• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дез.засіб "Бланідас -300", дез.засіб АХД 2000 експрес, дез.засіб" Клінідез",дез.засіб " Жавель Клейд", дез.засіб" Вернедор", антисептик для рук та поверхонь "IQ-COSMETIC" з ароматом маракуйя, Мило туалетне ТМ "Шик" Elixir з антибактеріальним ефектом,Мило господарче 75% "Люкс" з антибактеріальним ефектом.

Торги відмінено

555 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 550.00 UAH
Номер: 70bebc118f1144e3b43c7a80b251e2ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-30-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 31.01.2023 14:00 - 22.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.01.2023 № 15-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.01.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.01.2023 № 15-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2022-01-21-017096-b 21.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розміщення інформації в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації розгляду тендерних пропозицій, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Баратівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-21-017740-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 36, із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 28.01.2022 № 44, від 07.02.2022, та від 09.02.2022; вимоги учасника щодо усунення порушень та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Бабій С.П.; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2022 № 61; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, надані Замовником 02.02.2023 та 03.02.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 24 Закону на звернення учасника з вимогою щодо усунення порушення, розміщеного в електронній системі закупівель 24.01.2022, Замовник оприлюднив роз’яснення 29.01.2022, тобто з порушенням термінів для їх надання (три робочі дні з дня оприлюднення звернення). Крім того, моніторингом процедури закупівлі та з урахуванням пояснення Замовника встановлено, що на порушення частини шостої статті 33 Закону Замовник не уклав договір про закупівлю протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту першого та третього частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 06.02.2023 15:55 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2023 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю скасовано за неможливість усунення порушень.
Дата публікації звіту: 08.02.2023 10:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionUntimely: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.02.2023 16:10

Запити/Пояснення