• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (лот 1- організація харчування дітей у закладах освіти Вознесенівського району м.Запоріжжя; лот 2 - організація харчування дітей у закладах освіти Дніпровського району м.Запоріжжя; лот 3 - організація харчування дітей у закладах освіти Заводського району м.Запоріжжя; лот 4 - організація харчування дітей у закладах освіти Комунарського району м.Запоріжжя; лот 5 - організація харчування дітей у закладах освіти Олександрівського району м.Запоріжжя; лот 6 - організація харчування дітей у закладах освіти Хортицького району м.Запоріжжя; лот 7 - організація харчування дітей у закладах освіти Шевченківського району м.Запоріжжя)

Назва та код послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі по кожному лоту: організація харчування дітей у закладах освіти відповідний код ДК 021:2015 - 55510000-8

Торги відмінено

61 792 511.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 21 001.08 UAH
Період уточнення: 17.12.2021 17:15 - 08.01.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: a0c36e54d0894c11a063b4897377e250
Дата опублікування: 04.01.2022 16:31
Опис: Шановний замовник. Відповідно до вашої відповіді на одну з вимог (про відвідування шкільних закладів): "Також, звертаємо Вашу увагу на те, що на стадії подачі тендерних пропозицій, підпорядковані нам заклади освіти відкриті, та при дотриманні потенційними учасниками карантинних, протиепідемічних та санітарних заходів, відповідно до діючого законодавства, перепон для обстеження матеріально-технічної бази їдалень та харчоблоків не відбуватиметься. Тобто, будь-який учасник процедури закупівлі має безперешкодно відвідати навчальний заклад у порядку погодженим з керівниками таких закладів." Співробітники підприємства, які відповідальні за забезпечення харчоблоків необхідним обладнанням, та які безпосередньо будуть уповноважені відвідати шкільні заклади та підписати з керівниками акти, не є працівниками кухні (це представники офісу) та відповідно до чинних правових норм не належать до осіб, які зобов'язані вакцинуватися. Питання: 1. Чи не будуть керівники шкільних закладів чи працівники організації, яка зараз надає послуги харчування, чиї співробітники безпосередньо перебувають на харчоблоці та відповідають за його дезінфекцію, санітарний стан – чинити перешкоди для таких відвідувань, зокрема невакцинованими особами? (Уточнюємо – вимога щодо вакцинації для відвідувачів у тендерній документації не міститься). 2. Чи не будуть пред'являтися претензії особам, які відвідали харчоблок у разі зараження когось із персоналу школи ковідом? 3. Чи не будуть такі відвідування приводом для організації, яка нині надає послуги харчування, посилатися на відвідувачів у разі виявлення на харчоблоці антисанітарного стану, що безпосередньо позначиться на якості харчування дітей? 4. Які дії має право чинити відвідувач (представник учасника), у разі якщо працівники харчоблоку (які не є особами, підпорядкованими замовнику) будуть чинити перешкоді для відвідування харчоблоку та огляду обладнання (що не виключається, враховуючи конкурентну складову)? Чи не буде замовник проти, якщо представник учасника буде змушений у даному випадку звернутися до поліції з метою зафіксувати факт недопуску для огляду обладнання з боку потенційних конкурентів? 5. Чи має право представник учасника здійснювати відеозапис відвідування? 6. Чи не викличе масове паломництво на кухню (не виключається багато бажаючих взяти участь у тендерній закупівлі) невдоволення у батьків? 7. Чи повідомлено про ваш дозвіл таких відвідувань шкільних харчоблоків територіальний орган Держпродспоживслужби? 8. Чи не буде проти замовник, якщо ми, як учасник закупівлі уточнимо у МОЗ їх думку про цю обов'язкову умову тендерної документації під час пандемії? 9. Чи не буде безпечнішим для здоров'я працівників шкіл, а також дітей для вирішення питання з обладнання надати у тендерній документації повний перелік обладнання по кожному навчальному закладу із зазначенням його стану (робочий, потребує ремонту тощо)? Впевнені, що такий перелік є у кожної матеріально-відповідальної особи (як і передбачено законодавчими та нормативними актами України для державного та комунального майна) та викласти його у тендерній документації в найкоротший час не буде викликати складнощів. Адже немає нічого важливішого за безпеку дітей і не варто піддавати їх таким ризикам, маючи альтернативу. Дякуємо за відповідь на кожен пункт запитання.
Відповідь: Шановний учасник, попередніми відповідями Замовник роз’яснено питання, що стосується відвідування навчальних закладів, зокрема умови та обставини такого відвідування, додатково зазначаємо, що відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Зі змісту наведених питань Замовник повідомляє, що не має можливість прогнозувати дії сторонніх осіб та/або моделювати можливу поведінку потенційних учасників (виклик представників правоохоронних органів, відеофіксація) під час відвідування закладів освіти, так само надавати інформації щодо власних дій у майбутньому та які не стосуються змісту тендерної документації. В будь-якому випадку вважаємо, що учасник має право вчиняти дії відповідно до вимог діючого законодавства. Крім того, слід зазначити, що переважний строк підготовки тендерних пропозицій припадав на канікулярний час, а отже учасники мали достатній проміжок часу для відвідування таких закладів у період відсутності учнів (вихованців, тощо).
Дата відповіді: 10.01.2022 16:54
Відповідь надана

