• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги охоронників

Торги не відбулися

5 821 545.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 119.53 UAH
Період уточнення: 13.10.2017 16:27 - 04.11.2017 09:00
Відповідь надана

стосовно надання документів

Номер: c0e764890f4b449fa61532bd1d2eaeba
Дата опублікування: 20.10.2017 18:38
Опис: Шановний Замовник торгів в кваліфікаційних критеріях до учасників встановлено наступні вимоги надання відповідних документів: 8) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію та досвід роботи працівників, які будуть залучені учасником для виконання вимог замовника до предмета закупівлі, безпосередньо на постах охорони (персоналу охорони) із зазначенням їх прізвищ, ім ’я, по батькові, їх посад, загального досвіду роботи на цих посадах, рівня освіти; наявності дипломів, свідоцтв, сертифікатів із зазначенням набутої професії; 9) копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копії документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником (у відповідності до інформації, наведеної учасником згідно з підпунктом 8 цього пункту). Копії цих документів повинні бути завірені печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника; 10) завірені печаткою* учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої посадової особи учасника, копії посвідчень персоналу охорони учасника для надання послуг, що є предметом закупівлі (згідно з підпунктом 8 цього пункту), які є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій та оформлені відповідно до вимог чинного законодавства; 11) завірені печаткою* учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої посадової особи учасника, копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього (періодичного) психіатричних оглядів і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду персоналом охорони учасника, для надання послуг, що є предметом закупівлі, у відповідності до підпункту 8 цього пункту; 12) оригінали чи нотаріально завірені копії документів (довідок) з Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці) учасника, які будуть залучені учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі (згідно з підпунктом 8 цього пункту), не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів; В даних пунктах способу документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, знаходиться інформація, яка містить повні персональні дані працівників (повне ім’я та по-батькові, дата народження, місце народження, стан здоров’я працівника, посада на підприємстві, стаж роботи, наявність освіти та інше). Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02 жовтня 1992 року № 2657-XII, із змінами, інформація про фізичну особу (персональні дані) – відомість чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Також відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса та місце-проживання. Захист персональних даних фізичних осіб регламентується Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VI. В свою чергу Замовник не є суб’єктом господарської діяльності у сфері з надання послуг охорони у відповідності до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960), та не має права вимагати від охоронних підприємств надання будь яких документів, на підтвердження відповідності своїх працівників умовам визначеним Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960). Тому що єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ. Та суб’єкти господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони при прийнятті на роботу працівника який не відповідає Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, можуть втратити свою ліцензію. В той же час, ми розуміємо, що Замовник хоче бути впевненим, що працівники охоронної структури, які будуть задіяні при наданні послуг відповідають усім критеріям визначеними Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Та хоче отримати від учасників копії медичних довідок про проходження обов’язковиго попереднього (періодичного) психіатричного огляду і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду персоналом охорони учасника; копії документів про проходження медогляду персоналом охорони учасників та оригінали або нотаріально завірені копії документів (довідок) з Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці) учасника, які будуть залучені учасниками для надання послуг, що є предметом закупівлі не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Скоріш за все дана вимога обумовлена тим, що Замовник, виходячи зі специфіки предмета закупівлі - послуги охоронників, для задоволення своїх потреб, хоче додатково пересвідчитись в тому, що учасниками будуть надаватися послуги належної якості, спрямовані саме на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я студентів, працівників, а також на забезпечення недоторканності, цілісності належного йому майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо них. При цьому, охоронники учасників повинні виконувати свої функції безпосередньо на об’єктах Замовника і забезпечувати особисту безпеку людей. В той же час всім відомо, що інформація, яка буде надана учасниками на торгах після її загрузки на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, стає загальнодоступною інформацією в мережі інтернет будь кому, та може бути використана сторонніми особами в різних цілях, що в свою чергу може нанести непоправної шкоди учаснику або персоналу учасника, тому шо загальний доступ до такої інформації не контрольований. Таким чином Замовник протягом всього процесу здійснення процедури електронної закупівлі не в змозі забезпечити конфіденційність інформації наданої Учасниками. В такому випадку щоб учасникам не порушувати Закон України «Про захист персональних даних», вони повинені при поданні такої інформації забезпечити знеособлення персональних даних (вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу) наприклад, шляхом ретушування інформації в копії документу, як це зазначено в Законі України «Про захист персональних даних». Але в такому випадку при ретушуванні документу, замовник буде не в змозі ідентифікувати той чи інший документ по відношенню до конкретного працівника охоронної структури. В той же час веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, було вдосконалено, та учасники мають відповідні можливості в даній закупівлі подавати документи Замовнику які будуть визначені як «КОНФІДЕНЦІЙНІ» з вказанням такої причини. І такі документи будуть доступні для розгляду лише Замовнику, а не будь якій сторонній особі в мережі інтернет. Це в першу чергу дає змогу Замовнику пересвідчитись в наявності необхідних документів у учасника та захистить учасників від порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних». Тому просимо Вас надати відповідь, чи будити Ви вважати помилкою, яка може призвести до відхилення учасника, як що документи що вимагаються Замовником, в пунктах 8, 9, 10, 11, та 12, будуть надані йому на розгляд як конфіденційні? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. N 922-VIІI (зі змінами), (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Цей Закон є окремим законом у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. При цьому відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; тому умовами пункту 5.1 підрозділу 5 Розділу 3 Тендернї документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону, і відповідати вимогам, встановленим статтею 17 Закону; що зазначені разом зі способом документального підтвердження відповідності учасників вказаним критеріям та вимогам згідно із законодавством. У свою чергу, згідно з частиною другою статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону. На виконання вимог частини другої статті 27 Закону умови конфіденційності встановлені замовником в пункті 2.3 підрозділу 2 розділу 4 тендерної документації. В підпунктах 8), 9), 10), 11), та 12) пункту 5.3 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації замовником визначено спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям передбачених статтею 16 Закону. Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена імперативна норма, згідно з якою вищезазначена інформація передбачена підпунктами 8), 9), 10), 11), та 12) пункту 5.3 підрозділу 5 Розділу 3 тендерної документації не може бути визначена конфіденційною. Поряд з цим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону.
Дата відповіді: 25.10.2017 16:46
Відповідь надана

банківська гарантія

Номер: 45ab2a5c6d9842bf9b1767f29fb95a6d
Дата опублікування: 19.10.2017 14:56
Опис: Згідно відповіді Замовника "Вимоги до оформлення банківської гарантії містяться в пункті 2.4. підрозділу 2 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації на закупівлю послуг охоронників." в п.2.4 зазначено "...Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції" .Підкажіть будь ласка а чи має Замовник банківські реквізити на які банк у випадку настання обставин, зазначених у підпункті 3.2. Чи банк повинен здогадатися куди перераховувати кошти. До того ж при замовленні у банківської установи гарантії учасник повинен надати банку всі данні Замовника, які прописуються в наданих банком гарантіях, та повинні містити реквізити бенефіціара, такі як: повна назва замовника, код ЄДРПОУ, юридична адреса, розрахунковий рахунок банка (в якому обслуговується замовник торгів), МФО банка. В п.2.4 та інструкціях з підготовки банківської гарантії ці реквізити відсутні взагали. Тому просимо вас ще раз надати учасникам всі необхідні реквізити, для того щоб вони могли правильно отримати відповідні банківські гарантії. Якщо вони вам потрібні! В тому випадку, як що банківські гарантії не потрібні, тоді просимо вас прибрати її з документації, як непорібну. Дякуємо.
Відповідь: Для оформлення банківської гарантії надаємо банківські реквізити замовника (бенефіціара) –«Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, код за ЄДРПОУ - 02071139, вул. Пушкінська, буд. 77, Харківська обл., м.Харків,, 61024, р/р 37116088010377 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172», відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.10.2017 15:18
Відповідь надана

банковские гарантии

Номер: d45ef4424f0b473296aefa7eaf36c59d
Дата опублікування: 19.10.2017 12:28
Опис: Для оформления банковских гарантий, участникам необходимы реквизиты банка бенефициара. Чтоб все участники находились в равных условиях, просим Вас прописать все необходимые реквизыты для оформления банковских гарантий в документации торгов. Спасибо за понимание.
Відповідь: Вимоги до оформлення банківської гарантії містяться в пункті 2.4. підрозділу 2 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації на закупівлю послуг охоронників.
Дата відповіді: 19.10.2017 14:26