-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області)
Завершена
73 293 860.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 732 938.60 UAH
мін. крок: 1% або 732 938.60 UAH
Період уточнення:
05.01.2022 17:26 - 14.01.2022 00:00
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
241b633c36484f33a225089e5ef6166c
Дата опублікування:
10.01.2022 23:34
Опис:
Шановний Замовник! Умови документації містять ряд дискримінаційних вимог, які потребують негайного вилучення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, зокрема: 1. Відповідно до додатку 4 Документації Учасник має мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт на будові в кількості не менше 32 працівника робітничих професій. Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки незрозуміло чим керується Замовник встановлюючи вимогу щодо наявності саме 32 працівників робітничих професій, а не 31 чи 10 наприклад. Будь-який Учасник у випадку перемоги залучить необхідну кількість працівників, для виконання робіт в строки передбачені умовами договору. У випадку, якщо вказана вимога встановлювалась з метою відбору надійного підрядника, рекомендуємо передбачити надання в складі пропозиції гарантійного листа про те, що на момент укладання договору Учасник документально підтвердить правовідносини з 32 працівниками робітничих професій, у випадку не підтвердження вказаної вимоги це буде розцінюватись як відмова від підписання договору. Рекомендуємо ознайомитись практикою АМКУ з зазначеного питання (ідентифікатор скарги UA-2021-12-03-014858-c.b1). 2. Відповідно до додатку 2 Лист-відгук має бути датований не раніше дня виходу оголошення про закупівлю. Вказана вимога носить дискримінаційний характер, оскільки яким чином відгук виданий на один день раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі відрізняється від лист-відгука датованого після виходу оголошення? Адже лист-відгук міститиме одну і ту ж інформацію. Окрім цього, вимагаємо вилучити інформацію, яку повинен містити лист-відгук, зокрема щодо суми виконаних робiт, оскільки Вами вимагається надання довідки про вартість, що містить вказану інформацію та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію, вказана інформація міститься в відкритому доступі. 3. Вами зазначається про те, що Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з будівництва або реконструкції об’єктів соціальної інфраструктури, із схожими видами будівельно-монтажних робіт укладений(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Вказана вимога носить дискримінаційний характер, оскільки досвід виконання робіт з будівництва чи реконструкції об’єктів не соціальної інфраструктури нічим не відрізняється від досвіду виконання робіт з будівництва об’єктів соціальної інфраструктури. ( Вказане підтверджується Рішенням UA-2021-01-25-002509-a.b1) Підсумовуючи наведене вище, Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо вилучити вказані дискримінаційні вимоги та привести документацію у відповідності до вимог Закону. У випадку невиконання вказаної вимоги щодо вилучення дискримінаційних вимог Нами буде подано Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Стосовно Вашого питання надаємо наступну відповідь:
1. Розрахунок кількості працівників, яких учасник повинен надати у довідці згідно Додатку 4 ТД, визначено, виходячи з нормативної трудомісткості робіт у прямих витратах та тривалості часу будівництва, що дозволить забезпечити належне виконання робіт, вчасне освоєння бюджетних коштів та здачу об’єкту в експлуатацію у визначені терміни.
2. Внесено зміни у тендерну документацію.
3. Аналогічний договір має містити інформацію про виконання схожих будівельно-монтажних робіт саме на об’єктах соціальної інфраструктури, так як промислові об’єкти відрізняються технологією виконання робіт. Предмет закупівлі відноситься до об’єктів освітніх комплексів соціальної інфраструктури, основне завдання якого полягає у забезпеченні інтелектуального, духовного і фізичного розвитку людини, зміцнення її здоров’я. Тому вимогою на підтвердження п.3. ч.2 ст.16 Закону наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічним за предметом закупівлі договору із схожими видами будівельних робіт є цілком закономірно, оскільки заклади освіти мають свою специфіку та відрізняються за технологією виконання робіт від промислових об’єктів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Законі України «Про публічні закупівлі» не визначено самого поняття «дискримінаційні вимоги», а тому при розробці тендерної документації було допущено певні не суттєві неточності, які не мали на меті встановлення дискримінаційних вимог для потенційних учасників.
Дата відповіді:
12.01.2022 19:11
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
df67c73496c3456996d7298020bfd6a4
Дата опублікування:
10.01.2022 17:19
Опис:
В додатку 5 ТД Замовник просить надати підтвердження про аналогічні договори на виконання робіт з будівництва або реконструкції. Чи буде вважатись помилкою надання договорів на капітальний ремонт чи реставрацію?
Відповідь:
Договір підряду, що охоплює відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 код «45453000-7» Капітальний ремонт і реставрація буде вважатись аналогічним договором
Дата відповіді:
12.01.2022 17:07