-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Торги не відбулися
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
30.12.2021 17:53 - 05.01.2022 00:00
Відповідь надана
Ковід сертифікати
Номер:
172ad9fc4db243adae682f7f2e5a912e
Дата опублікування:
04.01.2022 16:57
Опис:
відповідно до п. додатку 2 до ТД вимагається "Надати інформацію про наявність пульта охорони."
який підвтерджуючий документ повинен бути наданий?
Відповідь:
Шановний учасник! Документами, що підтверджують наявність власного пульта центрального спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, можуть бути копії накладних про придбання обладнання, копії договорів про технічне обслуговування обладнання, балансова довідка та інші документи, що містять відомості про модель пульта, назву програмного забезпечення та належність даного обладнання саме Учаснику закупівлі.
Дата відповіді:
06.01.2022 13:17
Відповідь надана
Прошу внести зміни в ТД.
Номер:
d26bfd8e5a164c59a4c68799be68d218
Дата опублікування:
04.01.2022 13:13
Опис:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Шановний Замовнику!
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В Додатку 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» міститься, в тому числі, наступна умова:
«5.1 Необхідно надати інформацію про наявність власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування, що знаходиться у власності учасника, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», з логотипом учасника, обладнаного GPS-навігатором, спеціальним світловим сигнальним пристроїм, який учасник планує залучати для транспортування групи швидкого реагування з наданням скан-копії технічного паспорту з відміткою про реєстрацію ТЗ, а також дозволу на встановлення спеціального світлового сигнального пристрою. Крім того, додатково учасник має підтвердити розташування спеціалізованого транспорту у м. Одесі, з терміном прибуття на об’єкт протягом 5-10 хвилин, про що учасник має надати в довільній формі схему розташування транспорту. (Додатково надати фотографію вказаного в Довідці автотранспортного засобу на якій видно державний номер).»
Вищезазначена вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування саме у власності учасника є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України.
Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність наявності службового спеціалізованого автотранспорту реагування саме у власності учасника.
Вищевказана умова обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляє можливості участі в закупівлі тих учасників, які не мають у власності службовий спеціалізований автотранспорт.
Крім того, позбавлення учасників можливості виконати таку вимогу фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії та ефективності. Адже суттєве обмеження кола учасників, які можуть виконати дану вимогу, в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною.
Наявність службового спеціалізованого автотранспорту в оренді, або залучення автотранспорту субпідрядника/співвиконавця жодним чином не вплине негативно на якість надання послуг. А отже, умова про необхідність наявності автотранспорту саме у власності учасника є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, зазначена в Тендерній документації вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування у власності учасника є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також не відповідає нормам чинного законодавства України. Дана умова порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Скаржник не має власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування. А тому наявність в Тендерній документації умови про необхідність наявності автотранспорту, який є власністю учасника, фактично позбавляє Скаржника можливості прийняти участь в закупівлі, не будучи при цьому відхиленим через невідповідність даній умові Тендерної документації. Отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено дискримінаційною умовою Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування у власності учасника підлягає зміні.
Зазначена в даній Вимозі умова Тендерної документації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Внести зміни до Тендерної документації (в пункті 5.1 Додатку 2 до Тендерної документації), а саме надати учасникам можливість залучення в тому числі службового спеціалізованого автотранспорту реагування, який не перебуває у власності учасника.
У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний учасник!
Тендерна документація на проведення торгів на закупівлю Охоронні послуги (79710000-4) була розроблена та складена Замовником – Комунальною уставною «Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон). Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності, а саме: власного транспорту швидкого реагування.. Якість наданих послуг Учасником залежить від виду використання транспорту швидкого реагування (власне чи орендоване). Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника.
Вимога Замовника щодо наявності у учасника власного транспорту швидкого реагування (з наданням копії реєстраційного документу на власний транспорт швидкого реагування (відповідно до вимог Постанови КМУ №960 від 18.11.2015р.), підтверджуючих фото власного патрульного транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору (Постанова КМУ №960 від 18.11.2015р.), копій дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності. ) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єкта органу місцевого самоврядування, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єкта Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність власного транспорту швидкого реагування, а враховуючи режим роботи та відповідно певний графік, передбачається, що група швидкого реагування повинна мати постійне місце дислокації.
Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного власного транспорту швидкого реагування. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо, а лише наполягає на наявність власного транспорту швидкого реагування з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єкті Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Одеса відповідно.
Дата відповіді:
06.01.2022 13:18
Відповідь надана
Прошу внести зміни в ТД
Номер:
6f0d60ac900242448d83b62a79f0bf7e
Дата опублікування:
04.01.2022 12:03
Опис:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Шановний Замовнику!
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В Додатку 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» містяться умови про надання учасниками документів, які підтверджують, в тому числі, наявність в учасника штату та матеріально-технічної бази.
В пункті 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Умовами даної тендерної документації не передбачено залучення субпідрядних організацій.»
При цьому, згідно умов Тендерної документації, Замовник проводить закупівлю саме послуг.
В абзаці другому частини 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено наступне:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Згідно частини 2 ст. 22 Закону:
«2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:…
… 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;»
Отже, зазначена у пункті 8 розділу ІІІ Тендерної документації умова НЕ ВІДПОВІДАЄ вищенаведеним умовам абзацу другого ч. 3 ст. 16 та пункту 18 частини 2 ст. 22 Закону.
Невідповідність вищенаведеної умови Тендерної документації нормам Закону позбавляє учасників законного права залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відповідності таким критеріям, як:
-наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
-наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначеною у пункті 8 розділу ІІІ Тендерної документації умовою порушуються:
- вимоги ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників;
- вимоги абзацу другого ч. 3 ст. 16 Закону, якими передбачено право учасника залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (у разі закупівлі робіт або послуг);
- вимога пункту 18 ч. 2 ст. 22 Закону, якою передбачена необхідність зазначення в Тендерній документації в тому числі вимоги про вказання учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця;
- права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, доцільним є усунення Замовником наведених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 16, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Внести зміни до Тендерної документації шляхом зазначення у Тендерній документації (в пункті 8 розділу ІІІ) вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний учасник!
Уповноважена особа розглянула запитання Учасника та повідомляє наступне:
За результатами розгляду було прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.01.2022 13:20