-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апаратно-програмний комплекс автоматизації обслуговування вантажів на складах тимчасового зберігання
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації.
Торги не відбулися
3 750 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 750.00 UAH
Період уточнення:
23.12.2021 10:49 - 05.02.2022 00:00
Відповідь надана
щодо предмету закупівлі
Номер:
3a65d14b09c64a88bad037ba5c3cbcaf
Дата опублікування:
27.01.2022 09:28
Опис:
Пропозиція
відносно внесення змін до тендерної документації від 22.12.2021 № 15-15/1-30
Ми, як потенційний Учасник даної закупівлі, розглянувши умови Тендерної документації від 22.12.2021 № 15-15/1-30, виявили ряд умов, які не повною мірою враховують особливості предмету закупівлі.
У зв’язку із цим пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та проекту договору.
1. Відносно гарантійних умов викладених в Тендерній документації
Тендерною документацію та умовами Проекту договору визначено досить короткі строки для заміни товару та його налаштування. В Додатку №1 до Тендерної документації вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому учасник повинен буде забезпечити заміну товару на ідентичний товар чи товар з аналогічними характеристиками. Заміна товару залежатиме від наявності ідентичного або аналогічного товару та часу, який необхідний для його поставки та налаштування.
1.1. У зв’язку із цим просимо розглянути можливість викладення п. 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації в наступній редакції:
3. Гарантійні вимоги:
3.3. Строк заміни неякісного Товару (виправлення дефектів):
- для Товару, який є в наявності на складі Учасника та не потребує налаштування – не більше 4 (чотирьох) календарних днів;
- для Товару, який є в наявності на складі Учасника та потребує налаштування – не більше 7 (семи) календарних днів;
- для Товару, якого немає в наявності на складі Учасника – Учасник здійснює замовлення такого Товару протягом 3 (трьох) календарних днів та забезпечує заміну неякісного Товару протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання Учасником Товару, який буде поставлений на заміну неякісного Товару.
- для серверного або мережевого обладнання, яке є в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
- для серверного або мережевого обладнання, якого немає в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Учасником серверного або мережевого обладнання, яке має бути поставлено на заміну неякісного Товару;
- для Програмного забезпечення – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
3.4. Строк усунення недоліків (дефектів) в наданих Послугах – не більше 7 (семи) календарних днів.
Під час гарантійного терміну Постачальник забезпечує:
- строк заміни несправного Товару чи відновлення його працездатності, якщо такий Товар є в наявності на складі Учасника та не потребує налаштування – не більше 4 (чотирьох) календарних днів;
- строк заміни несправного Товару чи відновлення його працездатності, якщо такий Товар є в наявності на складі Учасника та потребує налаштування – не більше 7 (семи) календарних днів;
- строк заміни чи відновлення працездатності серверного або мережевого обладнання, яке є в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
- строк заміни чи відновлення працездатності серверного або мережевого обладнання, якого немає в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Учасником серверного або мережевого обладнання, яке має бути поставлено на заміну Товару з недоліками (дефектами);
- строк відновлення працездатності програмного забезпечення Товару – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
- час реакції на збій повинен становити - не 4 (чотирьох) календарних днів (консультація по телефону чи електронній пошті).
1.2. Оскільки умови Тендерної документації щодо гарантійних зобов’язань відображені також у проекті договору, то відповідний проект договору також потребуватиме наступних змін.
Пропозиція стосовно п. 5.9 Проекту Договору про закупівлю:
Постачальник складає Акт наданих Послуг та передає два примірники, підписані зі свого боку, Замовнику разом з документами, зазначеними у п. 5.5.1 Договору протягом 5-ти робочих днів після закінчення надання Послуг.
Замовник протягом 10-ти робочих днів з дня отримання Акту наданих послуг від Постачальника повинен розглянути його. За результатами розгляду Замовник має підписати Акт наданих послуг або надати вмотивовану відмову в письмовому вигляді від його підписання та прийняття послуг.
При відмові від прийняття Послуг складається Акт про невідповідність. Акт про невідповідність складається у двох примірниках, один з яких вручається Постачальнику під підпис. У разі не прибуття представника Постачальника, Замовник складає односторонній Акт про невідповідність протягом 10 робочих днів з дня отримання Акта наданих Послуг та направляє його Виконавцю у порядку, передбаченому п. 13.13 Договору. цей Акт про невідповідність є підставою для усунення недоліків (дефектів) в наданих Послугах. У разі виявлення недоліків (дефектів) в наданих послугах Постачальник має їх усунути за власні кошти та протягом строків, визначених п. 6.1 даного Договору, який обраховується з дати отримання Акту про невідповідність від Замовника.
Замовник має право не підписувати Акт наданих послуг до усунення Постачальником всіх недоліків (дефектів) виявлених в наданих послугах та/або помилок в оформленні документів.
Послуги вважаються прийнятими Замовником в день підписання сторонами Акту наданих послуг.
Пропозиція стосовно п. 6.1 Проекту Договору про закупівлю:
Гарантійний строк на Товар – 24 місяці з дати поставки Товару.
Постачальник гарантує якість наданих Послуг протягом: 24 місяці з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг.
Незалежно від закінчення строку дії Договору гарантійні зобов’язання зберігаються протягом вказаного строку.
Під час гарантійного терміну Постачальник забезпечує:
- строк заміни несправного Товару чи відновлення його працездатності, якщо такий Товар є в наявності на складі Учасника та не потребує налаштування – не більше 4 (чотирьох) календарних днів;
- строк заміни несправного Товару чи відновлення його працездатності, якщо такий Товар є в наявності на складі Учасника та потребує налаштування – не більше 7 (семи) календарних днів;
- строк заміни чи відновлення працездатності серверного або мережевого обладнання, яке є в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
- строк заміни чи відновлення працездатності серверного або мережевого обладнання, якого немає в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Учасником серверного або мережевого обладнання, яке має бути поставлено на заміну Товару з недоліками (дефектами);
- строк відновлення працездатності програмного забезпечення Товару – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
- час реакції на збій повинен становити - 4 (чотирьох) календарних днів (консультація по телефону чи електронній пошті).
Пропозиція стосовно п. 6.2 Проекту Договору про закупівлю:
Замовник має право пред’явити претензію Постачальнику по кількості та якості Товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред’являється Постачальнику, по кількості – у день прийому-передачі Товару, по якості – у будь-який момент впродовж гарантійного терміну. При виникненні претензій по якості Товару, або інші обставини, що перешкоджають нормальному функціонуванню Товару за призначенням, далі - Дефекти, що трапилися з вини Постачальника, Замовником складається Акт про невідповідність за участю представника Постачальника, який прибуває на вимогу Замовника (вимога направляється у порядку, передбаченому п. 5.3.2 Договору та вважається отриманою у порядку, передбаченому п. 13.13 Договору. Акт про невідповідність складається у двох примірниках, один з яких вручається Постачальнику під підпис. У разі не прибуття представника Постачальника, Замовник складає односторонній Акт про невідповідність Товару та направляє його Постачальнику протягом 20 робочих днів з дати оформлення Акту про невідповідність. Цей Акт про невідповідність є підставою для усунення дефектів, заміни неякісного Товару (або його частини). Порядок повернення неякісного/дефектного Товару Постачальнику для його заміни/усунення дефектів встановлює Замовник. Постачальник за свій рахунок повинен здійснити додаткову поставку або заміну неякісного Товару (виправити Дефекти) в наступні строки з дати отримання Акту про невідповідність від Замовника:
- для Товару, який є в наявності на складі Учасника та не потребує налаштування – не більше 4 (чотирьох) календарних днів;
- для Товару, який є в наявності на складі Учасника та потребує налаштування – не більше 7 (семи) календарних днів;
- для Товару, якого немає в наявності на складі Учасника – Учасник здійснює замовлення такого Товару протягом 3 (трьох) календарних днів та забезпечує заміну неякісного Товару протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання Учасником Товару, який буде поставлений на заміну неякісного Товару.
- для серверного або мережевого обладнання, яке є в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
- для серверного або мережевого обладнання, якого немає в наявності на складі Учасника – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Учасником серверного або мережевого обладнання, яке має бути поставлено на заміну неякісного Товару;
- для Програмного забезпечення – не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
Пропозиція стосовно п. 6.6 Проекту Договору про закупівлю:
Якщо Постачальник визнає, що виявлені дефекти не можуть бути виправлені чи замінені, останній повідомляє про це Замовника листом, направленим на електронну адресу ____________________, з подальшим направленням оригіналу листа засобами поштового зв’язку цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Замовника. У такому випадку Договір вважається розірваним за згодою Сторін з дати отримання Замовником на електронну адресу такого повідомлення від Постачальника. При цьому Сторони визнають юридичну чинність такого листа та не здійснюють жодних дій щодо внесення змін до Договору. Якщо виправлення Дефектів потребує більше часу ніж визначено п. 6.1 даного Договору або після початку виправлення виявлених Дефектів мине більше 90 календарних днів, Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку, про що письмово повідомляє Постачальника. Договір вважається розірваним з дати, вказаної в письмовому повідомленні. Наявність даних обставин є підставою для застосування штрафних санкцій у порядку і розмірах, визначених цим Договором.
Відповідь:
Державне підприємства «Міжнародний аеропорт Бориспіль» являється головними
повітряними воротами нашої держави і підприємством, що забезпечує цілодобовий режим
обслуговування пасажирів, повітряних суден і в тому числі вантажів.
Вантажний термінал аеропорту, з визначеними складами, для якого планується закупівля
вказаного апаратно-програмного комплексу автоматизації обслуговування вантажів
являється одним з ключових об’єктів виробничих процесів і також функціонує цілодобовому
режимі.
