-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дез.засіб "Бланідас -300", дез.засіб АХД 2000 експрес, дез.засіб" Клінідез",дез.засіб " Жавель Клейд", дез.засіб" Вернедор", антисептик для рук та поверхонь "IQ-COSMETIC" з ароматом маракуйя, Мило туалетне ТМ "Шик" Elixir з антибактеріальним ефектом,Мило господарче 75% "Люкс" з антибактеріальним ефектом.
Торги відмінено
555 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 550.00 UAH
Період уточнення:
21.01.2022 18:28 - 07.02.2022 00:00
Відповідь надана
Інструкції, що є невід'ємною частиною Додатку 2
Номер:
349dd4d9838540f4bf192717616a1240
Дата опублікування:
24.01.2022 11:56
Опис:
Інструкції, що є невід'ємною частиною Додатку 2 Замовником не завантажені?
Відповідь:
Шановний Учаснику ! Предмет закупівлі самостійно визначається Замовником, згідно Наказу №708 МЕРТ України від 15.04.2020 року , а також згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 нової редакції Закону № 922-VIII в якій зазначено, предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції Слід також зауважити, що чинним законодавством не передбачено спеціальних суб’єктів владних повноважень, до компетенції яких належить визначення правильності віднесення тих чи інших товарів, робіт або послуг до відповідних класифікаційних угруповань (кодів) ЄЗС. Відповідно таким суб`єктом не можете вважатися Ви, як потенційний Учасник оголошеної нами закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що єдиний закупівельний словник не містить чітких правил класифікації товарів. Крім того, у чинному законодавстві відсутня чітка межа між мийними та дезінфекційними засобами. Так наприклад, у п.3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178), зазначено що державній реєстрації підлягають засоби для миття і очищення в побуті з дезінфекційними властивостями. В наслідок цього на ринку існує багато комбінованих засобів, які одночасно мають як мийні, так дезінфекційні властивості.
За відсутності належного нормативно-правового врегулювання, під час визначення предмета закупівлі згідно зі ст.8 Цивільного кодексу України ми змушені застосовувати “аналогію закону”. Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. В Україні також використовується Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), основу якої становить «Гармонізована система опису та кодування товарів». Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності — це систематизований перелік товарів, який включає код товару, його найменування, одиницю виміру та обліку. В УКТЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з «Гармонізованою системою опису та кодування товарів». З вищенаведеного випливає, що Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" та Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності регулюють питання класифікації товарів (віднесення їх за певними ознаками до відповідних груп). У той же час УКТЗЕД містить більш чіткі правила віднесення товарів до різних груп. Так, у п. 2 приміток до гр. 34 “Мило, поверхнево-активні органічні речовини, мийні засоби, мастильні матеріали, воски штучні та готові, суміші для чищення або полірування, свічки та аналогічні вироби, пасти для ліплення, пластилін, “стоматологічний віск” і суміші на основі гіпсу для стоматології” розділу VI УКТЗЕД (набрала чинності 01.01.2014 разом із Законом України "Про Митний тариф України" від 19 вересня 2013 р. №584-VІІ) зазначено: “Мило та інші продукти товарної позиції 3401 можуть мати добавки інших речовин (наприклад засобів для дезінфекції, абразивних порошків, наповнювачів або лікарських препаратів)”. Хочемо також зазначити що наша точка зору з цього питання повністю збігається з позицією АМК України, яка знайшла своє відображення в рішеннях АМКУ по скарзі Учасника на порядок визначення Замовником кодів закупівлі в відкритих торгах UA-2021-04-05-003449-c , UA-2021-04-16-002819-b, UA-2021-04-16-002819-b, UA-2021-01-05-001776-a, UA-2021-01-05-001776-a
Дата відповіді:
26.01.2022 18:28