• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ПГВ 22П-001_90710000-7 Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення оцінки впливу на довкілля проведення процедури оцінки впливу на довкілля (далі-ОВД) на всіх етапах до кінцевого результату)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Торги не відбулися

1 798 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 35 960.00 UAH
Період уточнення: 21.01.2022 10:29 - 13.02.2022 00:00
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: c92efef664de4506b02d11a9cf360cca
Дата опублікування: 27.01.2022 11:55
Опис: Беручі до уваги відповіді, що надані замовником від 25.01.2022 та 27.01.2022, замовнику необхідно внести зміни до п/п 1 Додатку 1 до Технічного завдання замість вимоги надання скан-копії (з оригіналу або з копії) Свідоцтва(-в) про підвищення кваліфікації щодо «Здійснення оцінки впливу на довкілля (ОВД) в Україні особливості впровадження», надати скан-копії (з оригіналу або з копії) свідоцтва(-в) /кваліфікаційного(-их) сертифікату (-ів) інженерно –будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища. Законодавчо визначені підстави для надання Свідоцтва(-в) про підвищення кваліфікації щодо «Здійснення оцінки впливу на довкілля (ОВД) в Україні особливості впровадження» ВІДСУТНІ!
Відповідь: Добрий день. Враховуючи попередні відповіді на запитання №1 та №2 у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 31.01.2022 08:15
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 1a76116267e2469390c0abd4ecdf676c
Дата опублікування: 25.01.2022 14:38
Опис: ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля" не передбачає необхідності наявності будь-якої сертифікації. Також таких вимог не містить закони "Про ліцензування видів господарської діяльності", "Про дозвільну систему в систему в сфері господарської діяльності". Тому наявність не передбачених законом сертифікатів не може бути обов'язковою умовою участі в Тендерній закупівлі. Крім того, жодним нормативно-правовим актом не встановлено порядку сертифікації, не визначено жодного атестаційного органу тощо. Тому паполягаемо на внессення змін до тендерної документації та виключити вимогу надання сертифікату.
Відповідь: Вимога, щодо надання скан-копії (з оригіналу або з копії) свідоцтва(-в) /кваліфікаційного(-их) сертифікату (-ів) інженерно –будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища зазначена Замовником в п.п 2 п.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в Розділі 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додаток №1 до тендерної документації обумовлена наступним: Відповідно до п.1 Статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» : Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", Планована діяльність ГПУ «Полтавагазвидобування» - спорудження свердловин у відповідності до ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності )» цілком та, зокрема, її проектування,як підготовчі роботи відноситься до категорії СС2. Передпроектною документацією, що буде виготовлятися Виконавцем є Звіт з оцінки впливу на довкілля. Професійна атестація відповідальних Виконавців проводиться Мінрегіоном та/або саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до Закону України “Про архітектурну діяльність” делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації за відповідним напрямом (далі - саморегулювана організація), на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників або відповідних професійних стандартів. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері; Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651), в якому визначається процедура проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення: -виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки; -кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668); Відповідно до п.3 ст.9 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» уповноважений територіальний орган або уповноважений центральний орган розглядає та бере до уваги Звіт з оцінки впливу на довкілля, виходячи, в т.ч. з якості якого, означеними уповноваженими органами приймається рішення про видачу Висновку з ОВД про допустимість чи недопустимість планованої діяльності, який є документом дозвільного характеру згідно Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», та відсутність чи наявність якого впливає на можливість забезпечення виробничих планів та збільшення доходу суб’єкту господарювання. Згідно з п. 8 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» Звіт з оцінки впливу на довкілля підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням їхньої кваліфікації та зберігається в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля протягом усього часу провадження планованої діяльності, але не менш як п’ять років з дня отримання рішення про провадження планованої діяльності. Оскільки спеціальним законодавством (у сфері оцінки впливу на довкілля) не визначено жодних кваліфікаційних критеріїв до виконавця послуг (розробників Звітів з ОВД), Замовник керується критеріями оцінки учасників, що встановлені згідно Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п.4.ч2.ст.16, Замовник має право вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А отже, єдиним підтвердженням цього являється кваліфікаційний сертифікат, наявність якого мінімізує виробничі ризики зі сторони Замовника. Крім того, вимога про наявність кваліфікаційного сертифікату обумовлюється досвідом виконання аналогічних договорів та наявних пропозицій на ринку послуг, що є предметом закупівлі.
Дата відповіді: 27.01.2022 10:50
Відповідь надана

шодо кваліфікаційних крітеріїв

Номер: c54e0cac45a446c2a0d734ed994f3520
Дата опублікування: 24.01.2022 16:19
Опис: Відповідно п/п 1 Додатку 1 до Технічного завдання передбачено обов'язкова наявність у складі Тендерної пропозиції скан-копії (з оригіналу або з копії) Свідоцтва(-в) про підвищення кваліфікації щодо « Здійснення оцінки впливу на довкілля (ОВД) в Україні особливості впровадження». Просимо надати пояснення, яким чинним нормативним документом регламентується зазначенв вимога? Будь ласка, надайте відповідь із посиланням на конктерний номативно-правовий акт та його положення.
Відповідь: Свідоцтво «Здійснення оцінки впливу на довкілля (ОВД) в Україні особливості впровадження» надається після проходження курсів підвищення кваліфікації для спеціалістів природоохоронних служб підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» та статті 6 Закону України «Про професійний розвиток працівників» з метою підвищення рівня ефективності природоохоронної роботи суб’єктів господарювання щодо запобігання забруднення довкілля. Наявність вищезазначеного Свідоцтва у Виконавця засвідчує професійну підготовку висококваліфікованих фахівців з питань охорони навколишнього природного середовища, законодавчого та нормативного забезпечення поводження з відходами, раціонального використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки, дозвільної системи та ліцензійної діяльності у сфері поводження з відходами, що в свою чергу зменшує ризики Замовника щодо ненадання послуг безпосереднім Виконавцем, якість яких відповідає Закону України №2059 «Про оцінку впливу на довкілля» та іншим вимогам діючих нормативних документів та чинного законодавства України, що ставляться до послуг такого виду.
Дата відповіді: 25.01.2022 14:10