• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2021 17:53 - 11.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: de51ffc4abcb44d690e401daf3660ef1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-011051-c.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо ненадання 24 годин на виправлення кваліфікації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.02.2022 12:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.02.2022 16:16
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2022 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повернуто до кваліфікації Товариство з обмеженою відповідальністю «ГУАРД-ОХОРОНА» та Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА»
Автор: ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА", Ірина Панічкіна +380509635379 guard_ohorona@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 9b4b4dd86ef04ebab38959b321917d6d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-011051-c.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Неправомірне відхилення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2022 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.02.2022 09:17
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2022 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повернуто до кваліфікації учасників відкритих торгів
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com
Вимога
Вирішена

Внести зміни у тендерну документацію

Номер: 71d16d54671f49f3a9a9eb52adf1e862
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-011051-c.b4
Назва: Внести зміни у тендерну документацію
Вимога:
1.) Не зрорзуміло, чому Замовник, проводячи торги по коду ДК 021:2015: 79710000-4 ,,Охоронні послуги”, для підтвердження впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно діяльності Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 «Системи управління якістю» (сертифікат повинен бути діючим на весь термін виконання послуг) в Додатку 2 вимагає «Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001 (сертифікат повинен бути діючим на весь термін виконання послуг)» в той час як сферою сертифікації згідно ДК 021:2015: 79710000-4 та Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 повинна бути діяльність приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, комплексне обслуговування об’єктів. Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації. 2) У Додатоку № 2 п.8.1. «Директор (керівник) підприємства Учасника (або фізична особа-підприємець) повинен володіти навичками надання домедичної допомоги та володіти знаннями законодавства з охорони праці. Надати на директора (керівника, ФОП):»… Необов’язково тільки директор (керівник) підприємства Учасника повинен володіти навичками надання домедичної допомоги та володіти знаннями законодавства з охорони праці. На підприємстві ці функції можуть виконувати Заступник директора, начальник відділу охорони, та інші уповноважені особи які пройшли навчання і перевірку знань актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві і мають посвідчення та протокол про перевірку знань актів з питань пожежної безпеки. Прошу Вас замість директора ці функції покласти на уповноважену особу і внести відповідні зміни у тендерну документацію
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 04.01.2022 до електронних торгів через систему електронних закупівель UA-2021-12-30-011051-c предметом закупівлі є Охоронні послуги (ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги) Уповноважена особа розглянула текст вимоги скаржника та повідомляє наступне: За результатами розгляду вимоги було прийнято рішення внести частково відповідні зміни до тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги, а саме: - Відповідно пункту 1 вимоги, повідомляємо наступне: Слід зауважити, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону). Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною. Щодо сертифікату ІSO 45001:2018 Система менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці: Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально безпечні послуги, Замовником і було пред’явленого вимогу про надання сертифікату. Враховуючи, що зазначений вище Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованими та такими, що не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічні позиції викладені в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. - Відповідно пункту 2 вимоги, повідомляємо наступне: За результатами розгляду вимоги було прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги відповідно до діючого законодавства у сфері охорони праці.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внести зміни у тендерну документацію

Номер: 80014b141a5e4fccb1de6a744b6dbeff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-011051-c.a3
Назва: Внести зміни у тендерну документацію
Вимога:
Усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 04.01.2022 до електронних торгів через систему електронних закупівель UA-2021-12-30-011051-c предметом закупівлі є Охоронні послуги (ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги) Уповноважена особа розглянула текст вимоги скаржника та повідомляє наступне: За результатами розгляду вимоги було прийнято рішення внести частково відповідні зміни до тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги, а саме: - Відповідно пункту 1 вимоги, повідомляємо наступне: Слід зауважити, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону). Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною. Щодо сертифікату ІSO 45001:2018 Система менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці: Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально безпечні послуги, Замовником і було пред’явленого вимогу про надання сертифікату. Враховуючи, що зазначений вище Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованими та такими, що не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічні позиції викладені в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. - Відповідно пункту 2 вимоги, повідомляємо наступне: За результатами розгляду вимоги було прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги відповідно до діючого законодавства у сфері охорони праці.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога внести зміни до умов Тендерної документації.

