• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Крупи, борошно

Завершена

622 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 113.00 UAH
Номер: f10b51b06b8246368041b94a10a275f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.01.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 14.01.2022 13:50 - 05.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 14.01.2022 № 18 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: «Крупи, борошно», ID: UA-2021-12-24-010943-c, що проводиться Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, частини 3 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « » січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 22.12.2021 № 202 (зі змінами від 29.12.2021 та від 30.12.2021), тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Жулінська Олена Василівна, протокол Уповноваженої особи від 11.01.2022 № 35; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11 січня 2022 року. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, на порушення частини 3 статті 32 Закону, якою передбачено, що про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації, ТД Замовника не містить у собі підстав стосовно відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, визначених у частинах першій та другій статті 32 Закону. Крім того, частиною 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції ТД Замовником визначені підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників торів, які не відповідають підставам для відхилення таких пропозицій передбаченим статтею 31 Закону.
Період усунення порушень: 25.01.2022 16:29 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2022 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником будуть вчинені заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 27.01.2022 10:21