• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі Ромейківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.-ЗДО» по вул. Молодіжній, 3 в с. Ромейки Вараського району Рівненської області (ремонт даху)»

Завершена

2 921 022.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 605.11 UAH
Номер: 066ea6601bb6469d92634222007d6743
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-11-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.07.2022 16:49 - 02.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2022 Одеса № 177 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 177 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 8 UA-2022-01-13-003045-a 13.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ромейківського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів-заклад дошкільної освіти» Полицької сільської ради Вараського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2022 № 1 (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ» (далі – ТОВ «ТБС-ПРОФ»), товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТЕРТАЛ» (далі – ТОВ «БК «ТЕРТАЛ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.02.2022 № 2, від 08.02.2022 № 3, від 19.05.2022 № 4 та від 23.05.2022 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 23.05.2022, скаргу ТОВ «ТБС-ПРОФ» до процедури закупівлі від 14.02.2022 № 14021/01, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.02.2022 (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2022-01-13-003045-a.b1), рішення органу оскарження від 20.04.2022 № 3954-р/пк-пз, укладений договір про закупівлю від 08.06.2022 № 7/2022, пояснення та документи надані Замовником 15.07.2022 та 22.07.2022 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі не здійснювався щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження. За результатами аналізу питання повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження встановлено наступне. Учасником ТОВ «ТБС-ПРОФ» 14.02.2022 подано скаргу від 14.02.2022 № 14021/01 (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2022-01-13-003045-a.b1) (далі – Скарга) до органу оскарження, що стосується прийнятого рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ» та неправомірного визначення учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» переможцем процедури закупівлі. За результатами розгляду Скарги органом оскарження прийнято рішення від 20.04.2022 № 3954-р/пк-пз, згідно з яким тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ» була правомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 04.02.2022 №2, та тендерна пропозиція учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» мала бути відхилена на підставі вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» довіреності на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації (вимога відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації). Згідно із рішенням від 20.04.2022 № 3954-р/пк-пз органом оскарження зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Проте, відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником після скасування рішення про визначення учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» переможцем процедури закупівлі та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ» повторно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ» та, ігноруючи рішення органу оскарження від 20.04.2022 № 3954-р/пк-пз, повторно визначено учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» переможцем процедури закупівлі при відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» довіреності на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення із зазначеного питання, на що Замовником 22.07.2022 надано пояснення через електронну систему закупівель, яке не обґрунтовує рішення Замовника щодо повторного визначення учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» переможцем процедури закупівлі та не спростовую факту не виконання Замовником рішення органу оскарження. Таким чином, Замовником на порушення частини двадцять другої статті 18 Закону не виконано рішення органу оскарження від 20.04.2022 № 3954-р/пк-пз в частині скасування рішення про визначення учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» переможцем процедури закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції на підставі вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «ТЕРТАЛ» довіреності на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації (вимога відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації). За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Проте, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у Додатку № 3 до ТД не визначено для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 26.07.2022 12:24 - 10.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2022 12:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: звітування про виконання вимоги та розірвання договору
Дата публікації звіту: 12.08.2022 18:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • notComplyDecisionACU: Так
Опис: .
Дата публікації: 16.08.2022 13:54

Запити/Пояснення