• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (лот 1- організація харчування дітей у закладах освіти Вознесенівського району м.Запоріжжя; лот 2 - організація харчування дітей у закладах освіти Дніпровського району м.Запоріжжя; лот 3 - організація харчування дітей у закладах освіти Заводського району м.Запоріжжя; лот 4 - організація харчування дітей у закладах освіти Комунарського району м.Запоріжжя; лот 5 - організація харчування дітей у закладах освіти Олександрівського району м.Запоріжжя; лот 6 - організація харчування дітей у закладах освіти Хортицького району м.Запоріжжя; лот 7 - організація харчування дітей у закладах освіти Шевченківського району м.Запоріжжя)

Назва та код послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі по кожному лоту: організація харчування дітей у закладах освіти відповідний код ДК 021:2015 - 55510000-8

Торги відмінено

61 792 511.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 21 001.08 UAH
Період оскарження: 17.12.2021 17:15 - 14.01.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: a09a2d0c15664197958d1dae0b7435f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.a11
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 17:08
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 11:30
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 11:30
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: 88309a678f9248e488ec8b07f29efc84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.a10
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 18:52
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 15:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 15:03
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: d0c1383836104b3dbeb5c17affd52971
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.a9
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 18:10
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 10:02
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 10:02
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: c7b1ade0b5834092be8c725fba9192c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.a8
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 18:55
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 14:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 14:58
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: 2e88ee2065384ef98ce6a6daadb36439
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.a7
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 18:54
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 15:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 15:00
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: 3e168578887c4e30a114fed5734d026b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.a6
Назва: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 18:18
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 10:04
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 10:04
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги

Номер: 48415ae53d504f39aa15fadbb38e6e13
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.a5
Назва: Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 18:13
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 10:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 10:05
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380675792700 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua
Вимога
Відхилено

Про необхідність доповнення тендерної документації

Номер: 46bbbb6a0f904510a4fd823021a42e99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.c4
Назва: Про необхідність доповнення тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник. Відповідно до вашої відповіді на попередню вимогу (про відвідування шкільних закладів): "Також, звертаємо Вашу увагу на те, що на стадії подачі тендерних пропозицій, підпорядковані нам заклади освіти відкриті, та при дотриманні потенційними учасниками карантинних, протиепідемічних та санітарних заходів, відповідно до діючого законодавства, перепон для обстеження матеріально-технічної бази їдалень та харчоблоків не відбуватиметься. Тобто, будь-який учасник процедури закупівлі має безперешкодно відвідати навчальний заклад у порядку погодженим з керівниками таких закладів." Але тендерна документація не містить контактних даних керівників закладів (обов'язково ПІБ, номер телефону), за якими можна звертатися за погодженням про відвідування закладів. Замовник зобов'язаний надати такі дані, а також період часу, протягом якого можна звертатись (не цілодобово ж). Наше підприємство зверталося до одного із закладів та отримало жорстку відмову від керівника закладу. Щоб уникнути таких ситуацій, для недопущення дискримінації при зверненні не до тих відповідальних осіб, яким доручив замовник допускаи відвідувачів до закладів, а також для об'єктивного проведення тендерної закупівлі, вимагаємо доповнити тендерну документацію даною інформацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що вичерпні вимоги до змісту тендерної документації встановлюються ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В той же час, інформація про контактні дані (в тому числі ПІБ, номер телефону) керівників закладів освіти не має жодного відношення до предмету закупівлі (технічних вимог та характеристик тощо). Враховуючи достатність часу на підготовку тендерної пропозиції кожний учасник має змогу самостійно здійснити заходи щодо відвідування закладів освіти. Період часу, протягом якого можна відвідувати заклади освіти визначається та погоджуються з кожним закладом освіти окремо (враховуючи різний порядок та час проведення занять у закладі) під час попереднього візиту до такого закладу. Також, звертаємо вашу увагу, що переважний строк підготовки тендерних пропозицій припадав на канікулярний час, а отже учасники мали достатній проміжок часу для відвідування таких закладів у період відсутності учнів (вихованців, тощо)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до ТД

Номер: 61abc3dd3f64458d94179a8d6bc2fd22
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.c3
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Відповідно до таблиці 4 додатку 1 тендерної документації – «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку за формою додатку 4.3 тендерної документації щодо об’єктів кожного закладу освіти, які учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдалень та харчоблоків, з підписами керівників закладів освіти, завірених печатками (у разі наявності). Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (існує по аналогічній вимозі Рішення АМКУ № 511-р/пк-пз від 14.01.2021р.). По-перше, участь підприємств в закупівлі залежить від воли третіх осіб – керівник шкільного закладу не зобов’язаний допускати в шкільні харчоблоки представників підприємств, які на момент відвідування є потенційними учасниками, а стануть вони реальними чи ні – невідомо. В загалі важко уявити явище, коли директора шкіл показують щодня всім бажаючим шкільні їдальні, дозволяють оглядати шкільне обладнання, складають щоденно з всіма бажаючими (потенційними учасниками) акти про працездатність обладнання, та все це проходить у період поширення короновірусної хвороби COVID-19. Також, відповідно до «Рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчально році», які затверджені листом МОН від 05.08.2020р. № 1/9-420 будь-які відвідування приміщень шкіл особами, які не мають відношення до освітнього процесу забороняється. Таким чином, зазначене вище свідчить про зацікавленість Замовника у можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі виключно учасника, який в силу певних причин (наприклад, зараз надає послуги х організації харчування в даних закладах) наразі має вільний доступ до приміщень харчоблоку школи. Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що дана вимога встановлена замовником з метою перевірки достовірності інформації щодо здійснення безпосередньо учасником досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдалень та харчоблоків закладів освіти, перелік та адреси розташування яких визначені в умовах тендерної документації, для розуміння обсягів та специфіки організації харчування дітей у закладах освіти міста Запоріжжя, які підпорядковуються Замовнику. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що на стадії подачі тендерних пропозицій, підпорядковані нам заклади освіти відкриті, та при дотриманні потенційними учасниками карантинних, протиепідемічних та санітарних заходів, відповідно до діючого законодавства, перепон для обстеження матеріально-технічної бази їдалень та харчоблоків не відбуватиметься. Тобто, будь-який учасник процедури закупівлі має безперешкодно відвідати навчальний заклад у порядку погодженим з керівниками таких закладів. Також, дана вимога, дозволяє підтвердити, що учасник системно підходить до підготовки тендерної пропозиції, візуалізувати наявну матеріально-технічну базу кожного закладу освіти, оскільки більшість закладів освіти не мають власного обладнання в достатній кількості для належного виконання послуг, тому учасники повинні бути готовими до подальшого оснащення відповідним обладнанням приміщення харчоблоків та їдалень, для забезпечення безперебійного надання послуг з організації харчування. Тому, така вимога не є дискримінаційною, щороку виконувалася будь-якими учасниками у попередніх процедурах закупівель, що також підтверджується відсутністю зауважень органів держаудитслужби за моніторингами у попередніх закупівлях. В частині посилання на лист МОН від 05.08.2020р. № 1/9-420, слід зазначити, що такий лист має рекомендаційний характер, стосується встановлення обмежувальних заходів на відвідування, а не повну заборону та не регулює питання організації закупівлі послуг харчування дітей у закладах освіти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Технічна помилка

Номер: 868855496bc840a2ae07dfada5375b50
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-020186-c.c2
Назва: Технічна помилка
Вимога:
Шановний замовник.До тендерної документації не додано Додаток 5: "Додаток 5. Зразок форми «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних»". Вимагаємо розмістити його на електронному майданчику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що Замовником планується внесення змін в цій частині. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено