний жіночий “time-r” 401-402 у подарунковому футлярі– 10 шт
Замовник планує закупити на загальну суму 100 000,00 гривень платників податків всього 55 годинників примітивної комплектації, що складає, в середньому, 1 818 грн. за один годинник! Зазначена сума як мінімум у 3 (ТРИ) рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники з заявленими Замовником характеристиками! При чому, в поважних інтернет-магазинах можна легко знайти аналогічні годинники з японським механізмом по ціні від 200 грн. за одиницю (і це роздрібна, а не гуртова ціна, яка набагато нижче!) За встановлену Замовником очікувану вартість на рівні 1 818 грн. можна закупити високоякісний годинник набагато кращих технічних характеристик зі ШВЕЙЦАРСЬКИМ МЕХАНІЗМОМ!
Оскільки Замовник 31.12.2022р. ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧИВ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ переліченим моделям годинників ТМ “time-r”, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником лише на тій підставі, що їх продукція не є годинниками заявлених моделей ТМ “time-r” ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника.
Зазначене підтверджують висновки Державної аудиторської служби України:
закон не дає можливості Замовнику, навіть у спрощених закупівлях, дискримінувати інших учасників, тому посилання деяких замовників на абз.2 ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого нібито «в спрощених закупівлях у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» є необґрунтованим, оскільки зазначене положення Закону може не зобов’язувати Замовника зазначати еквіваленти ВИКЛЮЧНО ПРИ УМОВІ, що Замовником ДОТРИМАНІ ІНШІ ВИМОГИ даного Закону. Таким чином, ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилаються деякі замовники, може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А зазначення конкретної марки та моделей годинників, що належать ТОВ «Київський годинниковий завод» якраз ДИСКРИМІНУЄ інших учасників ринку, у тому числі вітчизняних виробників, які готові запропонувати більш якісну продукцію за набагато нижчою ціною, повністю позбавляючи їх такого права
Важливо зазначити, що відповідно до рішень Державної аудиторської служби, Замовник, навіть у спрощених закупівлях, зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки. Замовник має обов’язково вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки інакше – він грубо порушує п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші наведені у наших скаргах норми чинного законодавства, т.я. відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Таким чином, через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, ЯКІ МОЖУТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ЗНАЧНО НИЖЧУ ЦІНУ НА БІЛЬШ ЯКІСНУ ПРОДУКЦІЮ НАБАГАТО КРАЩИХ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК (але через протиправну вимогу Замовника виключно конкретних моделей конкретної ТМ “time-r” дискримінаційно позбавлені участі), закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника
Зазначене також свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель.
Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
3. п. 3 Оголошення – «інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» прописаний Замовником ВИКЛЮЧНО під конкретні конструкції перелічених моделей годинників ТМ “time-r” єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ не лише щодо конкретної торгової марки та моделей годинників, але й щодо певної конструкції корпусів годинників, включаючи розміри корпусів (з точністю до ДЕСЯТОЇ ДОЛІ мм), матеріалу корпусів, країни виробництва механізмів, а також кольору циферблатів та їх дизайну (включаючи тип та колір індикації), тощо
Так, Замовник протиправно вимагає певну конструкцію корпусу, властиву ТМ “time-R” 319-623, встановлюючи наступні обмеження з точністю до ММ (!), які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників:
- круглу форму корпусу ДІАМЕТРОМ 42 мм
- виключно найпростіший японський кварцовий механізм (без можливості надання еквівалентів!), хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним швейцарськими механізмами або з набагато якіснішими багатофункціональними японськими механізмами
- корпус годинника виключно з латуні (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники в корпусі з набагато якіснішого та дорожчого матеріалу - сталі)
- мінеральне скло (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним САПФІРОВИМ склом)
- відсутність водозахисту – 3 АТМ (бризко відштовхування), хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з водозахистом 5 АТМ або 10 АТМ
- циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору Три стрілки золотистого кольору
А для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає певну конструкцію корпусу, властиві ЛИШЕ моделі “time-R”401-402, встановлюючи наступні обмеження з точністю до ММ (!), які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників:
- прямокутна форма корпусу з зазначенням розмірів до ДЕСЯТОЇ ДОЛІ ММ: шириною 26мм та довжиною 37,8мм
- виключно найпростіший японський кварцовий механізм (без можливості надання еквівалентів!), хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним швейцарськими механізмами або з набагато якіснішими багатофункціональними японськими механізмами
- корпус годинника виключно з латуні (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники в корпусі з набагато якіснішого та дорожчого матеріалу - сталі)
- мінеральне скло (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним САПФІРОВИМ склом)
- відсутність водозахисту – 3 АТМ (бризко відштовхування), хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з водозахистом 5 АТМ або 10 АТМ
- циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору Три стрілки золотистого кольору
Наприклад, інші постачальники, які можуть запропонувати годинники, діаметром 41 мм, 43мм тощо (для чоловічих) та, наприклад, 25-27 мм х 37-39 мм, тощо (для жіночих) – тобто з абсолютно непомітною різницею в 1-2 мм (яку неможливо навіть обчислити без спеціального обладнання, вже не кажучи про встановлені Замовником десяті долі мм), з іншими цифрами, а не якимось «значками», з набагато якіснішим ШВЕЙЦАРСЬКИМ МЕХАНІЗМОМ, підвищеним рівнем водозахисту, тощо - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ!
Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкції годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» “Time-R” 319-623 та “Time-R” 401-402, для того щоб унеможливити відповідність годинників ІНШИХ постачальників ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів предмету закупівлі, а також за обраним асортиментом!
Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до міліметру (!) розміри та форма корпусів годинників, механізми виключно конкретної країни виробництва (при наявності величезної кількості країн-виробників більш якісних механізмів), колір та індикація циферблатів, тощо, які аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ
Якщо б Замовник надавав би дійсно орієнтовні характеристики та орієнтовний зовнішній вигляд годинників, що плануються до закупівлі, він би безпідставно не посилався би на конкретну конструкцію годинників та не вимагав би конкретну торгову марку та модель й відповідність настільки детальному опису та розмірам (до ДЕСЯТОЇ долі мм), які жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі. І при цьому БЕЗ можливості надання еквівалентів!
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, циферблатів та механізмів конкретної країни виробництва, торгової марки та калібру, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО переліченим моделям годинників торгових марок “time-r” постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретних ТОРГОВИХ МАРОК конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізмів конкретної країни виробництва, конкретної торгової марки та калібру (пристосованих до конкретної моделі конкретного постачальника), типу та кольору індикації циферблату, тощо!
Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
4. Замовник, нехтуючи не лише ЗУ «Про публічні закупівлі», але й Кримінальним кодексом України, вдається до відвертих ФАЛЬСИФІКАЦІЙ (!), вимагаючи такі технічні характеристика, які ВІДСУТНІ у моделях “Time-R” 319-623 та “Time-R” 401-402, що може бути легко доведено, зокрема:
Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» “time-R” 319-623, 401-402 (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам, що видно навіть з розміщених Замовником в Оголошенні світлин ременів зазначених моделей годинників. Крім того, у цьому можна легко пересвідчитися навіть при розрізі будь-якого ременя ТОВ «Київський годинниковий завод» й побачити пресовану шкіру та всередині наповнення типа «волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи».
Таким чином, Замовник свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та сподівається в подальшому прийняти годинники у ТОВ «Київський годинниковий завод» з циферблатами та ременями, знаючи, що вони не відповідають встановленим Оголошенням вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Тому не викликає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в закупівлі інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами.
Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Через навмисно закладені протиправні обмеження до Оголошення, участь у зазначених торгах зможе взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за в декілька разів завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників ринку
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно вимагає конкретні моделі годинників ТМ “time-r” конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» ЗА НЕОБГРУНТОВАНО ЗАВИЩЕНОЮ І ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ЦІНОЮ ПРОТИПРАВНО ВИЕЛЮЧИВ МОЖЛИВІСТЬ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ (що згідно відповідних висновків Державної аудиторської служби є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі в частині спрощених закупівель), а також обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретній конструкції конкретної моделі годинників
Викладене вище повністю доводить, що Замовник не зацікавлений в економії бюджетних коштів платників податків, оскільки збирається з порушенням чинного законодавства закупити ЗА ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ годинники виключно конкретних моделей ТМ “time-r” у конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» за спрощеною процедурою закупівлі й встановленими обмеженнями дискримінувати інших учасників ринку, не допустивши їх до участі!
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
та ВИМАГАЄМО внести зміни до п. 3 до Оголошення, прописаного Замовником під зазначені моделі годинників конкретної ТМ “time-r” з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на торгову марку “time-R” та відповідно моделі “time-R” 319-523, 431-523, які зазначені Замовником виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» АБО відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» повернути протиправно прибрану можливість надання ЕКВІВАЛЕНТІВ
2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, матеріалу корпусів, специфічного дизайну циферблатів (кольору та типу цифр), кольору стрілок, тощо
3. для годинників типу “time-R” прибрати протиправну вимогу щодо виключно японських механізмів, тим більш, що на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з швейцарськими механізмами або складними японськими – автоматичними або з додатковими функціями, АБО відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачити можливість надання ЕКВІВАЛЕНТІВ
4. привести вимоги до ременів у відповідності з розміщеними ескізами годинників, зокрема прибрати вимогу ременів з цільного шмату шкіри, які відсутні у моделях, які збирається закуповувати Замовник
5. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які нехтують обов’язком проводити всебічне дослідження ринку, посадовими інструкціями та внутрішніми документами, у т.ч. щодо запобігання корупції, вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 7 Бюджетного Кодексу, іншими нормами чинного законодавства та навмисно намагаються прописати предмет закупівлі в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою закупівлі товару за в декілька разів ЗАВИЩЕНОЮ ЦІЕОЮ та протиправного позбавлення участі в аукціоні інших учасників ринку
