• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

охоронні послуги

Завершена

5 471 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 82 080.00 UAH
Період уточнення: 10.01.2022 22:16 - 31.01.2022 00:00
Відповідь надана

Роз'яснення та відповіді стосовно вимог ТД

Номер: 39f7e9f9e2514ea48657c430f62fb771
Дата опублікування: 28.01.2022 20:59
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 до ТД р.ІІ п.1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 постійно прописана фраза " повинен мати". Надайте, будь ласка, відповідь по вищезазначеним пунктам чи треба у складі пропозиції додавати підтверджуючі документи, бо якось звучить двояко. 1. п.1 Співробітники Виконавця мають бути штатними працівниками учасника, з досвідом роботи не менше одного року... Надайте, будь ласка, відповідь, співробітник повинен мати взагалі досвід роботи не менше року, чи саме на підприємстві Учасника? 2. п. 4 Співробітники Виконавця повинні мати документи, що підтверджують атестестацію працівників учасника з питань охорони праці та техніки безпеки... Надайте, будь ласка, відповідь, що це за дркументи (св-ва загального курсу з охорони праці та св-ва пожтехмінімуму?). Зазначені документи необхідно надавати у складі пропозиції чи ні? 3. п.8 Виконавець повинен мати договір з регіональним представництвом Поліції охорони щодо надання послуг групи затримання з вогнепальною зброєю. Знов таки питання надавати договір у складі пропозиції чи ні? згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про охоронну діяльність, охоронне підприємство це суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії з чітко визначеними правами та обов'язками які регламентують взаємодію охорони та правоохоронних органів.Тому Ми вважаємо що поліція охорони такий самий суб'єкт господарювання як і інші охоронні піприємства і змушувати нас підписувати з нею договір це лобіювання їх інтересів. Поліція охорони також може бути учасником закупівлі Тому просимо Вас виключити данну вимогу, бо вона звужує коло учасників, а це є дискримінація. 4. Відповідно до додатку 1 до ТД * аналогічний договір за кодом класифікатора ДК 021:2015:79710000-4 - охоронні послуги. Питання, а якщо наш договір не з бюджетною установою і в предметі договору містить тільки назву Охоронні послуги без зазначення коду за ДК, чи буде такий договір вважатися аналогічним? Завчасно дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику. Рішенням уповноваженої особи 27 січня 2022 року до частин 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації внесено відповідні зміни та розміщено в системі електронних закупівель тендерну документацію із змінами. У відповідності до частини першої Вашого звернення уповноваженою особою 01 лютого 2022 року внесено відповідні зміни до частини 1 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації наступного змісту: «1. Співробітники Виконавця мають бути штатними працівниками учасника, з досвідом роботи не менше одного року, та мають відповідати вимогам Закону України «Про охорону діяльність» № 4616-VI від 22 березня 2012 року (для підтвердження даної вимоги у складі тендерної пропозиції учасники надають документальне підтвердження, підготовлене у відповідності до частини другої Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та довідку, складену у довільній формі).» та розміщено в системі електронних закупівель; 2. У відповідності до частини другої Вашого звернення уповноваженою особою 01 лютого 2022 року внесено відповідні зміни до частини 4 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації наступного змісту: «4. Співробітники Виконавця повинні мати документи, що підтверджують атестацію працівників учасника, які будуть залучені до надання послуги, що є предметом закупівлі, з питань охорони праці та техніки безпеки (для підтвердження даної вимоги у складі тендерної пропозиції учасники надають довідку у довільній формі).» та розміщено в системі електронних закупівель; 3. У відповідності до частини третьої Вашого звернення уповноваженою особою 26 січня 2022 року в системі електронних закупівель надано відповідь на запитання та надано відповідь на вимогу наступного змісту: «Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовники самостійно визначають перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом, тобто не обмежують права Учасників в площині здійснюваної ними господарської діяльності як такої. Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг. Відповідно до статті 18 розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Відповідно до статті 19 розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку управліннями поліції охорони Національної поліції України), у тому числі й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.). Тендерною документацією визначено, що об’єктами охорони є адміністративні і житлові будівлі, спортивні споруди, ангар, гараж, інші споруди та прилеглі території коледжу та його структурних підрозділів. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості вихованців закладу, персоналу коледжу та його структурних підрозділів. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єктах охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків для вихованців та персоналу коледжу. Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності. Вважаємо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства і зазначена вимога не є дискримінаційною.». 4. У відповідності до частини четвертої Вашого звернення. Зазначений Вами договір на Охоронні послуги не з бюджетною організацією без зазначення коду за ДК буде вважатися аналогічним.
Дата відповіді: 01.02.2022 20:22
Відповідь надана

наявність договору реагування поліції охорони

Номер: 0fcc59a8b46e44aba2a3fa2f55aae74c
Дата опублікування: 26.01.2022 12:13
Опис: Шановний замовник ваша вимога щодо наявності у виконавця договору з поліцією охорони містить ознаки діскрімінації
Відповідь: Шановний учаснику. Уважно розглянувши Ваше запитання, уповноважена особа КЗ «ДФКС» ДОР» (надалі – коледж) повідомляє про наступне. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовники самостійно визначають перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом, тобто не обмежують права Учасників в площині здійснюваної ними господарської діяльності як такої. Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг. Відповідно до статті 18 розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Відповідно до статті 19 розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку управліннями поліції охорони Національної поліції України), у тому числі й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.). Тендерною документацією визначено, що об’єктами охорони є адміністративні і житлові будівлі, спортивні споруди, ангар, гараж, інші споруди та прилеглі території коледжу та його структурних підрозділів. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості вихованців закладу, персоналу коледжу та його структурних підрозділів. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єктах охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків для вихованців та персоналу коледжу. Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності. Вважаємо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства і зазначена вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 26.01.2022 12:32