Щодо подання документів

Номер: fee0836a3e7b4c5b934f331c104c16cd
Дата опублікування: 24.12.2021 14:07
Опис: Прошу надати роз'яснення, що стосується Додатку 2 до тендерної документації (основні умови надання послуг), а саме: потрібно надати одну форму в цілому і напроти кожного пункту написати "що з кожним пунктом детально ознайомлений, зміст кожного пункту зрозумілий......." або крім зведеної форми, ще потрібно надати довідки в довільній формі окремо по кожному пункту?
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації надається інформація щодо погодження, завірена підписом уповноваженої особи учасника, Основні умови надання послуг, що визначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, тобто відповідно до додатку 2 до тендерної документації
Дата відповіді: 30.12.2021 15:28
Відповідь надана

Прошу надати роз'яснення

Номер: 0a159fe9378443cd8b836f81d3338298
Дата опублікування: 24.12.2021 13:59
Опис: Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації зазаначено наступне: У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (про ознайомлення та погодження з наведеним положенням надається інформація в довільній формі), форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону. В зв'язку з вищевказаним виникає низка питань, а саме: Учаснику в складі тендерної пропозиції потрібно надати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, в довільній формі? Або отриману з ДФС? Або і таку і таку довідку? І розясніть будь-ласка, що означає це формулювання: "(про ознайомлення та погодження з наведеним положенням надається інформація в довільній формі), форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону". Чи потрібно надати погодження в довільній формі з "(про ознайомлення та погодження з наведеним положенням надається інформація в довільній формі), форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону". І як розуміти "станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит "? що це таке взагалі?
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що учасники підтверджують відповідність вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі - Закон) відповідно до форм затверджених оголошенням про проведення процедури закупівлі. Наведений у питанні зміст п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації стосується учасника, що визначений Замовником переможцем процедури закупівлі та відносно якого електронною системою закупівель сформована інформація відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11 щодо наявності заборгованості зі сплати податків та обов’язкових платежів. У такому випадку переможець процедури закупівлі має вчинити дії передбачені п. 5 розділу ІІІ тендерної документації відповідно у порядку затвердженому наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574 або надати довідку за формою відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 у строки передбачені ч. 6 ст. 17 Закону
Дата відповіді: 30.12.2021 15:27
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 065f69c6f885438db0ea966a032d4f33
Дата опублікування: 23.12.2021 15:36
Опис: Шановний замовник. Відповідно до додатку 2 вами вимагається: "Виконавець погоджується використовувати у роботі та дотримуватися розроблених ним варіантів чотиритижневих сезонних меню (що надаються у складі тендерної пропозиції) для кожної категорії дітей з урахуванням технологічного обладнання." Що мається на увазі під терміном "з урахуванням технологічного обладнання"? Норми Постанови 305 не передбачають складання меню "з урахуванням технологічного обладнання". Крім того не зазначене - якого саме технологічного обладнання?
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що Замовником планується внесення змін в цій частині тендерної документації (відповідь оприлюднена відповідно до протоколу тендерного комітету № 1-П/2 від 29.12.2021)
Дата відповіді: 30.12.2021 15:26
Відповідь надана

