-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщень їдальні в будівлі ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою :смт. Дніпровське,вул Шкільна,7 код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
512 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 560.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2022 16:56 - 22.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
75b419616fa146f582e3ae6e2e9854dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-005169-c.b1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 08.02.2022 року згідно з предметом закупівлі «послуги з поточного ремонту приміщень їдальні в будівлі ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою :смт. Дніпровське, вул Шкільна,7 код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» визнано переможцем спрощеної закупівлі – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕКУНОВ».
Слід зауважити, що розмір закупівлі UA-2022-01-10-005169-c становить 512 000,00 грн. з ПДВ, внаслідок чого процедура закупівлі проводилась у вигляді відкритих торгів.
Вважаємо рішення уповноваженої особи передчасним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
І. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» учасник повинен здійснити огляд об'єкту з представником замовника (тел. 0634216106). Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень та за присутності представника замовника та підтверджується відповідним Актом.
В складі тендерної пропозиції учасником ПП «РЕКУНОВ» надано Акт, який підписано представником ПП «РЕКУНОВ» та невстановленою особою від імені керівника Замовника. Вважаємо, що вказаний Акт не відповідає вимогам тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «РЕКУНОВ».
ІІ. Тендерною документацією замовником встановлено кваліфікаційні критерії - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Відповідно до вимог замовника учасник зобов'язаний надати «3.3. - Сканкопії оригіналів аналогічних договорів, що наведені в довідці (з додатками)».
В складі тендерної пропозиції учасником ПП «РЕКУНОВ» надано Договір №123 від 07.05.2021 року та Договір №164 від 03.11.2020 року.
Водночас додатків до жодного з цих договорів не надано. При цьому, виходячи з умов наданих сканкопій договорів, ПП «РЕКУНОВ» при виконанні робіт (наданні послуг) порушено умови обох договорів (як Договору №123 від 07.05.2021 року, так і Договору №164 від 03.11.2020 року) та допущено пропуск строків виконання умов договору, а саме:
Договір №123 від 07.05.2021 року – строк виконання по 01.06.2021 року - роботи виконані в серпні 2021 року (з пропуском строку понад 2 місяці);
Договір №164 від 03.11.2020 року - строк виконання до 20 грудня 2020 року – акти виконаних робіт складені 24 грудня 2020 року (попущено строк виконання робіт на 4 дні).
За таких обставин надані учасником листи-відгуки також викликають сумнів.
Замовником також зазначено, що «прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлю».
Враховуючи, що надані в складі тендерної пропозиції документи прямо свідчать про порушення строків здавання робіт учасником ПП «РЕКУНОВ» при виконанні аналогічних договорів, вважаємо про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника.
ІІІ. Відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»
Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
3) переможець процедури закупівлі:
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Додаток № 3 до тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник»
7. Копія відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (ліцензія, сертифікат, дозвіл, тощо), та копії сертифікатів щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII, цей Закон регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" та ч. 1 ст. 37-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як будівництво об`єктів IV і V категорій складності - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність».
У відповідності до ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Частиною 6 ст. 21 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно;
які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
15.04.2016 набрали чинності Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256.
Вказаними Ліцензійними умовами затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Таким чином відбулась зміна коду виду робіт без зміни назви такого виду робіт із провадження господарської діяльності з будівництва вказаних об'єктів.
Водночас, ПП «РЕКУНОВ» не приведено у відповідність перелік видів із здійснення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, що є порушенням частини1 статті 9, частини 16 статті 19 Закону України "Про ліцензування господарської діяльності" від 02.03.2015 №222-VIII та частини 1 статті 12 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V.
За таких обставин ліцензія від 15 березня 2017 року №11-Л , видана ПП «РЕКУНОВ», є недійсною внаслідок невідповідності Ліцензійним умовам та підлягає скасуванню, а роботи, які по ній проводились або проводяться – припиненню у випадку перевірки уповноваженого державного органу.
Враховуючи, що надані в складі тендерної пропозиції документи прямо свідчать про порушення строків здавання робіт учасником ПП «РЕКУНОВ» при виконанні аналогічних договорів, вважаємо про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ІV. Також зазначаємо, що в період уточнень 11 січня 2022 року до замовника було надано запитання щодо дискримінаційної вимоги про надання учасниками копії сертифікатів щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 9001:2015.
Звертаю Вашу увагу, що замовником оголошено предмет закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщень їдальні в будівлі ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою :смт. Дніпровське,вул Шкільна,7 код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи».
При цьому:
1. Наявність чи відсутність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 щодо системи управління навколишнім середовищем на підприємстві-учасника жодним чином не впливає на якість робіт і матеріалів за умови виконання учасником вимоги замовника про надання гарантійного листа щодо захисту довкілля.
2. Наявність чи відсутність сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 щодо системи управління ризиків у сфері ОЗіБП, пов'язаних з охороною здоров'я на підприємстві-учасника жодним чином не впливає на якість робіт і матеріалів за умови виконання учасником вимоги замовника, зазначених в п. 2.3. «Сканкопії оригіналів документів про навчання з техніки безпеки та охорони праці по правилам ОП при роботі з інструментом та пристроями працівників на яких подано інформацію» та в п. 2.4. «Сканкопії оригіналів посвідчень з охорони праці, головного інженера та виконроба» Документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
3. Наявність чи відсутність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 щодо системи управління якістю за умови виконання учасником вимоги замовника про надання відомістей ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), сертифікатів на роботи, скан-копій сертифікатів відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, які будуть використовуватись у виконанні робіт, завірені підписом та печаткою Учасника відповідно до Додатку 2 Тендерної документації.
Враховуючи той факт, що замовником не оголошено закупівлю послуг щодо контролю якості управління діяльністю суб'єкта господарювання ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ в сфері охорони праці, збереження довкілля або якості (надання навчальних послуг, ефективності управління, тощо) є всі підстави вважати про недоцільність та недоречність вимог замовника щодо надання таких сертифікатів, що підтверджується судовою практикою та рекомендаціями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Більш того, відповідно до діючого законодавства та запропонованого замовником проекту Договору будівельний підрядник (учасник-переможець тендерної закупівлі) під час надання послуг з поточного ремонту зобов'язаний дотримуватись вимог щодо збереження довкілля, охорони праці та
Отже, вказані умови є дискримінаційними та можуть бути оскаржені до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
V. Відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації «Розрахунок вартості пропозиції Учасника повинен бути виконаний у відповідності з Настановою №281 від 01.11.2021р. «Визначення вартості будівництва» з Настановами з урахуванням змін та іншими чинними нормативними документами в галузі ціноутворення в будівництві. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)».
Учасником ПП «РЕКУНОВ» під час надання тендерної пропозиції відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку надано без зазначення сертифікату якості матеріальних ресурсів, що є порушенням вимог тендерної документації.
Даний факт також є обов'язковою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «РЕКУНОВ».
VІ. Відповідно до вимог п.1.2 додатку «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» на підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає
Виписку з балансу або оборотно-сальдову відомость за підписом керівника та головного бухгалтера.
Учасником ПП «РЕКУНОВ» оборотно-сальдову відомость надано без підпису головного бухгалтера та не надано документів, що підтверджують відсутність головного бухгалтера підприємства чи виконання його функцій керівником (іншою особою).
Таким чином наданий документ не відповідає вимогам тендерної документації та не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Даний факт є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «РЕКУНОВ».
Прийняття замовником тендерної пропозиції учасника з чисельними порушеннями та документами, які не відповідають вимогам діючого законодавства може свідчити про упереджене ставлення до учасників під час проведення кваліфікації за результатами торгів.
На підставі викладеного вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі «послуги з поточного ремонту приміщень їдальні в будівлі ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою :смт. Дніпровське, вул Шкільна,7 код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (UA-2022-01-10-005169-c) ПП «РЕКУНОВ».
У випадку відхилення даної вимоги - надати обґрунтовану відмову для всебічного розгляду та підготовки оскарження нашим підприємством рішення про визнання переможцем закупівлі «послуги з поточного ремонту приміщень їдальні в будівлі ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою :смт. Дніпровське, вул Шкільна,7 код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (UA-2022-01-10-005169-c) ПП «РЕКУНОВ» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2022 16:06
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за звернення!На Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Щодо питання першого.
Так, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» однією із вимог, є вимога що Учасник повинен здійснити огляд об'єкту з представником Замовника (тел. 0634216106). Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень та за присутності представника Замовника та підтверджується відповідним Актом.
Учасником ПП «РЕКУНОВ» було здійснено огляд об'єкту з представником Замовника, за присутності керівника ПП «РЕКУНОВ» та підписано відповідний документ відповідальною особою учасника ПП «РЕКУНОВ» та керівником Замовника. В складі пропозиції учасника відповідний документ в наявності. Особливих вимог щодо підписання саме цього документу, тендерною документацією не встановлено.
Разом з цим згідно абзацу 8 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Документ про огляд об'єкту Учасником ПП «РЕКУНОВ підписано належним чином із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції за даним питанням відсутні.
Щодо питання другого.
Замовником буде прийнято відповідне рішення.
Щодо питання третього.
Учасником ПП «РЕКУНОВ» у складі документів тендерної пропозиції надано копії всіх необхідних дозвільних документів та ліцензій. Чинність ліцензії перевірено за допомогою Порталу державної електронної системи у сфері будівництва https://e-construction.gov.ua/. Вивчивши посилання у Вашій вимозі по даному питанню та дату отримання ліцензії ПП «РЕКУНОВ», у замовника відсутні підстави ставити під сумнів чинність даної ліцензії. Разом з цим, питання щодо скасування ліцензій не входять до компетенції Замовника.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції за даним питанням відсутні.
Щодо питання четвертого.
Шановний учасник! Вимоги тендерної документації обговорюються та оскаржуються у відведені для цього терміни. В період уточнень учасниками було задано питання стосовно вимог тендерної документації. Замовник на всі питання надав відповідь. Відсутність скарг стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, та подання тендерних пропозицій означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції за даним питанням відсутні.
Щодо питання п’ятого.
Замовником буде прийнято відповідне рішення.
Щодо питання шостого.
Замовником буде прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так