Номер: 26ca354a0325453eb096ef263c5e1624
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-011051-c.a2
Назва: Вимога внести зміни до умов Тендерної документації.
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ Шановний Замовнику! Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі. Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В Додатку 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» міститься, в тому числі, наступна умова: «5.1 Необхідно надати інформацію про наявність власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування, що знаходиться у власності учасника, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», з логотипом учасника, обладнаного GPS-навігатором, спеціальним світловим сигнальним пристроїм, який учасник планує залучати для транспортування групи швидкого реагування з наданням скан-копії технічного паспорту з відміткою про реєстрацію ТЗ, а також дозволу на встановлення спеціального світлового сигнального пристрою. Крім того, додатково учасник має підтвердити розташування спеціалізованого транспорту у м. Одесі, з терміном прибуття на об’єкт протягом 5-10 хвилин, про що учасник має надати в довільній формі схему розташування транспорту. (Додатково надати фотографію вказаного в Довідці автотранспортного засобу на якій видно державний номер).» Вищезазначена вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування саме у власності учасника є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України. Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність наявності службового спеціалізованого автотранспорту реагування саме у власності учасника. Вищевказана умова обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляє можливості участі в закупівлі тих учасників, які не мають у власності службовий спеціалізований автотранспорт. Крім того, позбавлення учасників можливості виконати таку вимогу фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії та ефективності. Адже суттєве обмеження кола учасників, які можуть виконати дану вимогу, в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною. Наявність службового спеціалізованого автотранспорту в оренді, або залучення автотранспорту субпідрядника/співвиконавця жодним чином не вплине негативно на якість надання послуг. А отже, умова про необхідність наявності автотранспорту саме у власності учасника є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Враховуючи вищенаведені пояснення, зазначена в Тендерній документації вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування у власності учасника є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також не відповідає нормам чинного законодавства України. Дана умова порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі. Скаржник не має власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування. А тому наявність в Тендерній документації умови про необхідність наявності автотранспорту, який є власністю учасника, фактично позбавляє Скаржника можливості прийняти участь в закупівлі, не будучи при цьому відхиленим через невідповідність даній умові Тендерної документації. Отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено дискримінаційною умовою Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування у власності учасника підлягає зміні. Зазначена в даній Вимозі умова Тендерної документації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: Внести зміни до Тендерної документації (в пункті 5.1 Додатку 2 до Тендерної документації), а саме надати учасникам можливість залучення в тому числі службового спеціалізованого автотранспорту реагування, який не перебуває у власності учасника. У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 04.01.2022 до електронних торгів через систему електронних закупівель UA-2021-12-30-011051-c предметом закупівлі є Охоронні послуги (ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги) Тендерна документація на проведення торгів на закупівлю Охоронні послуги (79710000-4) була розроблена та складена Замовником – Комунальною уставною «Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон). Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності, а саме: власного транспорту швидкого реагування.. Якість наданих послуг Учасником залежить від виду використання транспорту швидкого реагування (власне чи орендоване). Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника власного транспорту швидкого реагування (з наданням копії реєстраційного документу на власний транспорт швидкого реагування (відповідно до вимог Постанови КМУ №960 від 18.11.2015р.), підтверджуючих фото власного патрульного транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору (Постанова КМУ №960 від 18.11.2015р.), копій дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності. ) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єкта органу місцевого самоврядування, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єкта Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність власного транспорту швидкого реагування, а враховуючи режим роботи та відповідно певний графік, передбачається, що група швидкого реагування повинна мати постійне місце дислокації. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного власного транспорту швидкого реагування. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо, а лише наполягає на наявність власного транспорту швидкого реагування з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єкті Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Одеса відповідно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни до умов Тендерної документації

Номер: f4855616eb804c03871eeadd415d22bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-011051-c.a1
Назва: Вимога внести зміни до умов Тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ Шановний Замовнику! Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі. Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В Додатку 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» містяться умови про надання учасниками документів, які підтверджують, в тому числі, наявність в учасника штату та матеріально-технічної бази. В пункті 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься умова наступного змісту: «Умовами даної тендерної документації не передбачено залучення субпідрядних організацій.» При цьому, згідно умов Тендерної документації, Замовник проводить закупівлю саме послуг. В абзаці другому частини 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено наступне: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» Згідно частини 2 ст. 22 Закону: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:… … 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;» Отже, зазначена у пункті 8 розділу ІІІ Тендерної документації умова НЕ ВІДПОВІДАЄ вищенаведеним умовам абзацу другого ч. 3 ст. 16 та пункту 18 частини 2 ст. 22 Закону. Невідповідність вищенаведеної умови Тендерної документації нормам Закону позбавляє учасників законного права залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відповідності таким критеріям, як: -наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; -наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Зазначеною у пункті 8 розділу ІІІ Тендерної документації умовою порушуються: - вимоги ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників; - вимоги абзацу другого ч. 3 ст. 16 Закону, якими передбачено право учасника залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (у разі закупівлі робіт або послуг); - вимога пункту 18 ч. 2 ст. 22 Закону, якою передбачена необхідність зазначення в Тендерній документації в тому числі вимоги про вказання учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця; - права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, доцільним є усунення Замовником наведених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 16, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: Внести зміни до Тендерної документації шляхом зазначення у Тендерній документації (в пункті 8 розділу ІІІ) вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа розглянула текст вимоги скаржника та повідомляє наступне: За результатами розгляду було прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено