-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади
Торги не відбулися
129 735 529.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 648 677.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 648 677.65 UAH
Період уточнення:
13.01.2022 12:11 - 08.02.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ef5c46cf4ff94468afbb5b9126909cc3
Дата опублікування:
03.02.2022 15:55
Опис:
Добрий день!
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації.
Вважаємо, що викладені вимоги у тендерній документації, за предметом закупівлі «Поточний ремонт вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади», є дискримінаційними та обмежують коло учасників, а саме:
1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі про наявність в штаті учасника працівників відповідної класифікації, які мають необхідні знання та досвід, зі зазначенням П.І.Б., посади, загального стажу роботи, освіти та мінімальною кількістю правників, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для курування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних) засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Вважаємо, що використання даної кількості найманого персоналу є затратною, оскільки не всі транспортні засоби будуть задіяні одночасно на місці роботи, а це призводить до неправомірного використання бюджетних коштів.
Для чого потрібна така велика кількість найманого персоналу, яка не буде повністю задіяна в процесі виконання робіт?
2. Аналогічним вважається договір (договори) з аналогічним предметом закупівлі або договір (договори), в складі якого надавались послуги/виконувались роботи по основних видах згідно зазначеного переліку видів робіт, а саме знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою холодного фрезування асфальтобетонних покриттів шириною фрезування 2100мм, розлив в’яжучих матеріалів, улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші зі застосуванням укладальників асфальтобетону, улаштування верхнього шару асфальтобетонної суміші або ЩМА із застосуванням укладальників асфальтобетону, улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ), нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення.
Технічне завдання є дискримінаційною вимогою, а саме пункт 6 «Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення», оскільки мала кількість виконавців, які можуть виконати роботи даного виду.
Чому замовник вимагає використання в роботах по нанесенню розмітки саме машину маркірувальну самохідну для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення?
Чи можна використовувати декілька аналогічних договорів як підтвердження досвіду виконання роботи, оскільки обсяг робіт, який зазначено в Таблиці №2 не може бути підтверджено одним аналогічним договором?
Якими нормативними актами ви керувалися при оголошенні даної закупівлі?
Яку кількість учасників Замовник планує бачити на аукціоні з такими вимогами?
Якщо буде надана необґрунтована відповідь на запитання, які подано вище, ми будемо змушенні подати скаргу в Антимонопольний комітет України, оскільки Замовником було порушено статті 5 і 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику!
1. Тендерною документацією по даному предмету закупівлі передбачено надання послуг (виконання будівельних робіт) на більше ніж 100 вулицях. Пунктом 5.3. проекту договору (додаток 4) передбачено наступне: «До початку надання послуг Замовник разом з Виконавцем складають дефектний акт на окрему вулицю, де буде здійснюватися поточний ремонт. Дефектний акт підписується представниками Замовника, Виконавця та затверджується Замовником. На підставі дефектного акту Виконавець складає кошторисний розрахунок на окрему вулицю, з врахуванням та в межах тендерної пропозиції та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, настанов ДСТУ Н. Б. Д. 1.1-2,3,4,5,6,9:2013 та ресурсних елементних кошторисних норм за ДСТУ Б Д.2.2-2012, ДСТУ Б Д.2.4-2012, СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018, СОУ Б Д.2.2-33090871-001:2012 та інших ресурсних елементних кошторисних норм, який затверджується Замовником.». Пункт 5.5. додатку 4 передбачає: «Після затвердження Замовником кошторисного розрахунку на кожну окрему вулицю, Виконавець складає в термін не більше 2 робочих днів договірну ціну та визначає строк надання послуг, які погоджуються Замовником». Отже, надання послуг за даним предметом закупівлі (виконання будівельних робіт) буде здійснюватись одночасно на багатьох вулицях, а тому і буде необхідність у одночасному залученні до надання послуг (виконання будівельних робіт) будівельних машин та механізмів, а також працівників, вказаних у додатку 3 до тендерної документації. Враховуючи наведене вище, Замовником цілком правомірно встановлено вимогу стосовно наявності операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальними машинами є одним із видів послуг (будівельних робіт), передбачених технічним завданням, а технічне завдання складено у відповідності до затвердженого кошторису на даний об’єкт, який, в свою чергу, розроблено відповідно до потреби замовника, а отже, дана вимога є цілком законною. Для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення замовник вимагає наявність саме машини маркірувальної самохідної, оскільки використання даного механізму передбачено відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, яка є невід’ємною частиною кошторису, виготовленого сертифікованим інженером-проектувальником у відповідності до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, та інших нормативних документів у даній сфері.
3. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 3 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Предметом закупівлі за № UA-2022-01-13-002443-a є послуги з поточного ремонту. Лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури є вулично-шляхова мережа Чернівецької міської територіальної громади. Перелік послуг (будівельних робіт) визначено додатком 1 до тендерної документації (технічне завдання).
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації серед всіх видів послуг (будівельних робіт) найбільшими за обсягами (ключовими) послугами (будівельними роботами) є знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів (пункт 1), розлив в’яжучих матеріалів (пункти 14, 43, 66), улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону (пункти 12, 41, 64), улаштування верхнього шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону (пункти 16, 45, 68), улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ) (пункт 109), нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення (пункт 121). Саме ці послуги (будівельні роботи) та в таких обсягах і становлять предмет закупівлі.
Оскільки згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону кваліфікаційним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в межах надання послуг (виконання будівельних робіт) на одному лінійному об’єкті інженерно-транспортної інфраструктури.
Дата відповіді:
04.02.2022 10:48
Відповідь надана
Підтвердження обсягів робіт сумарно декількома договорами
Номер:
da2f20ba449c407e8c592b63711e240c
Дата опублікування:
02.02.2022 11:51
Опис:
Доброго Дня. Пункт 3 Додатку №3 до тендерної документації містить трактування аналогічного (аналогічних) договорів, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: "Аналогічним вважається договір (договори) з аналогічним предметом закупівлі або договір (договори), в складі якого надавались послуги/виконувались роботи по основних видах, згідно зазначеного переліку Таблиця 2". Виходячи зі змісту даної вимоги тендерної документації, вбачається те, що для підтвердження виконання обсягу основних видів робіт, що зазначені у таблиці №2 учасниками надаються аналогічні договір, або як зазначено договори. Тобто, вказана вимога тендерної документації передбачає підтвердження основних видів робіт (згідно таблиці №2) не одним, а декількома договорами. Зважаючи на вищевказане, вимоги тендерної документації, чинне законодавство України в сфері публічних закупівель, учасники вправі підтвердити обсяг основних видів робіт (згідно таблиці №2) сумарно декількома договорами. Проте, 01.02.2022 р. в електронній системі закупівель, на питання: «Доброго дня. Обсяг виконаних аналогічних робіт згідно об'ємів зазначених у таблиці 2 додатку 3 повинен бути підтверджений одним договором чи сумарно декількома договорами?», Вами було надано відповідь: «Одним договором». Зважаючи на це, підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно основних видів робіт (згідно таблиці №2) лише одним договором, є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить умовам, які містяться у п.3 Додатку №3 до тендерної документації. Водночас, зважаючи на вимогу тендерної документації, підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з основними видами робіт (згідно таблиці №2), передбачає, зокрема надання сумарно декілька договорів, з аналогічним предметом закупівлі та які містять основні види робіт. Таким чином, просимо Вас надати обґрунтування вашої відповіді, яка є дискримінаційною та суперечить вимогам тендерної документації, чому саме учасники зобов'язані підтверджувати аналогічні договори лише одним договором? Або надайте погодження трактуванню тендерної документації, що передбачає можливість надання учасником сумарно декілька договорів з аналогічними предметами закупівлі, які сумарно підтвердять обсяги основних робіт зазначених у таблиці №2.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 3 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Предметом закупівлі за № UA-2022-01-13-002443-a є послуги з поточного ремонту. Лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури є вулично-шляхова мережа Чернівецької міської територіальної громади. Перелік послуг (будівельних робіт) визначено додатком 1 до тендерної документації (технічне завдання).
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації серед всіх видів послуг (будівельних робіт) найбільшими за обсягами (ключовими) послугами (будівельними роботами) є знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів (пункт 1), розлив в’яжучих матеріалів (пункти 14, 43, 66), улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону (пункти 12, 41, 64), улаштування верхнього шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону (пункти 16, 45, 68), улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ) (пункт 109), нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення (пункт 121). Саме ці послуги (будівельні роботи) та в таких обсягах і становлять предмет закупівлі.
Оскільки згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону кваліфікаційним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в межах надання послуг (виконання будівельних робіт) на одному лінійному об’єкті інженерно-транспортної інфраструктури.
Дата відповіді:
04.02.2022 10:40
Відповідь надана
Досвід
Номер:
670bfd260967462da04cb0252ec47e3b
Дата опублікування:
01.02.2022 16:53
Опис:
Доброго дня. Обсяг виконанних аналогічних робіт згідно об'ємів зазначених у таблиці 2 додатку 3 повинен бути підтверджений одним договором чи сумарно декількома договорами?
Відповідь:
Одним договором.
Дата відповіді:
01.02.2022 17:14
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
2ba0cc452c4c4b1ab487afbcea6b19e4
Дата опублікування:
01.02.2022 10:33
Опис:
Добрий день. Чи вважатиметься аналогічним договором договір з поточного дрібного або поточного середнього ремонту у складі якого надавались послуги/виконувались роботи зазначені у таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації?
Відповідь:
Аналогічним вважається договір (договори) з аналогічним предметом закупівлі або договір (договори), в складі якого надавались послуги/виконувались роботи по основних видах, згідно зазначеного переліку Таблиця 2. додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
01.02.2022 11:18
Відповідь надана
Досвід виконання аналогічних робіт
Номер:
24dfbef9c85b4d4fa6cb5eca9ce4c78e
Дата опублікування:
31.01.2022 18:47
Опис:
У відповідності до пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що «**У разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) завершеного(их) договору(ів) генерального підряду, а також відгук повинен бути виданий балансоутримувачем дороги та адресований учаснику.». Вважаємо, що вимога про надання копії завершеного(их) договору(ів) генерального підряду, дискримінаційною адже субпідрядник міг виконати роботи для прикладу у 2021 році, а генеральний договір діє до кінця 2022 року отже інші роботи за генеральним договором будуть виконуватись генпідрядником протягом 2022 року і субпідрядник не матиме відношення до виконання робіт у 2022 році генпідрядником. Виходячи із вищевикладеного просимо внести зміни до пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги про надання копії завершеного(их) договору(ів) генерального підряду.
Відповідь:
Дана вимога не є дискримінаційною, отже вносити зміни до пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації не має потреби.
Дата відповіді:
01.02.2022 11:36
Відповідь надана
Аналогічність виду робіт
Номер:
b959fda6d2804094939359d890634d1e
Дата опублікування:
20.01.2022 16:10
Опис:
У відповідності до таблиці 2 п.3 Додатку №3 до тендерної документації, встановлено, що аналогічним вважається договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи по основних видах, згідно зазначеного переліку Таблиця 2, зокрема міститься наступний вид робіт: "Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм". Чи буде вважатися аналогічною до вищезазначеної розцінки, наступний вид робіт: "Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2000"?
Відповідь:
Замовником буде виключено вимогу стосовно ширини фрезерування 2100 мм.
Дата відповіді:
20.01.2022 16:39