-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщень їдальні в будівлі ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою :смт. Дніпровське,вул Шкільна,7 код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
512 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 560.00 UAH
Період уточнення:
10.01.2022 16:56 - 16.01.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
607d188e052c4cad911f53f574eee0ac
Дата опублікування:
11.01.2022 09:11
Опис:
Шановний Замовник.
Звертаємося з проханням видалити вимогу з тендердої документації, а саме надання Учасниками копії сертифікатів щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 9001:2015.
Зазначена вимога є дискримінаційною в зв'язку з тим, що жодним законодавчим актом України не передбачено обов'язкове отримання зазначених Сертифікатів Учасниками.
Звертаємо увагу, що Законом України "Про публічні закупівлі" чітко визначено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом та Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У разі ігнорування зазначеного прохання будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник!
Ця вимога Замовника цілком відповідає чинному законодавству України. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару.
До того ж не зрозуміло, в чому саме полягає обмеження та дискримінація щодо вимог оголошення надати сертифікати за стандартами ІSО 45001:2018 та ДСТУ ІSО 14001:2015 та чому учасник не може отримати данні документи? Адже отримання сертифікатів передбачено цими стандартами. Крім того наявність сертифікатів - це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт, постачання товару протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, постачання товару, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, постачання товару та використовуваних під час робіт, постачання товару матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу. Отримати необхідні сертифікати відповідності, які вимагає Замовник може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови відповідності учасника стандартам.
Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ЗАМОВНИКОМ ділових якостей учасника, його спроможності щодо якості робіт, постачання товару в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, котра характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин, у тому числі пов’язаних зі здоров’ям персоналу, випадками травматизму та ін. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України –відповідним ДСТУ/ ISO/ ДСТУ ISO/ISЕ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам законодавства, діючого на території України.
Вимога Замовника цілком відповідає чинному законодавству України. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст.3 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді:
13.01.2022 16:15
Відповідь надана
Щодо дискримінації
Номер:
b1b1ed6e72064b2bb16135c487b06f5f
Дата опублікування:
10.01.2022 20:49
Опис:
Шановний замовнику,просимо прибрати дискримінаційну вимогу ,а саме,надання у складі пропозиції акт огляду об"єкту, огляд якого ще й потрібно здійснити в період уточнень!Всі відповідні об"єми та роботи зазначено в тендерній документації.В разі отримання негативної відповіді і на послідуючу вимогу,ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету із захистом своїх прав з усіма відповідними наслідками. Перед написанням відповіді,радимо переглянути практику розгляду аналогічних справ щодо таких актів огляду Антимонопольним комітетом України.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Слід зазначити, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути об'єкт, на якому будуть надаватися послуги з поточного ремонту і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників. Замовником вимагається відвідати об'єкт в період уточнень для того, щоб у випадку, якщо у Учасника виникнуть питання після огляду об'єкта, то він може звернутися до Замовника через систему електронних закупівель, та отримати відповідь чи роз'яснення у встановленому законом порядку.
Зважаючи на описане вище:
- Замовником не було порушено вимог Закону України "Про публічні закупівлі";
- повністю дотриманні всі принципи здійснення закупівель, згідно ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі";
- не встановлено дискримінаційних вимог в тендерній документації;
- тендерна документація не порушує права та законні інтереси Учасників в частині його участі у даній закупівлі.
Дата відповіді:
13.01.2022 16:14