-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та надання каналів зв’язку устаткування системи відеоспостереження проекту "Безпечне місто Маріуполь"
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
18.01.2022 17:13 - 25.01.2022 00:00
Відповідь надана
Загальні враження
Номер:
168197113afb40fdab6ca38b54749b79
Дата опублікування:
19.01.2022 09:51
Опис:
Вивчивши вимоги зазначені в тендерній документації, одразу стає зрозуміло, що дана тендерна документація розроблена під конкретного учасника. В даному тендері вбачається корупційна складова. У разі ігнорування Замовником вимого щодо внесення змін, будемо змушені звернутися до ЗМІ та громадських організацій!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дана тендерна документація була розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України.
При розробці вимог тендерної документації Замовник дотримувався принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Ваше твердження про те, що тендерна документація розроблена під конкретного учасника є хибним та не доведеним. У разі, якщо Учасник не згоден з умовами Тендерної документації, він, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», має право звернутися з вимогою до Замовника або скаргою до постійно діючої комісії АМКУ у відведений для цього період часу.
Дата відповіді:
24.01.2022 09:43
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
5c1f242cb0844aedb907a1e388fe4321
Дата опублікування:
19.01.2022 09:48
Опис:
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, яким ви керувалися встановлюючи дискримінаційні вимоги до учасників, а саме:
1.2 Протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг, з додаванням бирок електроінструменту.
Чудово розумієте, що бирки неможливо прикріпити до ручного електроінструменту.
1.3 Протокол(-и) випробування на діелектричну міцність вимірювальних приладів учасника, що будуть використовуватися при наданні послуг, з додаванням бирок вимірювальних приладів.
Чудово розумієте, що бирки неможливо прикріпити до ручного електроінструменту.
3. Документальне підтвердження наявності на складі учасника необхідного ЗІП-комплекту обладнання компанії MOBOTIX AG, необхідного для забезпечення оперативного польового крупновузлового ремонту камер відеоспостереження, що підлягають сервісному обслуговуванню.
Навіщо учасника мати запаси на складі не знаючи чи будуть вони облуговувати дане обладнання?
2.1) свідоцтва про навчання роботі з програмним забезпеченням MOBOTIX AG.
Яким законодавчим актом це передбачено???
3.1) свідоцтва про навчання роботі з програмним забезпеченням ULA Surveillance Analytics
Яким законодавчим актом це передбачено???
Документальне підтвердження авторизації у статусі офіційного партнера MOBOTIX AG, що надає право на обслуговування та супровід систем відеоспостереження на базі обладнання та програмного забезпечення MOBOTIX AG, видане виробником.
І не партнери можуть обслуговувати дане обладнання.
Документальне підтвердження авторизації у статусі офіційного партнера, що надає право на обслуговування та супровід систем відео-аналітики на базі програмного забезпечення “ULA”, видане виробником (правовласником).
І не партнери можуть обслуговувати дане обладнання.
Документальне підтвердження наявності підписаного договору з офіційним сервісним центром MOBOTIX AG на території України, видане офіційним дистриб’ютором в Україні з підтвердженням його офіційного статусу компанією MOBOTIX AG.
Яким нормативно - правовим актом передбачено, що учасники зобов'язані заключати подібні договори???
Документальне підтвердження в довільній формі спроможності забезпечити цілодобовий моніторинг роботи обладнання та взаємодію з працівниками Диспетчерської служби ГУНП у Донецькій області цілодобово, для підтримки та швидкого реагування на можливі виявлення несправностей системи відеоспостереження
Для чого взаємодія з працівниками Диспетчерської служби ГУНП у Донецькій області ??? Надайте посилання на чинне законодавство, яким це передбачено.
Документальне підтвердження наявного договору утилізації з підприємством, яке має ліцензію Міністерства екології і природних ресурсів на операції поводження з небезпечними відходами або офіційним сервісним центром виробника, що забезпечує ці вимоги.
Учасники не повинні мати подібні договори. Надайте посилання на чинне законодавство, яким це передбачено.
Виходячи із вищесказаного вимагаємо видалити дані дискримінаційні вимоги. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Шановний Учаснику, при формуванні вимог тендерної документації Замовник керувався вимогами чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільного та Господарського кодексів України та інших нормативно – правових актів чинного законодавства України.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо перевірки та випробування електроінструменту повідомляємо, що дана вимога встановлена у відповідності до розділу 6.7 ДНАОП 0.00-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 № 4 та розділу 6.7 Наказу комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України № 4 від 09.01.98 «Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 р. за № 93/2533.
Таким чином, дана вимога встановлена відповідно до вимог чинного законодавства, а бирки електроінструменту підтверджують сам факт проходження перевірки та випробування електроінструменту.
Щодо випробування на діелектричну міцність вимірювальних приладів повідомляємо, що дана вимога встановлена відповідно до Норм випробування електрообладнання (СОУ-Н ЕЕ 20.302:2020) та наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017, а надання бирок вимірювальних приладів підтверджує факт проведення випробування.
