• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги охоронників

Торги не відбулися

5 821 545.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 119.53 UAH
Період оскарження: 13.10.2017 16:27 - 10.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Подання окремих документів як конфіденційні

Номер: cf22f03fa606400982d2fa9203128d61
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-13-002487-a.c2
Назва: Подання окремих документів як конфіденційні
Вимога:
Ми повністю підтримуємо питання учасника «стосовно надання документів» від 20.10.2017 18:38 Та згідно відповіді організатора від 25.10.2017 16:46, ми можемо зробити висновок що при поданні довідок (висновків, сертифікатів тощо) на працюючих осіб, в яких знаходиться особиста інформація, що визначена Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VI, як конфіденційна. «До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса та місце-проживання», Учасники можуть при поданні такої інформації забезпечити знеособлення персональних даних (вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу) наприклад, шляхом ретушування інформації в копії документу, як це зазначено в Законі України «Про захист персональних даних». В той же час як показує практика проведення подібних торгів в інших Замовників, які на аналогічні запити надають наступну відповідь: «Згідно вимог Статті 27, п.2. Закону України Про публічні закупівлі визначено інформацію про Учасника, яка обов’язково має бути розкрита та доступна на сайті, також Учасник має можливість визначити певну інформацію, у тому числі зазначену у запиті інформацію, що розкриває персональні дані особи, як конфіденційну, а саме при завантаженні документів необхідно вказати призначення документа як Приватний, доступ до якого буде мати тільки організатор.» Замовник міг би сказати Учасникам що довідку по п.8 краще надати в загальний доступ, а інформацію визначену пунктами 9, 10, 11, 12, учасники можуть надавати замовнику з позначкою як конфіденційну/приватну. І це жодним чином не порушує а ні Законі України «Про захист персональних даних», а ні Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість стає незрозумілим той факт, чому замовник попросту не хоче користуватися, або не вміє користуватися системою та тими законними інструментами та функціоналом, який надає йому веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Та все одно наполягає на розкритті особистої інформації працівників (яка містить данні про освіту, стан здоров’я, а також адресу народження та/або місце-проживання та іншу інформацію), яку учасники можуть йому надавати для особистого ознайомлення з позначкою як конфіденційна/приватна. І все ж таки ми наполягаємо на тому, щоб Замовник користуватися тими законними інструментами та функціоналом, що надає йому веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. І дозволяв учасникам надавати інформацію про персонал, як конфіденційну/приватну, щоб Замовник міг особисто пересвідчитись у наявності цих документів та зі свого боку мати повний доступ до такої інформації, яку він хоче вивчити, тим більше що функціонал торгів це дозволяє робити на повністю законних підставах. І надання таких документів як конфіденційний/приватний не є причиною або поводом для дискваліфікації учасників, як це відбувається в інших торгах в більш досвідчених Замовників. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу) надаємо роз’яснення та цим звертаємо Вашу увагу на те, що повний зміст роз’яснення міститься в окремому прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

порушення вимог оплати праці

Номер: 394785be6e7a4f43b71ca6763bf57c57
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-13-002487-a.b1
Назва: порушення вимог оплати праці
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 5 597 640,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 4.4.1. 01 січня 2018 р. - 31 грудня 2018 р. (включно). Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Технічні вимоги» Замовнику необхідно 25 цілодобових постів по лоту №1, та 1 цілодобовий пості по лоту №2. Таким чином, строк надання послуг становить: 25 цілодобовох постів по лоту №1: 365 днів, що складає - 219000 людино-годин (365*24*25=219000). Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 5597640,00(з ПДВ)/219000=25,56 грн з ПДВ. (21,30 грн без ПДВ) У Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 5 597 640,00(з ПДВ). (25,56 грн. з ПДВ (21,30 грн без ПДВ) за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,77 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку. Окрім того, розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого у Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році. У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017 мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36) 22,41+4,93 +1,36 = 28,70 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,46 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку. В даному випадку можна знову стверджувати, що Замовник дуже добре юридично обізнаний, та відстежує та знає усі законодавчі акти та відслідковує відповідні зміни законодавства які плануються та затверджуються урядом, свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та знову встановлює планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році. Своїми діями Ви знову підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника завдадуть непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з яких Замовник так само повинен отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету. Попередні торги було відмінено саме з причини наднизької планової ціни. Тепер замовник знов повторює попередні помилки. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати у 2018 році а не у 2017..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. N 922-VIІI (зі змінами), (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, відповідальним за складання та затвердження якого згідно з частиною третьою статті 11 Закону є тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що утворюється/ визначається замовником для організації та проведення процедур закупівель та планує проведення процедур закупівель. При формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі Ви посилаєтеся на порушення вимогпроекту Закону України «Про державний бюджет України на 2018 рік», в якому встановлено розмір мінімальної та погодинної заробітної платина одну чоловіко/годину. Відповідно до статті 1 Закону України «Про оплату праці» заробітна плата – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу. Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності – це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Відповідно до статті 4 Закону України «Про оплату праці», джерелом коштів на оплату праці працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності, а для установ і організацій, що фінансуються з бюджету, - це кошти, які виділяються з відповідних бюджетів, а також частина доходу, одержаного внаслідок господарської діяльності та з інших джерел. Статтею 15 цього Закону України «Про оплату праці»встановлено, що форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами. Таким чином, можна дійти висновку, що джерело заробітної плати – фонд оплати праці – внутрішній фонд, який охоплює грошові суми, що нараховуються і виплачуються працівникам у певному періоді згідно з установленими формами і системами оплати праці. Іншими словами, фонд оплати праці – загальна сума витрат на оплату праці працівників підприємства і виплат соціального характеру, що формується із надходженьза всіма проектами/договорами. Наша процедура закупівлі охоронних послуг здійснюється в 2017 році на закупівлю послуг, які будуть надаватися в 2018 році. Щодо проведення процедур закупівлі на наступний рік, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган у сфері публічних закупівель надало роз’яснення від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 та зазначило, що «при визначенні очікуваної вартості закупівлі на наступний рік під час складання річного плану закупівельзамовники можуть виходити з планових вартісних показників,які можуть розраховуватись, зокрема виходячиіз потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринку відповідних товарів, робіт і послуг тощо». В річний план закупівель закладена сума 5821545,60 грн. для проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: послуги охоронників, лот № 1 – послуги охоронників в м.Харкові, лот № 2 – послуги охоронників в м.Києві. Згідно річного пану університету оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органуочікувана вартість предмета закупівлі охоронних послуг затверджена рішенням тендерного комітету 12 жовтня 2017 року виходячи із вартісних показників на надання послуг в 2017 році з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати закріпленого в чинному на сьогодні Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік». Отже, у тендерного комітету університету відсутніправові підстави для відміни процедури закупівлі послуг охоронників, оскільки Закон України «Про державний бюджет України на 2018 рік» не набув чинності.
Статус вимоги: Задоволено