-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крупи, борошно
Завершена
622 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 113.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 113.00 UAH
Період уточнення:
24.12.2021 13:38 - 31.12.2021 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
df311cd993164ccda00dbc1b55ff2f07
Дата опублікування:
30.12.2021 12:17
Опис:
Шановний Замовник!
По-перше, в пункті 3.5. Проекту Договору зазначено стаття 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а необхідно зазначити 41.
По-друге, визначте чітко на яку дату має бути дійсна санітарна обробка, поняття на момент дії тендеру широке.
По-третє, Замовник видаліть з оголошення забезпечення виконання договору, умовами ТД це не передбачено.
По-четверте, в Додатку 5 зазначено: «1.12. Скановані копії повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)** на постачання аналогічних товарів. У разі постачання кожної складової предмету закупівлі по окремому договору, надається кожен договір з підтвердження щодо виконання взятих зобов»язань (наприклад, акт передачі товару, видаткові накладні, тощо*). Замовник має право використовувати дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Edata та інші відкриті дані для підтвердження інформації, наданої Учасником. У разі зазначення Учасником у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника»
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). А в пункті 3 наказу «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Із усього вищезазначеного виходить, що ви не маєте права вимагати аналогічний договір на всі окремі частини предмета закупівлі.
Вам необхідно привести ТД відповідно до вимог законодавства та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Доброго дня! по-другому питанню "визначте чітко на яку дату має бути дійсна санітарна обробка" відповідаю Вам в Додатку №5 сказана "строком дії на момент проведення тендеру". По іншим питанням внесем зміни.
Дата відповіді:
30.12.2021 12:55
Відповідь надана
загальне питання щодо оголошення
Номер:
e9690f5e98234ff7897c8e73ea39def4
Дата опублікування:
29.12.2021 15:57
Опис:
шановний Замовнику! Вами так і не внесено змін щодо забезпечення виконання умов договору! Прошу Вас звернути на це увагу!!!!!!!!!
Відповідь:
Доброго дня! Замовником не вимагаються забезпечення виконання умов договору• "документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
Дата відповіді:
30.12.2021 10:25
Відповідь надана
вимога внести зміни
Номер:
187a605c6fed425284bfc90c91278070
Дата опублікування:
28.12.2021 15:52
Опис:
Шановний Замовник! В умовах тендерної документації забезпечення виконання договору не вимагається, а згідно умов оголошення ви прописуєте, що необхідно надати забезпечення виконання умов договору, але при цьому не описуєте умови цього забезпечення.
Також на підтвердження відсутності підстав статті 17 ви в умовах оголошення вимагаєте лист керівника, але жодного шаблону, як це вимагають умови оголошення ви не надаєте і навіщо вам цей лист, коли достатньо Учаснику підтвердити відсутність підстав.
Вимагаємо внести зміни до оголошення і привести його у відповідність до законодавства. В разі не внесення змін будемо вимушені звернутись до органів ДАСУ зі скаргою на ваші незаконні дії.
Відповідь:
Дякую внесем зміни
Дата відповіді:
29.12.2021 08:50
Відповідь надана
прохання усунути порушення!
Номер:
517233d5cc2e474295f1e30e4f1f5860
Дата опублікування:
28.12.2021 09:07
Опис:
Шановний замовник! Тендерна документація до відкритих торгів містить ряд вимог, які є дискримінаційними та не відповідають діючому Закону України « Про публічні закупівлі»(далі- Закон), а саме:
1. Вимога зазначена в пункті « 3.1.4. Усі завантаженні чи створені документи (окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником)), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі pdf.».
Пункт 5. Ст.22 Закону містить наступну норму «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Отже ваша вимога не відповідає закону.
2. Вимога зазначена в пункті 3.1.6. Документи, які передбачені цим пунктом необхідно надати у складі тендерної пропозиції, у вигляді файлів у форматі pdf (Portable Document Format):
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Пункт 4 ст.22 Закону містить наступну норму «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
На сьогоднішній день реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим реєстром, в якому замовник має самостійно перевіряти учасника і не має права згідно вищезазначеної норми вимагати надання таких витягів під час проведення торгів.