Наявність на складі необхідного ЗІП-комплекту обладнання компанії MOBOTIX AG обумовлена необхідністю для переможця, у разі підписання договору, негайно розпочати виконання договірних зобов’язань. Що, у випадку аварійної ситуації, потребуватиме швидкої заміни обладнання. Терміни постачання вказаного обладнання, у разі його замовлення після підписання договору, не дозволятимуть учаснику виконувати договірні зобов’язання належним чином з дотриманням необхідних строків.
Щодо надання свідоцтв про навчання по роботі з програмними забезпеченнями MOBOTIX AG та ULA Surveillance Analytics повідомляємо, що гарантійна політика виробників зазначеного ПЗ передбачає збереження зобовʼязань виробника та гарантування коректної роботи за умови обслуговування системи виключно сертифікованим персоналом, що пройшов відповідне навчання.
Документальні підтвердження авторизації Учасників у статусі офіційного партнера щодо обслуговування та супроводу систем відеоспостереження на базі обладнання та програмного забезпечення MOBOTIX AG та щодо права на обслуговування та супровід систем відео-аналітики на базі програмного забезпечення “ULA”, видані виробниками, гарантують та підтверджують факт того, що Учасник має право, необхідний досвід та знання для обслуговування та супроводу систем відеоспостереження на базі даних програмних продуктів та дозволяють Замовнику дотриматись вимог виробників щодо авторизації обслуговуючих організацій.
Укладення договору з офіційним сервісним центром MOBOTIX AG на території України необхідне у випадку вирішення питань (вандалізм, технічний збій або зниження параметрів роботи, тощо), які не зможуть вирішити працівники обслуговуючої організації. Крім того, договір гарантує та підтверджує факт взаємовідносин між Учасником (обслуговуючою організацією) та виробником або офіційним представником виробника на території України.
Щодо взаємодії з працівниками Диспетчерської служби ГУНП у Донецькій області повідомляємо, що відповідно до розділу ІІ Інструкції з організації діяльності чергової служби органів (підрозділів) Національної поліції України, затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України 23 травня 2017 року № 440 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 15 червня 2017 р. за № 750/30618, чергова частина НПУ забезпечує:
1) координацію діяльності чергових частин органів (підрозділів) поліції щодо забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства й держави від протиправних посягань, протидії злочинності, надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги;
2) оперативне управління силами й засобами, що знаходяться в підпорядкуванні поліції, при вчиненні особливо тяжких, резонансних кримінальних правопорушень, під час масових заворушень, стихійних лих та інших надзвичайних подій;
3) своєчасне інформування керівників поліції, відповідних органів державної влади про оперативну обстановку в державі, стан розкриття особливо тяжких, тяжких і резонансних кримінальних правопорушень, протидію злочинності та окремі результати роботи підпорядкованих органів (підрозділів) поліції;
4) збереження закріплених за черговою частиною НПУ службової документації, озброєння, спеціальних засобів, засобів зв'язку, оперативної та криміналістичної техніки, засобів захисту та іншого майна;
5) отримання кореспонденції, у тому числі від громадян, яка надходить до Національної поліції в неробочий час, святкові й вихідні дні, для подальшої її передачі до Департаменту документального забезпечення, який здійснює її реєстрацію.
Окрім того, система відеоспостереження, технічне обслуговування якої закуповується, також безпосередньо використовується інформаційно-аналітичним центром ГУНП у Донецькій області, що призводить до необхідності для Учасника забезпечити цілодобовий моніторинг роботи обладнання та взаємодію з працівниками Диспетчерської служби ГУНП у Донецькій області цілодобово, для підтримки та швидкого реагування на можливі виявлення несправностей системи. Таким чином, дана взаємодія з Диспетчерською службою ГУНП є необхідною у відповідності до вимог чинного законодавства.
Щодо договору утилізації небезпечних відходів повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про відходи», небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Згідно з даними статті 17 Закону України «Про відходи» суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов’язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів.
Послуги щодо утилізації небезпечних відходів може надавати тільки організація, яка має ліцензію на здійснення операцій щодо поводження з ними, то відповідно суб’єкти господарської діяльності повинні укладати договори саме з такими організаціями відповідно до статті 17 Закону України «Про відходи».
Зважаючи на все вищевикладене можна стверджувати, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
24.01.2022 09:43
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
46cda45eda8242268a7521534a594473
Дата опублікування:
19.01.2022 09:30
Опис:
Шановний замовник.
Вами встановлена вимога до учасників: - сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 щодо ремонту та технічного обслуговування системи відеоспостереження, виданий органом сертифікації;
Просимо надати роз'яснення, чи призвиде до відхилення пропозиція подана учасником, яка містить сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 електромонтажних робіт? Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовник формує вимоги тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільного та Господарського кодексів України та інших нормативно – правових актів чинного законодавства України.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Предметом закупівлі є послуги з технічного обслуговування та надання каналів зв’язку устаткування системи відеоспостереження проекту «Безпечне місто Маріуполь», а не монтаж системи відеоспостереження.
Замовник, встановлюючи вимогу щодо сфери діяльності в сертифікаті SA 8000:2014, керувався саме предметом закупівлі.
Таким чином, пропозиція Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, не буде відхилена.
Дата відповіді:
24.01.2022 09:42