6. надати публічну позицію голови та депутатів Краматорської міської ради з приводу протиправного підлаштування Оголошення під конкретний товар та в інтересах конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод» та можливе нанесення збитків міському бюджету через закупівлю за ВТРИЧІ завищеними цінами, а також стосовно протиправної й безпідставної зміни даних Оголошення та зазначення в Оголошенні завідомо неправдивої інформації відносно технічних характеристик товару, яких він не має
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 100 000,00 всього за 55 годинників посередньої комплектації (що складає аж 1 818,00 грн. за годинник найпростішого типу з японським механізмом та порядку її формування
3. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних загрозою повномасштабних військових дій та пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр-міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за ВТРИЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами п. 3 Оголошення про закупівлю
4. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
5. На якій підставі 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» було таємно внесено зміни до Оголошення, які є істотними для учасників ринку, оскільки ВИКЛЮЧАЮТЬ участь у зазначеній спрощеній закупівлі всіх постачальників за виключенням ТОВ «Київський годинниковий завод»
6. Пояснення відсутності обґрунтування внесених за власною ініціативою 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» змін до Оголошення
7. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретних торгових марок “time-R” (конкретних моделей 319-623, 401-402) конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» при існуванні на ринку більш конкурентної альтернативи
8. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
9. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей “time-R” 319-623 та 401-402 ТОВ «Київський годинниковий завод»
10. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник ВИКЛЮЧИВ надання еквівалентів заявлених моделей “time-R” 319-623 й 401-402 ТОВ «Київський годинниковий завод»
11. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого – 26х37.8 мм відповідно
12. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм (а також до десятої долі мм) можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
13. Надати обґрунтування найдешевшого японського (а не, наприклад, швейцарського) механізму для годинників з встановленою очікуваної вартістю на рівні 1818 грн.
14.
15. Надати обґрунтування вимог до циферблатів (у тому числі типу та кольору індикації), стрілок та інших вимог до предмету закупівлі та яким чином вони можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
16. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у п. 3 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
17. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках “time-R” 319-623, 401-402 ТОВ «Київський годинниковий завод»
18. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від голови адміністрації вартістю 1 620 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників замінити найпростіші японські механізми на ШВЕЙЦАРСЬКІ, встановити водозахист хоча 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду.. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі.
19. Або для заявленої Замовником комплектації пропонуємо ВДВІЧІ знизити очікувану вартість закупівлі хоча б до 50 000,00 за 55 годинників посередньої комплектації, ВДВІЧІ ЗЕКОНОМІВШИ КОШТИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ та прибрати надмірну конкретизацію, щоб забезпечити максимальну конкуренцію шляхом участі всіх зацікавлених учасників
20. надати публічну позицію голови та депутатів Краматорської міської ради з приводу протиправного підлаштування Оголошення під конкретний товар та в інтересах конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод» та можливе нанесення збитків міському бюджету через закупівлю за ВТРИЧІ завищеними цінами, а також стосовно протиправної й безпідставної зміни даних Оголошення та зазначення в Оголошенні завідомо неправдивої інформації відносно технічних характеристик товару, яких він не має
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення Оголошення у відповідність до чинного законодавства України. В протилежному випадку зазначенні порушення будуть спрямовані до всіх уповноважених установ з метою надання відповідної оцінки та вжиття належних заходів для їх усунення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2022 01:20
Вирішення:
Шановний Скаржник! Дякуємо за зацікавленість оголошеною нами закупівлею за предметом “Годинники наручні з символікою (ДК 021:2015 - 18520000-0 Персональні хронометри)” та засвідчуємо Вам нашу щиру повагу.
З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівля UA-2022-01-27-007671-b, під час проведення якої ви подали своє звернення, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо вашу увагу, що згадана закупівля – є СПРОЩЕНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ, а не тендерною процедурою - процедурою відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ, А НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як сувенірна, з метою відзначення (нагородження) окремих громадян. Керуючись вимогами до якості та довговічності сувенірної продукції, що закуповується, моделі годинників, зазначені в Оголошенні, зарекомендували себе на практиці. Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону. Закуповуються не самі годинники, а ГОДИННИКИ З НАНЕСЕНИМ ЛОГОТИПОМ. БУДЬ ЯКИЙ УЧАСНИК МОЖЕ ЗАКУПИТИ ВКАЗАНУ МОДЕЛЬ ГОДИННИКІВ, ЗРОБИТИ НАНЕСЕННЯ ВКАЗАНОЇ СИМВОЛІКИ ТА ПРИЙНЯТИ ТАКИМ ЧИНОМ УЧАСТЬ У СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Тому обмеження конкуренції з боку Замовника відсутнє, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано. Крім того, відповідно до зазначеної вище вимоги Скаржник маніпулятивним шляхом завідомо виставляє Замовника у негативному світлі, оперуючи лише своїми судженнями/припущеннями, чим дискредитує суб’єктів торгів, тим саме, можливо, порушуючи норми статті 8 та ст.15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Враховуючи викладене, документи спрощеної закупівлі повністю відповідають вимогам Закону. Зміни до Оголошення Замовником вноситися не будуть. Сподіваємося, що враховуючи сучасні тенденції та кон'юнктуру ринку, в межах діючого законодавства України, Скаржник братимете участь у закупівлях, оголошених Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено