• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період уточнення: 05.01.2022 16:56 - 12.01.2022 00:00
Відповідь надана

Вимога лист від виробника

Номер: 15405e1ee00d4210be77629981de4af8
Дата опублікування: 11.01.2022 10:15
Опис: Шановний Замовнику, надайте пояснення стосовно вимоги про надання Гарантійного листа від виробника протипожежного обладнання, стосовно поставки. Ваша закупівля - ТО АСПС, а не поставка обладнання та/або встановлення. Відповідно до чинних норм у вас повинен бут резерв обладнання, а саме 10 % від загальної кількості встановлених сповіщувачів, датчиків, тощо. Відповідно до тендеру, проведеного Вами на встановлення системи UA-2019-05-29-000789-c, резерв був передбачений технічним завданням та кошторисом. Можливо ДАСУ повинно звернути увагу на ВАаші закупівлі. Виходячи з наведеного просимо: 1. Надати пояснення чи було надано резерв обладнання при виконанні монтажнизх робіт. 2. Чи є в наявност резерв у замовника? 3. На підставі якого документу ви вимагаєте гарантійний лист від виробника, в той час як закупівля на послуги з технічного обслуговування а не закупівлі обладнання Вимагаємо видалити з оголошення дискримінаційну вимогу про надання Гарантійного листа від виробника.
Відповідь: Шановний Учаснику! Закупівля даних послуг здійснюється відповідно до чинного законодавства та передбачає отримання максимально якісних послуг від виконавців. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник самостійно визначає вимоги, зазначені в умовах оголошення про закупівлю та може вимагати документи з метою підтвердження їх кваліфікаційних критеріїв та підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в межах нормативно-правових актів. Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників на постачання (заміну) обладнання встановлена з метою отримання якісного та своєчасного надання послуг Виконавця, що мінімізує ризик виходу з ладу протипожежної, охоронної сигналізації, зовнішнього відеоспостереження та систем блискавко-захисту. Така вимога не є дискримінаційною та встановлена з метою ефективного надання послуг. Слід зазначити, що ваші вимоги стосовно надання пояснення про наявність резервного обладнання при виконанні монтажних робіт є необґрунтованою та безпідставною. Дякуємо.
Дата відповіді: 11.01.2022 16:30
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 8ca0a62136e54c3e94e8c138e4536104
Дата опублікування: 10.01.2022 12:02
Опис: 1. Шановний замовнику в Додатку 1 Ви вимагаєте надати у складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Повідомляємо, що надання «гарантійний лист від виробника протипожежного обладнання, що буде обслуговуватись (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва чи філії виробника або від імпортера іноземного виробника, в якому виробник або представництво чи філія виробника або імпортер гарантуватиме учаснику поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі.» має дискримінаційні ознаки, які суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надати або не надавати такий лист. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від будь-яких державних органів. Крім того, жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати гарантійний лист від виробника протипожежного обладнання, що обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва чи філії виробника або від імпортера іноземного виробника, в якому виробник або представництво чи філія виробника або імпортер гарантуватиме учаснику поставку обладнання власного виробництва для обслуговування систем протипожежного захисту у встановлені строки згідно даної закупівлі для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, не зрозуміло, яким чином на законодавчому рівні, виробник, який не є учасником процедури закупівлі гарантуватиме замовнику виконання учасником торгів зобов'язань з поставки предмету закупівлі в необхідній кількості в терміни, визначені документацією, тоді як безпосередні відносини замовника й учасника з поставки предмету закупівлі визначаються істотними умовами договору, які наведені у проекті договору і які не передбачають залучення третіх осіб в якості гарантів чи поручителів. Тобто, вимога про надання учасниками гарантійного листа суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників, крім того визначення терміну «гарантійний лист» у законодавстві відсутнє. Відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації. 2. Поясніть яким чином ми можемо погодити програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником. 3. Поясніть які вогневі роботи (До вогневих робіт належать виробничі операції, пов'язані із застосуванням відкритого вогню, іскроутворенням та нагріванням до температур, які можуть викликати загорання матеріалів та конструкцій (електро- та газозварювання (різка), бензогазорізка, роботи з використанням паяльних ламп, переносних горнів, і т.і.) повинен проводити потенційний переможець на об’єкті і навіщо Ви вимагаєте (ми так розуміємо, що первинні засоби пожежогасіння потрібні щоб убезпечити місце виконання вогневих робіт при виникненні пожежі) наявних в учасника первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, з зазначенням їх назви та кількості) з наданням копії документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу. Якщо вогневі роботи на вашому об’єкті проводитися не будуть то ми вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації. 4. В пункті 2 Додатку 1 до документації Наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору Ви вимагаєте на кожного працівника вказаного у довідці про працівників необхідно надати посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки. Тобто Ви вимагаєте щоб працівники учасника пройшли підготовку по програмі з «Пожежної безпеки» (протипожежний мінімум) наголошуємо, що програма навчання одна і таж як для «Пожежної безпеки» так і для «Протипожежного мінімуму» Повідомляємо Вам щоб не було фантазій, що відповідно до наказу від 05.12.2019 року № 1021 «Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням» Міністерства внутрішніх справ України працівники, що зобов’язані пройти підготовку по програмі з «Пожежної безпеки» (протипожежний мінімум) повинні бути зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою – працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем. Ще раз наголошуємо, повідомте, які роботи з підвищеною пожежною небезпекою будуть проводитися на вашому об’єкті під час виконання технічного обслуговування обладнання вказаного в Технічних вимогаг долдатку 1 до тендерної документації. Якщо робіт з підвищеною пожежною небезпекою на вашому об’єкті проводитися не буде то ми вимагаємо видалити данну вимогу з умов тендерної документації. 5. В додатку 1 Замовник вимагає надати Довідку про наявність технологій, що підтверджується сертифікатом ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ; сертифікатом ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ; сертифікатом ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Зазначені сертифікати дотримання стандартів повинні містити печатку органу сертифікації та відповідний національний знак акредитації. Звертаємо увагу Замовника, що на даний час законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Оскільки дана вимога обмежує кількість учасників у закупівлі, вважаємо дискримінаційною вимогу надання учасником сертифікатів які не є обов`язковими, та вимагаємо виключити зі списку обов’язкових. Одночасно повідомляємо, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Ми вимагаємо видалити дану вимогу з умов тендерної документації. 6. Замовнику, Вами передбачена Вимога "Огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи закладу на акті оглянутих Учасником приміщень та подається у складі пропозиції (Додаток№3)" Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією і вимагаємо прибрати вимогу з огляду об’єкту з тендерної документації. Усвідомлюючи, що Ви здійснюєте спрощену закупівлю й униможливели звернення в Антимонопольний комітет, зазначаємо, що у випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, будемо змушені звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідь: Шановний Учаснику! Закупівля даних послуг здійснюється відповідно до чинного законодавства та передбачає отримання максимально якісних послуг від виконавців. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, враховуючи ЗУ «Про публічні закупівлі» та норми чинного законодавства України. Закон не визначає виключного переліку документів або нормативно - правових актів, які Замовник повинен використовувати або запитувати в Учасників, з метою підтвердження їх кваліфікаційних критеріїв. Постанова від 23 листопада 2016 р. № 852 (зі змінами не є єдиним документом, яким Замовник повинен керуватися під час формування вимог оголошення про спрощену закупівлю. Таким чином, керуючись п.14 Закону Про публічні закупівлі, ми маємо право включати до оголошення ті вимоги, які вважаємо за необхідні для отримання якісних послуг, адже В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник не обмежений в праві вимагати від Учасників документи, які передбачені чинним законодавством з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників на постачання (заміну) обладнання встановлена з метою отримання якісного та своєчасного надання послуг Виконавця, що мінімізує ризик виходу з ладу протипожежної, охоронної сигналізації, зовнішнього відеоспостереження та систем блискавко-захисту. Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання сертифікатів НААУ. Будь-який суб’єкт господарювання може звернутися до відповідної організації, та отримати відповідний сертифікат. Відповідно до реєстру акредитованих організацій, існує велика кількість установ, що видають відповідні сертифікати . Сертифікати, видані Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, може отримати за власним бажанням будь-який суб’єкт господарювання , адже законодавство України не містить обмежень на шляху до їх отримання. Вимога щодо наявності програми COVID-19 встановлена з урахуванням ЗУ Про захист населення від інфекційних хвороб, ЗУ Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, Постанови КМУ Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та інших нормативно-правових актів. Враховуючи, те що установа, яка здійснює закупівлю є соціальною установою, з метою забезпечення безпечного проживання підопічних та працівників геріатричного пансіонату, вимога щодо програми Учасників не може вважатися дискримінаційною. Учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником. Під програмою щодо протидії поширення коронавірусної інфекції (COVID-19) слід розуміти наявність у всіх працівників Учасника COVID – сертифікати. Для отримання якісних послуг Замовником надається можливість ознайомитися з об’єктом. Така умова не може вважатися дискримінаційною, та такою, що порушує права Учасників та встановлена з метою об’єктивної оцінки надання послуг на об’єкті. Вимоги щодо надання документів про підтвердження проходження навчання пожежної безпеки працівниками Виконавця є правомірним та обгрунтованим, враховуючи специфіку щодо даної закупівлі .
Дата відповіді: 11.01.2022 11:39