• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Назва послуг кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Юридичні послуги - 79110000-8)

Торги відмінено

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період уточнення: 24.01.2022 17:17 - 05.02.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо наявності 5 адвокатів

Номер: da448f36cf5a409faba1ae24f3a151e2
Дата опублікування: 26.01.2022 15:05
Опис: Добрий день! Тендерною докуменацією вимагається наявність у Учасника 5 адвокатів. При цьмоу річний обсяг послуг закупівлі - 640 людино/годин. Враховуючи, що в Україні діє 40-годинний робочий тиждень, а в календарному році 52 тижні, то з урахуванням відпустки та всіх і будь-яких святкових днів працівник в середньму відпрацьовує 1920 годин. Таким чином 640 людино/годин - це обсяг, замалий для зайнятості навіть одного адвоката не більше, ніж на 30%. За таких обставин вимога щодо наявності 5 адвокатів не є обгрунтованою та не випливає з суті та обсягу закупівлі, а тому є дискримінаційною, бо не дає можливості участі в закупівлі потенційних учасників. Просимо надати обгрунтування такої вимоги, або внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Предметом закупівлі є послуги за Кодом ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, а не за Кодом ДК 021:2015:79620000-6 Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим. Замовник не має наміру укладення трудового договору із адвокатами надавача послуги, щоб забезпечити їх повною зайнятістю, тому питання повної зайнятості працівників надавача послуги - це питання не до Замовника, а до надавача послуги як до роботодавця. Тим більше Замовник не має наміру викупити увесь час у надавача послуг, оскільки розуміє, що крім нього можуть бути й інші клієнти. Замовник, встановлюючи вимогу про 5 адвокатів враховує питання спеціалізації адвокатів у тих чи інших правових питаннях, а також їх досвідченості, а також можливості одночасного виконання декількох завдань, оскільки у Замовника досить часто виникають по декілька юридичних питань, які потребують негайного вирішення та у зв’язку із цим - одночасної участі декількох спеціалістів. Крім цього, на переконання Замовника та виходячи із досвіду попередної роботи із надавачами юридичних послуг, одна людина не може кваліфіковано надавати юридичні послуги у різних сферах (наприклад складання, супровід укладення та виконання господарських, в тому числі зовнішньоекономічних договорів; ведення земельних спорів та інші питання земельного права; ведення трудових спорів та надання консультацій з трудового законодавства; податкові питання; представництво у кримінальному провадженні; правовий супровід публічних закупівель; правовий супровід у питаннях дотримання екологічного та лісового законодавства, ведення лісового господарства тощо), тому Замовником виставлено вимоги щодо наявності тієї кількості адвокатів, яка забезпечить оперативність надання якісних послуг кваліфікованими спеціалістами. Дискримінаційними є вимоги, які не дають можливості взяти участь у процедурі закупівлі більше ніж одному учаснику. Замовник переконаний, що на ринку українських юридичних послуг наявна велика кількість адвокатських об’єднань/бюро, які можуть виконати встановлені Замовником вимоги.
Дата відповіді: 28.01.2022 16:29
Відповідь надана

Щодо помічників адвоката.

Номер: 9b61fdf97fae4bf78ec275b4272af634
Дата опублікування: 26.01.2022 14:45
Опис: У тендерній документації вимагається наявність у Учасника 5 адвокатів та не менше двох помічників адвоката. Очевидним є те, що всю роботу, що виконує помічник адвоката, може зробити адвокат особисто. При цьому тендерною документацією вартість закупівлі не залежить від того, хто саме буде виконувати роботу. Це питання належить до виключної компетенції Учасника, який самостійно вирішує, хто саме з колективу працівників буде виконувати роботу. За таких обставин, вимога про наявність помічників адвокатів є дискримінаційною вимогою, яка штучно та безпідставно обмежує коло учасників. Зокрема, за цією вимогою, не можуть брати участь у закупівлі особи, що мають достатню кількість адвокатів (7 та більше), але не мають у штаті помічників. Просимо внести до тендерної документації необхідні зміни.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації. Слідкуйте за оновленням.
Дата відповіді: 28.01.2022 16:27
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: 423a4439bf894d76a7235b934d2d608b
Дата опублікування: 26.01.2022 14:33
Опис: Додаток 2 «Технічні вимоги» тендерної документації містить в переліку послуг: складання та подальше погодження з уповноваженими на те посадовими особами Замовника господарських, цивільно-правових договорів, угод. Прошу уточнити та конкретизувати, що мається на увазі під подальшим погодженням з уповноваженими на те посадовими особами Замовника господарських, цивільно-правових договорів, угод? Чи затверджений замовником порядок ведення/організації договірної робити у відокремленому підрозділу або університеті? Чи визначені структурні підрозділи, служби, посадові особи, які відповідальні за оформлення, реєстрацію та облік договорів? Чи призначені відповідні підрозділи, служби, посадові особи, з якими повинен узгоджуватись проект договору, терміни узгодження? Чи встановлена черговість погодження (візування) проекту договору? Чи потрібно погоджувати деякі господарські, цивільно-правові договори, угоди з посадовими особами Національного університету біоресурсів і природокористування України, як юридичної особи? Чи затверджені у відокремленому підрозділу або університеті проекти примірних договорів?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Під погодження з уповноваженими на те посадовими особами Замовника господарських, цивільно-правових договорів, угод мається на увазі, що Замовник приймає остаточне рішення про укадення договорів із контрагентами на тих чи інших умовах, запропонованих надавачем юридичних послуг. У Замовника відсутній затверджений порядок ведення/організації договірної робити у відокремленому підрозділу як окремий документ. Замовник здійснює ведення та облік договірної роботи окремо від університету. За оформлення, реєстрацію та облік договорів у Замовника відповідальні уповноважені особи Замовника на організацію та проведення процедур публічних закупівель (щодо договорів про закупівлю товарів, робіт, послуг), а також посадові особи виробничого відділу (щодо договорів про продаж товарів, робіт, послуг). Зазвичай умови договорів узгоджуються з начальником відділу або директором Відокремленого підрозділу за відповідною вказівкою у визначені такими посадовими особами терміни. Черговість погодження (візування) проекту договору окремим порядком не встановлена. Необхідність погодження господарських, цивільно-правових договорів, угод з посадовими особами Національного університету біоресурсів і природокористування України, як юридичної особи виникає, якщо така необхідність конкретно визначена Статутом Університету або положенням про відокремлений підрозділ або колективним договором. Зі статутом Університету можливо ознайомитися на офіційному сайті Університету. У решті випадків - такої необхідності немає. У відокремленому підрозділі використовуються наявні проекти договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг в порядку публічних закупівель, з якими можна ознайомитися в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 28.01.2022 16:32
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: a06e5d2fd82544db9058642f6adcd687
Дата опублікування: 26.01.2022 14:17
Опис: Додаток 2 «Технічні вимоги» тендерної документації містить в переліку послуг: представництво і захист прав, свобод і законних інтересів Клієнта в судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах усіх інстанцій, в тому числі, але не виключно, апеляційних судах. Чи входить у ціну послуги витрати на відрядження та/або з переїздом до населеного пункту за місцезнаходженням суду? Яка кількість справ, по яким відкриті провадження, знаходиться в судах де стороною або третьою особою є Замовник? В яких конкретно судах (найменування) потрібно представництво? Чи має Замовник зареєстрований електронний кабінет в ЄСІТС, що належить до сфери управління Державної судової адміністрації України? Чи передбачає представництво в судах у т. ч. участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду? Чи є у Замовника технічна можливість це забезпечити за місцем надання послуг: м. Боярка, вул. Лісодослідна,12?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Умови проекту договору не містять умов про відшкодування витрат на відрядження та/або з переїзд до населеного пункту за місцезнаходженням суду, отже у ціну послуги входять такі витрати. Додатком №2 до ТД передбачено, що ціна пропозиції Учасника має включити всі витрати, в тому числі, транспортні витрати, прибуток, а також всі інші податки та збори (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо). 2. Із актуальним переліком справ, по яким відкриті провадження, знаходиться в судах де стороною або третьою особою є Замовник, Ви можете ознайомитися на сайті судової влади за посиланням https://court.gov.ua/fair/ ввівши в пошуковому запиті найменування Замовника; 3. Представництво інтересів Замовника необхідне у судах різних юрисдикцій та інстанцій в основному в місті Києві та Київській області. Оскільки Замовник укладає договори із контрагентами із інших областей, то може виникнути необхідність представництва інтересів Замовника в інших областях України. 4. Ні, Замовник не має зареєстрований електронний кабінет в ЄСІТС, що належить до сфери управління Державної судової адміністрації України; 5. Так, представництво в судах передбачає у т. ч. участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду, але якщо відповідний суд має таку технічну можливість та виніс відповідну ухвалу про проведення засідання у режимі відеоконференції. В іншому випадку, надавач послуги повинен забезпечити обов’язкову присутність представника у приміщенні суду. У Замовника є технічна можливість це забезпечити за місцем надання послуг: м. Боярка, вул. Лісодослідна,12 за умови використання адвокатом, який представлятиме інтереси Замовника в суді в режимі відеоконференції, власного апаратного засобу (комп’ютера, ноутбуку, телефону, планшету тощо) для надання послуги та власного аккаунту у одному із видів відеоконференцзв’язку, що використовуються судами для проведення судових засідань у режимі відеоконференцій (EASYCON, ВКЗ тощо), а також, якщо в суду є технічна можливість для проведення засіданні в режимі відеоконференції та судом винесена відповідна ухвала.
Дата відповіді: 28.01.2022 16:25
Відповідь надана

Щодо кваліфікації працівників

Номер: 53c205859b964555a26d4c355060ecf9
Дата опублікування: 26.01.2022 13:53
Опис: Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації в розділі «Загальні вимоги» п. 1 не вказані вимоги до адвокатів щодо підвищення ними кваліфікації за відповідний рік. Чи є ця інформація необхідною? Чи буде вважатися як невиконання вимог тендерної документації відсутність у ЄДИНОМУ РЕЄСТРУ АДВОКАТІВ УКРАЇНИ (https://erau.unba.org.ua/) інформації щодо виконання такими адвокатами за відповідний рік вимог щодо підвищення ними кваліфікації?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Стаття 6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» не містить таких вимог, а підвищення кваліфікації адвоката є зоною його відповідальності перед органами адвокатського самоврядування, тому Замовник не ставить таку вимогу у тендерній документації.
Дата відповіді: 28.01.2022 16:25
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 722d9d3fff694bf498b8c64e068d807a
Дата опублікування: 26.01.2022 13:14
Опис: Яке відношення до надання послуг, зазначених у додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації, має вимога щодо обов’язкової наявності у складі (або за наймом) юридичної особи не менше одного дипломованого перекладача з англійської мови? Крім того у додатку 3 «Проект договору» тендерної документації умови договору не містять необхідність перекладу з англійської мови відповідних документів, або складання англійською мовою, договорів, установчих документів, внутрішньої документації, листів, адвокатських запитів, претензій, скарг, відповідей на запити, інформаційних листів, в тому числі до органів державної влади та місцевого самоврядування, представництво Клієнта в усіх підприємствах, установах, організаціях будь-якої форми власності, органах державної влади та управління, правоохоронних органах, органах місцевого самоврядування.
Відповідь: Одним із видів послуг, що мають надаватися згідно проекту договору є складання, перевірка та правовий аналіз договорів. Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Боярська лісова дослідна станція» здійснює в тому числі зовнішньоекономічну господарську діяльність, що передбачає укладення зовнішньоекономічних договорів із використанням англійської мови, а також оперативного внесення змін до вже укладених договорів, листування та претензійної роботи іноземною мовою (у разі виникнення такої необхідності), а тому у разі відсутності особи, яка володіє достатнім рівнем знань з англійської мови у надавача юридичних послуг, Замовнику доведеться закуповувати ці послуги окремо, втрачати час на організацію цього процесу, що може призвести до затягування строків та зриву укладення контрактів із зарубіжними партнерами, понесення Замовником збитків внаслідок цього. При цьому, важливо, щоб особа, яка здійснює переклад договору володіла достатнім рівнем англійської мови для здійснення такого перекладу, а також досвід специфіки перекладу юридичної термінології, що на переконання Замовника можливе за наявності у штаті Учасника відповідного дипломованого спеціаліста з перекладу.
Дата відповіді: 28.01.2022 16:24