Технічні вимоги до вказаного предмету закупівлі вимагають, щоб запропоноване
технічне рішення було надійним та відмовостійким, і навіть коли відбудеться ймовірний збій
програмного забезпечення, чи обладнання ці проблеми мають бути усунені, якомога швидше
і підприємство зможе забезпечувати виробничі процеси з обробки вантажів на складах, що
перевозяться повітряним транспортом.
Зважаючи на вище вказане, на запитання до процедури потенційного Учасника цієї закупівлі, щодо змінення строку заміни
несправного обладнання чи відновлення його працездатності, строку відновлення
працездатності програмного забезпечення системи з терміну - не більше 24 години на інший
більш тривалий час, а саме від 3-х до 14-ти днів і внесення відповідних змін до умов
Тендерної документації не є прийнятними і відхиляються.
Дата відповіді:
01.02.2022 09:10
Відповідь надана
щодо умов закупівлі
Номер:
5dd8b625909947cb90ec4dcaa7f72573
Дата опублікування:
14.01.2022 10:40
Опис:
Шановний Замовнику, прохання надати пояснення стосовно необхідності надання документів учасником саме у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 3.2., пункту 11 "ВИМОГИ ДО СЕРВЕРНОЇ та МЕРЕЖЕВОЇ ЧАСТИНИ комплексу (системи) автоматизації обслуговування вантажів на складах тимчасового зберігання" (Таблиця) з Додатку 9, Вами вимагається:
"Постачальник повинен у складі пропозиції повинен надати наступну технічну інформацію:
- опис технічного рішення та інформацію про функціональне призначення компонентів системи;
- специфікацію серверного, мережевого і бездротового обладнання;
- вимоги до резервного, віртуального серверу;
- схему розміщення мережевого, бездротового обладнання;
- схему планованого радіопокриття приміщень та майданчиків складів тимчасового зберігання;
для точок доступу Wi-Fi підтвердження, щодо їх внесення до Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України".
Дана вимога прописана двояко, адже в даному пункті вказано надання даних документів "Постачальником" у "складі пропозиції".
Проте, Постачальник - це переможець (тобто надання документів виключно переможцем при поставці), а у "складі пропозиції" можна розуміти як надання документів у складі тендерної пропозиції Учасником.
Ми, як потенційний учасник просимо Вас внести ясність в даний момент, для уникнення двочитання та подання скарг до АМКУ в майбутньому, адже створення по подання документів. що вимагаються можливо виключно після початку виконання робіт.
Завчасно дякуємо!
Відповідь:
Шановний учасник!
Відповідно до частини першої статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації, а є пропозицією про зміну.
Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що замовником вивчається можливість внесення змін до Розділу 11 «ВИМОГИ ДО СЕРВЕРНОЇ ТА МЕРЕЖЕВОЇ ЧАСТИНИ КОМПЛЕКСУ (СИСТЕМИ) АВТОМАТИЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВАНТАЖІВ НА СКЛАДАХ ТИМЧАСОВОГО ЗБЕРІГАННЯ» Додатку 9 «Технічне завдання» Тендерної документації від 22.12.2021 № 15-15/1-30 (редакція 01) (далі – Тендерна документація), проте для коригування Технічного завдання та процедури внутрішніх погоджень Технічного завдання, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині викладення Технічного завдання в новій редакції та оприлюднено Тендерну документацію буде викладено в новій редакції в електронній системі закупівель.
Також, додатково повідомляємо, що Документи, визначені пунктом 3.2, розділу 11 «ВИМОГИ ДО СЕРВЕРНОЇ ТА МЕРЕЖЕВОЇ ЧАСТИНИ КОМПЛЕКСУ (СИСТЕМИ) АВТОМАТИЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВАНТАЖІВ НА СКЛАДАХ ТИМЧАСОВОГО ЗБЕРІГАННЯ» Додатку 9 «Технічне завдання» Тендерної документації надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, що визначено вимогами Тендерної документації.
Необхідність надання документів обумовлена наступним:
1. Опис технічного рішення та інформацію про функціональне призначення компонентів системи – надає інформацію про цілісність запропонованого технічного рішення по предмету Закупівлі
2. Специфікацію серверного, мережевого і бездротового обладнання - надає інформацію про типи обладнання, яке буде задіяне в даному проекті та відповідно на базі якого формується ціна пропозиції Учасника
3. Вимоги до резервного, віртуального серверу – Замовник повинен мати інформацію щодо ресурсів, які необхідно мати під даний проект та надійності технічного рішення.
4. Схема розміщення мережевого, бездротового обладнання та схема планованого радіопокриття приміщень та майданчиків складів тимчасового зберігання – надає інформацію про кількісні показники обладнання та забезпечення необхідного радіопокриття та побудови мережевої інфраструктури для функціонування абонентських пристроїв та апаратно-програмного комплексу в цілому , яке буде задіяно на об’єктах вантажного терміналу, визначених розділом 3 Технічного завдання
5. Для точок доступу Wi-Fi підтвердження, щодо їх внесення до Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України – є необхідністю в частині дотримання законодавства України при експлуатації радіоелектронних засобів.
Дата відповіді:
18.01.2022 16:54