• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі Ромейківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.-ЗДО» по вул. Молодіжній, 3 в с. Ромейки Вараського району Рівненської області (ремонт даху)»

Завершена

2 921 022.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 605.11 UAH
Період уточнення: 13.01.2022 13:16 - 19.01.2022 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 05201f642b214b1185eff3b1ce9aa3f9
Дата опублікування: 14.01.2022 14:44
Опис: На вимогу надати сертифікат ДСТУ ІSO 45001:2019 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат та сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 та копію звіту по сертифікаційному аудиту затвердженого органом сертифікації, яким видано сертифікат, а також ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015, підкажіть, будь ласка, по яких кодах КВЕД вам потрібно надати дані сертифікати? Поясніть реальну необхідність надання ДСТУ ІSO 45001:2019 та ISO 37001:2018 з копіями звіту. Вимогу тендерної документації про надання у складі сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції виданий уповноваженим органом вважаємо дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам діючого законодавства України. Так, статтею 62 Закону України «Про запобігання корупції» антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи. В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Тобто, законодавством передбачено, що наявність антикорупційної програми для недержавних підприємств є обов’язковим лише у разі, якщо такі підприємствами є учасниками процедур закупівлі, вартість яких перевищує 20 мільйонів гривень. І ця вимога стосується виключно юридичних осіб. Стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо учасник не має антикорупційної програми чи уповноваженого з виконання антикорупційної програми у випадку, якщо вартість закупівлі перевищує 20 млн. гривень. При цьому розробка та впровадження антикорупційної програми не потребує залучення додаткових коштів, а здійснюється самим підприємством – учасником закупівлі. Оскільки вартість процедури закупівлі становить лише 2 744 016 грн. 00 коп. , просимо забрати дану вимогу з Тендерної документації. Разом з цим, надати можливість Учасникам замість сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, в складі пропозиції надати відповідні посвідчення встановленого зразка про проходження навчання з охорони праці. Дякую.
Відповідь: Повідомляємо що сертифікати ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 мають містити коди з Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 з перелічених у 41 - 43 розділі. Керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018. За 2020 р. Україна займає 117 місце в світі по індексу сприяння корупції. Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001:2018. Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи, що сертифікат про відповідність ISO 37001 є документом, що передбачається чинним законодавством України, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. ДСТУ ІSO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги» — це перший у світі міжнародний стандарт охорони здоров’я та безпеки праці, дотримання вимог якого допомагає зменшити рівень професійної захворюваності та кількості випадків, що призводять до виробничих травм. Стандарт являє собою основу для підвищення безпеки, зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров’я персоналу під час виконання робіт. Використання ДСТУ ІSO 45001:2019 дозволяє організації активно підвищувати свої показники з охорони праці та статистику щодо професійних захворювань. Стандарт ДСТУ ІSO 45001:2019 може бути адаптований для застосування широким колом організацій незалежно від галузі чи характеру бізнесу, включаючи: • великі промислові підприємства; • підприємства середнього і малого бізнесу; • некомерційні, благодійні, державні організації. Сертифікація на відповідність вимогам ДСТУ ІSO 45001:2019 необхідна перш за все тим підприємствам, в діяльності яких передбачаються роботи підвищеної небезпеки та може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. До них належать, наприклад, будівельні організації, промислові підприємства тощо. Наявність сертифікату відповідності ДСТУ ІSO 45001:2019 суттєво спростить взаємовідносини з партнерами для компанії, які планують вихід на закордонний ринок, адже стандарт ДСТУ ІSO 45001:2019 є визнаним у всьому світі та встановлює єдиний для всіх підхід до управління охороною здоров’я і безпечністю праці. Основним призначенням стандарту ДСТУ ІSO 45001:2019 є допомога у побудові такої системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, функціонування якої сприяло б попередженню виробничого травматизму і професійних захворювань в компанії. Основу стандарту ДСТУ ІSO 45001:2019 складає: • важливість лідерства та сприяння керівництва ефективному функціонуванню системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці; • застосування ризик-орієнтованого мислення, що дозволяє ідентифікувати небезпеки та контролювати ризики для здоров’я персоналу; • використання процесного підходу, що забезпечує ефективність роботи системи та допомагає на практиці реалізувати безперервне поліпшення процесів. Завдяки дотриманню вимог стандарту компанія можу досягти: • зменшення аварій та нещасних випадків на робочому місці; • зниження витрат, пов’язаних з розслідуванням інцидентів та компенсаціями, виплатою штрафів, ліквідуванням наслідків аварій; • створення культури охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення ефективності роботи персоналу; • підсилення зобов’язання керівництва активно впливати на покращення показників охорони праці та здоров’я працівників. Завдяки сертифікації системи менеджменту професійної безпечності і охорони здоров’я згідно вимог стандарту ДСТУ ІSO 45001:2019 компанія отримує можливість демонструвати: • дотримання всіх нормативно-правових вимог щодо охорони праці; • відповідальний підхід до організації робочих місць та створення безпечних умов праці; • піклування про здоров’я та безпеку працівників і відвідувачів; • підвищення авторитету за рахунок зниження професійних ризиків і створення іміджу надійного роботодавця; • прагнення до постійного поліпшення діяльності в аспекті охорони здоров’я та безпеки праці. Найкращий спосіб продемонструвати, що компанія відповідає критеріям стандарту ДСТУ ІSO 45001:2019 – пройти процедуру сертифікації незалежним і вповноваженим органом.
Дата відповіді: 17.01.2022 14:00
Відповідь надана

вимога до Учасника

Номер: c8b6d964304743658a59ea6d3e482235
Дата опублікування: 14.01.2022 14:41
Опис: Вимога ТД: "Учасник надає у складі пропозиції оригінал довідки, виданої компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої не раніше дати оприлюднення ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ". Такого формату довідки податкова не видає, прошу змінити формулювання вимоги "виданої компетентним державним органом " на "виданої банківською установою"
Відповідь: Дану довідку видає орган ДПС, відповідно до письмового звернення.
Дата відповіді: 17.01.2022 13:57