Про умови тендерної документації

Номер: 0014e81437bf4d45b56ee4421e6c3190
Дата опублікування: 23.12.2021 15:24
Опис: Шановний замовник. В додатку 1 вимагається надати: "Примірне чотиритижневе сезонне меню відповідно до кожної категорії дітей (у тому числі оздоровчий період), що зазначені у додатку 4.1, погодженого/затвердженого уповноваженим на те органом управління Держпродспоживслужби". Питання - що мається на увазі під терміном "оздоровчий період"? Яке відношення мають шкільні заклади освіти до оздоровлення школярів, ваховуючи, що тендерною документацією не передбаченно надання послуг з триразовго харчування в шкільних таборах?
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що Замовником планується внесення змін в цій частині тендерної документації (відповідь оприлюднена відповідно до протоколу тендерного комітету № 1-П/2 від 29.12.2021)
Дата відповіді: 30.12.2021 15:24
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 23dafb7739a249eab25c6352331b64f9
Дата опублікування: 23.12.2021 13:39
Опис: Шановний замовник. Вимушені не погодитися з вашою точкою зору, що оператор ринку, що надає логістичні послуги зі зберігання товару (продуктів харчування) учасника, буде субпідрядником у цій закупівлі, т.к. предмет закупівлі - послуги їдалень, а не зберігання продуктів харчування або постачання. Так само як і не є субпідрядником орендодавець складських приміщень. У зв'язку з чим змушений ще раз уточнити - Чи можемо ми надати у складі тендерної документації експлуатаційні дозволи оператора ринку, що зобов'язаний його отримувати, а саме – власника (оператора) складських поміщень, які надають нам складські послуги. Відповідь на це питання є важливою для прийняття рішення про оскарження тендерної документації.
Відповідь: З приводу наведеного питання повторно повідомляємо, що Учасника в частині залучення матеріально технічної бази відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) мають право для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Крім того, відповідно до додатку 1 до тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу (відповідь оприлюднено відповідно до протоколу тендерного комітету № 1-П/2 від 29.12.2021)
Дата відповіді: 30.12.2021 15:23
Відповідь надана

Про уточнення умов тендерної документації

Номер: 2dc421b1b0c246418a03ee3e9d4b1498
Дата опублікування: 21.12.2021 14:17
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до Додатку 1 до тендерної окументації від учасників вимагається надати чинний експлуатаційний дозвіл на потужності учасника, виданий, територіальним органом Держпродспоживслужби. Згідно з п. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Згідно з п. 2 ст. 23 цього закону –«2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: «первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.» Тобто, експлуатаційний дозвіл не отримують заклади громадського харчування, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. Оголошена вами закупівлі -ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень – передбачає «експлуатацію закладів громадського харчування» та не передбачає отримання експлуатаційного дозволу. Наше підприємство планує у разі одержання перемоги в закупівлі укласти договір складських послуг (не будучи орендарем або власником складських приміщень). Чи можемо ми надати в складі тендерної документації експлуатаційні дозволи оператора ринку, що зобов’язаний його отримувати, а саме – власника (оператора) складських приміщень, які надають нам складські послуги.
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надаються документи, що видані Учасникам (Учасниками) процедури закупівлі, які є операторами ринку харчових продуктів (оператори ринку) у розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 (зі змінами та доповненнями). В той же час відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців»
Дата відповіді: 23.12.2021 09:45