• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Сервери

Завершена

10 075 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 500.00 UAH
Період уточнення: 22.09.2017 18:54 - 15.10.2017 09:30
Відповідь надана

Щодо забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 6cecbb3db1b1494c842d8954359c5e90
Дата опублікування: 13.10.2017 13:32
Опис: Пунктом 2.1 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, проте пунктом 8.1 даного розділу вказано, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Просимо надати роз’яснення: яке саме вимагається надати забезпечення, щоб учасник мав право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію, при цьому не втративши своє тендерне забезпечення?
Відповідь: Відповідно до пункту 2.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. Пункт 8.1 цього розділу визначає правові наслідки зміни або відкликання тендерної пропозиції виключно у випадках, коли таке забезпечення вимагається Замовником.
Дата відповіді: 17.10.2017 17:59
Відповідь надана

Щодо Варіантів, Частина 2

Номер: 7c6b0d893a414554bcb95acdd31ce224
Дата опублікування: 06.10.2017 19:32
Опис: <продовження> Ми зараз не будемо цитувати Закон України «Про державні Закупівлі». Адже він несекретний, невеликий за обсягом і Стаття 19 Конституції України заохочує державні установи з ним ознайомитись. Там дійсно написані корисні речі. Натомість, ми обмалюємо захоплюючу перспективу, базуючись на прецедентах застосування цього Закону. Наприклад: Закупівля №UA-2017-07-14-000279-a та розгляд скарги UA-2017-07-14-000279-a.c3. Це історія про те, як замовник не зміг довести органу оскарження, що є більше ніж один виробник, продукція якого задовольняла б вимогам - і що з цього вийшло. До речі – слідкуйте за аукціоном у цій закупівлі, коли він відбудеться. Ви будете вражені економією бюджетних коштів, яка буде досягнута! А поки що можна подивитися на дійсно конкурентні аукціони, що нещодавно відбулися. Наприклад, у закупівлях №UA-2017-08-15-001336-c або №UA-2017-06-08-000777. Як вам? Ми розуміємо, що, можливо, Замовник мав зовсім іншу мету, але погодьтеся – вражає, до чого може довести реальна конкуренція. Не даремно, орган оскарження зустрічає відвідувачів яскравим висловом на стіні: «Конкуренція несе процвітання». Звісно, малася на увазі держава, адже, відсутність конкуренції те ж несе процвітання, але не всім, і це - карний злочин. Таким чином, є два варіанта розвитку подій. 1) Шановний замовник вносить зміни до тендерної документації таким чином, щоб усунути всі прямі та непрямі посилання на продукцію CISCO, змінює опис компонентів CISCO на опис споживчих якостей. Це потребує деякого часу, але значно менше, ніж три з половиною або більше тижнів, які підуть на оскарження - від подання скарги до публікації повного тексту рішення. Але тільки уявіть - яким захоплюючим буде аукціон! 2) Все залишається як є. Але аукціону, на жаль, не буде, а буде Новий Рік. Що теж непогано. Ми свідомо не публікували цей опус як вимогу, тому що не хочемо тиснути на Замовника жодним чином або заважати йому мріяти. Ми дійсно маємо питання: Шановний Замовник, який саме варіант з двох вищенаведених Ви обираєте?
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання до всієї закупівлі (ID: UA-2017-09-22-002294-b) за предметом закупівлі: Сервери (Обладнання для модернізації програмно-апаратного комплексу Урядового контактного центру) (ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери) державна установа «Урядовий контактний центр» (далі - Замовник) роз’яснює. Як випливає з назви, предметом закупівлі є обладнання cаме для модернізації існуючого програмно-апаратного комплексу Урядового контактного центру. Тому у Додатку № 2 до тендерної документації міститься опис існуючого Програмно-технічного комплексу Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (ПТК НСОЗ), який зазначає конкретного виробника та марку вже встановленого у 2009 році обладнання. Передбачено, що предметом закупівлі є частина цілісного рішення з модернізації програмно-апаратного комплексу Урядового контактного центру у складі серверної системи з операційною системою, системою збереження даних, системою резервного копіювання, активного та пасивного мережевого обладнання та програмного забезпечення, усі компоненти якого повинні забезпечувати повне узгодження між собою та узгоджуватися з існуючим рішенням ПТК НСОЗ, що знаходиться в промисловій експлуатації. З 2009 року Замовником використовується модель IP-телефонії на базі Cisco IP Contact Center Express, заміна якої наразі є недоцільною у зв’язку з тим, що призведе до зупинення цілодобової роботи урядової «гарячої лінії» та надання соціально важливих послуг населенню України. Таким чином, зазначення в тендерній документації виробника «Cisco» при формулюванні технічних специфікацій є обґрунтованим у зв’язку із вимогами щодо сумісності із існуючими в інформаційно-телекомунікаційній системі Замовника рішеннями. Внаслідок модернізації системи IP-телефонії Замовник планує отримати рішення, що відповідатимуть вимогам щодо продуктивності, швидкодії та надійності, зумовленими сферою діяльності Замовника. Замовник не обмежує можливості пропозицій інших виробників, що відповідатимуть вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час формулювання технічних вимог застосовано вираз «або еквівалент». Таким чином, у кожного Учасника є передбачена Законом можливість пропонувати обладнання з характеристиками не гіршими ніж ті, що встановлені у технічних вимогах та визначену вимогами необхідність сумісності запропонованого рішення з існуючим та діючим програмно-технічним комплексом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Дата відповіді: 11.10.2017 14:00
Відповідь надана

