• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів та майна

Послуги з охорони об’єктів та майна

Торги відмінено

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період уточнення: 02.11.2017 14:52 - 07.11.2017 16:00
Відповідь надана

Щодо відгуків від конкретних замовників

Номер: 36f4f5b568ba4a15b5cece33c5d4cf2a
Дата опублікування: 03.11.2017 19:45
Опис: Пунктом 12 в додатку 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним даним Учасник повинен надати відгуки від бюджетної організації або від комунального підприємства про надання послуг. Дана вимога по своъй суты э дискримінаціною, тому що обмежеє коло учасників якіб могли прийняти участь у цій закупівлі. Ми як потенційний учасник здійснювали свою діяльність виключно в надані послуг охорони, а також монтажу охоронно-пожежного обладнання та надання послуг з оперативного реагування на спрацювання охоронно - пожежної сигналізації. При цьому підприємство має діючу ліцензію з надання охоронних послуг та здійснювало надання охоронних послуг протягом тривалого періоду часу з 2010 по 2014 рік. Також хочемо зазначити, що більшість охоронних структур при надані послуг не ставлять за мету отримання відгуків або рекомендацій від замовників, а сумлінно виконують свої зобов’язання. Період часу який зазначено у вимогах замовника та в тендерної документації вже минув, термін дії договорів закінчився. На підприємствах яким надавались послуги змінилось керівництво або ці підприємства перепрофільовані (відбулося злиття різних підрозділів), або взагалі закриті, а тому деякі учасники не мають змоги отримати документи які вимагаються тендерною документацією. Звертаємо увагу замовника, що жодним нормативним актом який регулює надання охоронних послуг, а саме Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності (затвердженими Постановою КМ України від 18 листопада 2015 року № 960), а також Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними документами не передбачено вимоги щодо отримання охоронною структурою (або будь яким іншим підприємством) будь яких відгуків або рекомендацій про надання послуг. Тому враховуючи викладене вважаємо, що вимога пункту 12 в доатку 3 тендерної документації порушує основні принципи здійснення закупівлі зазначені в частині 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції серед учасників та призводить до дискримінації учасників та звужує коло учасників. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підсумовуючи викладене вимагаємо видалити вимогу щодо надання відгуків (рекомендації, тощо) пункту 12 додатку 3 тендерної документації як таку, що має ознаки дискримінаційної та призводить до недобросовісної конкуренції серед учасників. Звертаємо увагу замовника, що відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідь: Комунальне підприємство не є замовником в розумінні приписів Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку зі здійсненням господарської діяльності на комерційній основі у відповідності до Статуту. Закупівля проводиться на підставці Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. Специфікою роботи підприємства – забезпечення безперебійної роботи служби «Швидкої медичної допомоги» шляхом надання спеціального медичного та інших видів спеціального медичного автотранспорту лікувально – профілактичним закладам міста Дніпро та Дніпропетровської області. У зв’язку з цим, об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим заявлена вимога до кваліфікації учасників про надання відгуків від бюджетних організацій або комунальних підприємств. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Ваше оціночне судження про дискримінаційний характер вимог закупівлі, щодо надання відгуку від бюджетної організації або від комунального підприємства про виконання аналогічних договорів по наданню охоронних послуг не підтверджується нормами чинного законодавства.
Дата відповіді: 07.11.2017 14:36