3. Вимога зазначена у пункті 3.5.6. Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції, або надати оригінали документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме:
- Довідку, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою). Довідка має бути чинною на дату подання документа Замовнику;
Є НЕПРАВОМІРНОЮ, оскільки на сьогоднішній день на підставі спільного Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 “Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі” (далі - Наказ № 37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Завдяки цьому інформацію про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості можна подивитись в системі Prozorro.
4. Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу спочатку крупи мають відповідати ДСТУ, потім прописано мають відповідати ГОСТ. Так ДСТУ чи ГОСТ, доводимо до Вашого відома, що на сьогоднішній день крупи мають відповідати ДСТУ. Також вказано відповідність сертифікату відповідності, посвідченню якості (декларація виробника), висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертиз.
Висновки державної СЕС відмінено з вересня 2015 року.
Також необхідно між переліком документів, що підтверджують якість необхідно додати «та/або», оскільки для підтвердження якості надається один з цих документів, а виходячи з вашої ТД треба на дати всі і сертифікат відповідності і декларацію, що є по факту одним і тим документом.
5. Додаток 2 містить наступні незрозумілі та необґрунтовані вимоги: «для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені чинним законодавством; вид розфасовки (тару); термін зберігання).
б) Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам документації конкурсних торгів повинна бути підтверджена одним із документів зазначених в Законі України Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами та доповненнями).»
Де на вашу думку Учасник може взяти інформацію про екологічну чистоту круп, такого поняття для круп не існує і в жодному документі не прописано!!!!!!
Який конкретно документ вимагається для підтвердження пункту б даної вимоги. В умовах тендерної документації має бути чітко зазначений перелік чи опис даного документу.
6.Пункт 7 Додатку містить наступну вимогу « Учасник підтверджує, що найнижча ціна яку він запропонував за результатом електронного аукціону не є демпінгом, та учасник погоджується підписати договір та поставляти товар згідно запропонованої ціни, без втрати якості та кількості товару. Учасник розуміє, що при підписанні договору сторони керуються вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які мають документальне підтвердження, передбачені ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки з назвою (гарантійний лист).» Стаття на яку ви посилаєтесь містить інші вимога і має бути замінена на ст.41.
7. Пункт 8 Додатку 2 мітить наступну вимогу «З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на запропонований товар».
По-перше у вас не тендерний комітет, а по друге ви знов порушуєте вимогу щодо оформлення документів Учасником.
8. Вимоги щодо надання:
- Експлутаційного дозвілу на потужності учасника виданий територіальним органом Держпродспоживслужби;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Для перевезення харчових продуктів, що потребують додержання низькотемпературного режиму з обов’язковою відміткою про встановлене холодильне обладнання.
Є НЕПРАВОМІРНИМИ, тому що експлуатаційний дозвіл треба отримувати підприємствам, які здійснюють безпосередню діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. КРУПИ не є тваринного походження і не підлягають низькотемпературному зберіганню.
9. Вимога, щодо надання документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у 2021 року. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не містить вимог, щодо проходження регулярних санітарних обробок, тому достатньо вимагати обробки дійсної на момент розкриття пропозицій.
10. Також Учаснику не зрозуміло навіщо ви вимагаєте надання декількох транспортних засобів, тим самим ви обмежуєте коло учасників, оскільки ви прописуєте поставки дрібними партіями, то необхідно прописати «Транспортний засіб, який буде залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування(продовольчої сировини)».
11. Наступна вимога щодо аналогічних договорів, а саме «1.12. Скановані копії повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)** на постачання аналогічних товарів. У разі постачання кожної складової предмету закупівлі по окремому договору н,надається кожен договір з підтвердження щодо виконання взятих зобов»язань (наприклад, акт передачі товару, видаткові накладні, тощо*). Замовник має право використовувати дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Edata та інші відкриті дані для підтвердження інформації, наданої Учасником. У разі зазначення Учасником у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
*під тощо розуміються документи (первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію)
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару кінцевим споживачам у відповідності до законодавства. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.»
Є неправильно визначеною з боку Закону та є такою, що обмежує конкуренцію, тому що аналогічність договору визначається за ЧЕТВЕРТИМ ЗНАКОМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а не за постачанням кінцевому споживачу чи окремими частинами вашого предмету закупівлі. А обмежують коло учасників саме конкурсним відбором та постачанням саме бюджетним установам. АМКУ вже не перший раз встановлює такі вимоги дискримінаційними.
Замовнику, якщо вами не буде внесено відповідні зміни до ТД, то дані вимоги будуть оскаржені в АМКУ.
Відповідь:
Дякую Внесем зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 10:31
Відповідь надана
Загальне питання щодо оголошення
Номер:
e5e01982fe3147638d34f8f3da3749dc
Дата опублікування:
24.12.2021 16:12
Опис:
Шановний замовнику! Тендерна документація містить наступну вимогу, що є дискримінаційною- Скановані копії повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)** на постачання аналогічних товарів. У разі постачання кожної складової предмету закупівлі по окремому договору н,надається кожен договір з підтвердження щодо виконання взятих зобов»язань (наприклад, акт передачі товару, видаткові накладні, тощо*). Замовник має право використовувати дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Edata та інші відкриті дані для підтвердження інформації, наданої Учасником. У разі зазначення Учасником у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
*під тощо розуміються документи (первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію)
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару кінцевим споживачам у відповідності до законодавства. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Прошу усунути цю дискримінаційну вимогу, відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 р. " Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі", згідно якого предмет закупівлі товарів визначається за показником четветрої цифри Єдиного закупівельного словника, а відповідно ст.16 Закону України " Про публічні закупівлі" аналогічний договір додається за предметом закупівлі, а не за окремими складовими предмету закупівлі., також не обгрунтованою є вимога надання видаткових накладних, актів передачи товару, тощо, якщо договір вже виконано та надано контрагентом позитивний відгук.
Відповідь:
Дякую Внесем зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 10:31
Відповідь надана
Загальне питання щодо оголошення
Номер:
cb1bacf689fa4b2ea9cfc95297f8b8ea
Дата опублікування:
24.12.2021 16:01
Опис:
Шановний замовнику! Тендерна документація містить вимогу - Для перевезення харчових продуктів, що потребують додержання низькотемпературного режиму з обовязковою відміткою про встановлене холодильне обладнання. Ця вимога є дискримінаційною, тому що , борошномельна продукція не потребує для перевезення додержання низькотемпературного режиму. Просимо усунути це порушення.
Відповідь:
Дякую внесем зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 10:16
Відповідь надана
Загальне питання щодо оголошення
Номер:
bdb0e94c88274dafac2db9d5f591b577
Дата опублікування:
24.12.2021 15:59
Опис:
Шановний замовнику! Тендерна документація містить вимогу - документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у 2021 року. Достатньо буде надати акт проведення санітарної обробки транспортних засобів, дійсний на момент проведення торгів ?
Відповідь:
Так
Дата відповіді:
28.12.2021 10:15
Відповідь надана
Загальне питання щодо оголошення
Номер:
0d5f08317b7d410296db45cfda19e0bd
Дата опублікування:
24.12.2021 15:55
Опис:
Шановний Замовнику . Тендерна документація містить вимогу надати експлуатаційний дозвіл на потужності Учасника виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, але така вимога є дискрамінаційною тому що експлуатаційний дозвіл видається для тих, чия діяльність пов'язана з продукцією творинного виробництва. Прошу усунути цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Дякую внесем зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 10:15
Відповідь надана
Загальне питання , щодо оголошення
Номер:
5958b9b8eb494c01933161491184f923
Дата опублікування:
24.12.2021 15:50
Опис:
Шановний Замовнику прошу Вас змінити технічні вимоги згідно норм діючого законодавства, а саме: Наказу № 45 від 28.05.2015 р .Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні. Згідно цього наказу продукція в Україні виготовляється за ДСТУ, ТУ, а не за ГОСТ. Наприклад, в технічній документації значиться крупа арнаутка, але згідно ДСТУ 7699:2015 виготовляється крупа пшенична ( Полтавська, Артек), рис напівобрушений - згідно ДСТУ 4965:2008 рис шліфований в/г.
Відповідь:
Дякую внесем зміни
Дата відповіді:
28.12.2021 10:12