Щодо Варіантів, Частина 1

Номер: bfbc2d0815fd4203920cf628cb267db4
Дата опублікування: 06.10.2017 19:25
Опис: Шановні пані та панове. З глибоким сумом повідомляємо, що після важкого та ретельного вивчення вимог тендерної документації в частині якісних та кількісних характеристик, дана закупівля, схоже, має намір припинити існування… Річ у тім, що тендерним вимогам задовольняє лише продукція компанії CISCO, тільки продукція компанії CISCO і ніяка інша продукція, крім продукції компанії CISCO. Нам важко зрозуміти, чому саме CISCO, яка, дійсно, посідає найпочесніше четверте місце за часткою світового ринку серверів. Але ж, як мінімум, є ще три виробника які посідають заохочувальні перше, друге та навіть третє місце та виробляють не саму погану продукцію, як на думку світових покупців, які, звичайно, можуть і помилятися роками безперервно. Якщо говорити про бюджет закупівлі, то ціна, навіть як для продукції CISCO, є суттєво завищеною і виглядає як дійсно ексклюзивна пропозиція саме для шановного Замовника та на його замовлення. Звісно, торги передбачають аукціон, в якому, теоретично, ціна має бути знижена. Але зниження ціни відбувається лише у конкурентних закупівлях. В даному ж випадку замовник зробив все від нього залежне задля усунення конкуренції взагалі і тому нема жодної причини щоб знижувати ціну. Ми б не знижували Предметом закупівлі є конвергентна інфраструктура (у варіанті, сконструйованому компанією CISCO). Оскільки ми не впевнені, що автором тендерних вимог є саме Замовник, маємо пояснити: Конвергентна інфраструктура складається з окремих необхідних компонентів інфраструктури, які сконструйовано таким чином, щоб ідеально об’єднувати один з одним всі необхідні компоненти інфраструктури, включно з серверами, мережевими компонентами, програмним забезпеченням управління, автоматизації та оркестрації, тощо. Кожний виробник розробляє та пропонує ринку свою власну архітектуру конвергентної інфраструктури, яка базується на власних конструктивних рішеннях, але результатом завжди є можливість побудови цільного обчислювального комплексу, який легко управляється та адмініструється за рахунок внутрішньої автоматизації взаємодії всіх компонент. Звісно, оригінальна архітектура від кожного виробника є досить унікальною, оскільки використовує різні способи поєднання компонент, протоколів та типів з’єднань, та використовує різні компоненти що диспетчирізують та управляють компонентами. У CISCO – це Cisco Nexus, у інших виробників – інші рішення. Але внутрішня архітектура не є проблемою для замовників, оскільки важливими якостями для них є лише споживчі характеристики – якість, обчислювальні можливості, можливості віртуалізації та управління. Це стосується всіх замовників у світі, крім шановного Замовник, оскільки шановного Замовника хвилюють саме особливості патентованої конструкції CISCO, а не той результат, якого ця конструкція досягає. У документації – нема вимог до споживчих якостей. Є лише опис компонентів та особливостей конструкції CISCO. Якби вимоги до споживчих якостей були: обчислювальні потужності (наприклад, кількість фізичних процесорних ядер), можливості віртуалізації (наприклад, кількість віртуальних машин, та їх потужність у вимірах процесорних та мережевих можливостей, наприклад), та інше – тоді учасники торгів змогли б запропонувати рішення від різних виробників і торги могли б відбутися. Але Тендерні Вимоги дискримінують всіх світових виробників, крім CISCO, незважаючи на те, що вони мають рушення, кращі за CISCO, що визнано та підтверджено їх часткою на світовому ринку. Звісно, якби колектив шановного Замовника мав на меті придбати саме обладнання CISCO за власні кошти, та ще й за такою ціною – ми б здивувалися, але б не сперечалися. Але закупівля планується за кошти Державного Бюджету України. І ось тут, у нас, як у громадян, виникають альтернативні пропозиції. ---- <Продовження - у наступному питанні>
Відповідь: Урядовим контактним центром відповідь на загальне питання (частина 1 від 06.10.2017 о 19:25 та частина 2 від 06.10.2017 о 19:32) надано у відповіді на 2 частину цього запитання, що стосується обох частин запитання.
Дата відповіді: 11.10.2017 14:05