• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Завершена

116 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 581.88 UAH
Період уточнення: 17.12.2021 14:10 - 23.12.2021 00:00
Відповідь надана

Що теке реєстраційний документ?

Номер: 8a55bbeb6d3540cdafc466f27376f2ed
Дата опублікування: 22.12.2021 22:36
Опис: Дайте пояснення з посиланням на норми законодавства України, що розуміється під « реєстраційним документом, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами…» До відома замовника:такого документу як якісне посвідчення не існує де-юре. Тому вилучте його з вимо. А "Рішення про державну реєстрацію потужностей", видане Держспоживслужбою; "Сертифікати якості" (зареєстровані) відповідно до ДСТУ та "Декларація виробника (посвідчення про якість)" , про які ви написали у відповіді не являються реєстраційним документом, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Якщо Ви не знаєте , яким чином ця вимога потрапила до тексту ТД і не можетея юридично грамотно відповісти на поставлене запитання - то видаліть цю вимогу зТД.
Відповідь: Доброго дня! Ви зловживаєт тим, що система (тимчасово) надає можливість анонімно задавати запитання, тим самим навмисно перешкоджаєте проведенню процедур закупівлі в рамках чинного законодавства. Те, що Ви не розумієте або швидше за все навмисно спотворюєте пояснення по суті, не на Вашу користь. Ще раз, про відповідь вище: "Товар, що є предметом цієї закупівлі, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Законів України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-16, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. № 620/563, Санітарному регламенту для закладів загальної середньої освіти затвердженому Наказом МОЗ України 25 вересня 2020 року № 2205." Тобто, включаючи такі документи: "Рішення про державну реєстрацію потужностей", видане Держспоживслужбою; "Сертифікати якості" (зареєстровані) відповідно до ДСТУ; "Декларацію виробника".
Дата відповіді: 23.12.2021 15:00
Відповідь надана

що до неправомірного ототожнення документів по якості

Номер: 04d622d1d3e3467a871cda60c1c2f310
Дата опублікування: 20.12.2021 12:50
Опис: Шановний замовнику. Добрий день. У відповіді, що до сертифікатів якості, посвідчення якості та декларації виробника, надані виробником продукції, Ви допускаєте плутанину та помилку в трактуванні їх тотожності. Ви зазначаєте, що «Посвідчення про якість – Сертифікат про якість (іншими словами, документ, що засвідчує «якість». В самій декларації виробника в дужках зазначається - (посвідчення про якість). Сертифікат якості - це документ виробника, який супроводжує, разом з накладною, кожну партію продукції. Сертифікат якості не видається органом сертифікації або будь-якої третьої стороною, цей документ не те ж саме, що і сертифікат відповідності, хоча обидва можуть підтверджувати відповідність продукції одним і тим же показникам. Чинні нормативно-правові акти України, що регулюють оборот харчової продукції, не визначають сертифікат якості (декларацію виробника / якісне посвідчення) як обов'язковий документ.» До відома замовника : Виробники продукці,ї згідно нижче зазначеного Закон,у «ЗОБОВ’ЯЗАНІ видавати декларацію виробника на такі об'єкти під час введення їх в обіг». В декларації виробника ніколи не указується в дужках посвідчення про якість. Законом, що наведений нижче, ніякого іншого словосполучення, як декларації виробника, не зазначено. Декларації виробника, у яких зазначено вираз «посвідчення про якість», не відповідають вимогам діючого Закону та в рішеннях АМК та в судовому порядку визнавались не чинними, а документація учасників, що подала декларації в такому вигляді, дискваліфікувалась на тій самій підставі. Під час перевірки закладів Д ф і У, договори на закупівлю по результатам закупівлі з подібними та іншими порушеннями закону, визнавались теж не чинними і кошти, які були сплачені замовником постачальнику, в судовому порядку повертались назад до бюджету. Тож краще замовнику уникнути подібних ситуацій, внести зміни та привести ТД у відповідність до законодавства України. З А К О Н У К Р А Ї Н И "Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини""( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 50, ст.533 ). Верховна Рада України. 2005 Стаття 21. Декларація виробника Виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки зобов'язаний видавати декларацію виробника на такі об'єкти під час введення їх в обіг. Декларація виробника засвідчує відповідність харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом подальших дій. Декларація виробника видається на визначений період часу для серійного виробництва одного й того самого харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного засобу для переробки або для партії. Якщо декларація виробника видається на серійне виробництво продукту, включені до неї партії повинні зазначатись у такій декларації виробника. Декларація виробника, що видається на партію, повинна містити посилання на конкретну партію. Декларація виробника повинна містити таку інформацію: 1) назву та адресу виробника; 2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту; 3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); 4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника; 5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього Закону. Виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією, документи про впровадження на виробництві систем HACCP або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених товарів, експлуатаційні дозволи і документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарної та/або ветеринарної служби відповідно.
Відповідь: Доброго дня. Шановний, З А К О Н У К Р А Ї Н И "Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини" Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 50, ст.533 ). Верховна Рада України. 2005, ная кий Ви посилаєтеся змінює Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (зі змінами) {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 2681-III від 13.09.2001, ВВР, 2002, № 1, ст.2 № 191-IV від 24.10.2002, ВВР, 2002, № 48, ст.359 № 2116-IV від 21.10.2004, ВВР, 2005, № 2, ст.33 № 2189-IV від 18.11.2004, ВВР, 2005, № 4, ст.91 № 2863-IV від 08.09.2005, ВВР, 2005, № 51, ст.557} {В редакції Закону № 2809-IV від 06.09.2005, ВВР, 2005, № 50, ст.533} {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1104-V від 31.05.2007, ВВР, 2007, № 35, ст.485 № 1665-VI від 22.10.2009, ВВР, 2010, № 4, ст.23 № 1778-VI від 17.12.2009, ВВР, 2010, № 9, ст.83 № 2436-VI від 06.07.2010, ВВР, 2010, № 46, ст.540 № 2973-VI від 03.02.2011, ВВР, 2011, № 33, ст.326 № 5316-VI від 02.10.2012, ВВР, 2013, № 38, ст.502 № 406-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 20-21, ст.712} {В редакції Закону № 1602-VII від 22.07.2014, ВВР, 2014, № 41-42, ст.2024} {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 67-VIII від 28.12.2014, ВВР, 2015, № 4, ст.19 № 867-VIII від 08.12.2015, ВВР, 2016, № 4, ст.40 № 1983-VIII від 23.03.2017, ВВР, 2017, № 25, ст.289 № 2042-VIII від 18.05.2017, ВВР, 2017, № 31, ст.343 № 2264-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 10, ст.53 № 2639-VIII від 06.12.2018, ВВР, 2019, № 7, ст.41 № 124-IX від 20.09.2019, ВВР, 2019, № 46, ст.295 № 421-IX від 20.12.2019, ВВР, 2020, № 27, ст.176 № 1206-IX від 04.02.2021 - вводиться в дію з 21.03.2023}
Дата відповіді: 20.12.2021 15:07
Відповідь надана

не наданя відповіді на питання ,щодо відсутності актів перевіркив ТД

Номер: a5b5be9706e4485aa8d233cd3be5c2bc
Дата опублікування: 20.12.2021 11:27
Опис: Шановний замовник. Добрий день. По суті заданих питань, про відсутність в ТД вимог щодо надання учасником нищезазначених актів, Ви уникнули відповіді на питання, а лише повідомили, про те,що це була технічна помилка, яку допустив замовник, видаляючи з ТД вимогу надати ці акти з іншої ТД. Запитуєм ще раз: чому в інших оголошеннях про закупівлю Ви вимагали надання цих актів ,а зараз ні? А саме: «Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю інспектування стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 447) виданий на обстеження транспортних засобів згідно до вимог діючого законодавства» датованих протягом ІV кварталу 2021 року виданого на ім’я учасника процедури закупівлі (без виявлених порушень). В акті повинно бути зазначено марку та номер кожного із зазначених в довідці транспортних засобів та «Акт складений за результатами проведення планового заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 446 ) виданий на обстеження складських приміщень» на ім’я учасника по зберіганню харчових продуктів датований протягом 4 кварталу 2021 року( без виявлених порушень)». Дайте пояснення , відповідно до норм яких законодавчих актів України, в одній закупівлі вимоги до вищезазначених актів присутні, а в інших відсутні? Звідси вимога : включити вищезазначені акти в перелік вимог до учасника і виданих на ім’я учасника.
Відповідь: В Додатку 3 до Оголошення 3, а саме: "Кваліфікаційні критерії для учасників" чітко зазначено про те, що Учасник повинен викласти у систему (в сканованому вигляді) в складі своєї пропозиції наступні документи: 6) Довідка в довільній формі щодо наявності власного (них) або орендованого (них) транспортного (них) засобу (бів) або надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом, яким (ми) буде здійснюватися постачання продуктів харчування. 7) Для орендованого транспортного засобу, учасник повинен надати скановану копію або оригінал чинного договору оренди оформленого згідно чинного законодавства, або договір про надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом. 8) Оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного них засобу(бів) на транспортний/ні засіб(би), який (кі) обстежувалися та вказані в акті. 9) Договір (дійсний на дату розкриття) на проведення дезінфекції транспортних(ного) засобу (бів) який (які) обстежувались та вказані в акті, дійсний до 31.12.2022 року, в підтвердження із наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів чинних на момент розкриття пропозицій. 10) Довідка в довільній формі щодо наявності власного (них) або орендованого (них) складських приміщень для зберігання харчових продуктів. 11) Документ, що підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ: сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів. 12) Чинний договір оренди не житлового приміщення, якщо складські приміщення орендовані оформленого згідно чинного законодавства або документ що підтверджує право використання зазначених приміщень (дійсний на дату розкриття). 13) Копію витягу з технічного паспорту на зазначене складське приміщення.
Дата відповіді: 20.12.2021 15:01
Відповідь надана

Що таке реєстраційний докемент?

Номер: 5dbceebf023544e08164a3618f45ce57
Дата опублікування: 18.12.2021 02:37
Опис: В ТД зазначено, що «Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.» Дайте пояснення з посиланням на норми законодавства України, що розуміється під « реєстраційним документом, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами…»
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до закупівлі. Хотіли би довести до відома, що відповідно до абз. 3 п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі». По суті: Товар, що є предметом цієї закупівлі, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Законів України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-16, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. № 620/563, Санітарному регламенту для закладів загальної середньої освіти затвердженому Наказом МОЗ України 25 вересня 2020 року № 2205." Тобто, включаючи такі документи: "Рішення про державну реєстрацію потужностей", видане Держспоживслужбою; "Сертифікати якості" (зареєстровані) відповідно до ДСТУ; "Декларацію виробника (посвідчення про якість)". Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 20.12.2021 11:12
Відповідь надана

не сінуючий документ

Номер: 619609c2ea59400794e233d48d125aeb
Дата опублікування: 18.12.2021 02:30
Опис: В п. 4 замовник зазначає: « Також на підтвердження відповідності якості товару вимогам Замовника, учасник в складі своєї пропозиції надає копію посвідчення про якість або копію декларації виробника». Відповідно до ст. 21 ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини» виробник продукції, призначеної для споживання людиною, видає декларацію виробника, а не посвідчення про якість. Юридично такої форми не існує. Замовник не повинен вимагати документи, які втратили свою чинність або не урегульовані законодавством України, навіть через слово «або». Прошу замовника внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасником документів про якість та безпечність продукції, що є предметом закупівлі, в наступній редакції : «Учасник відкритих торгів повинен надати в складі тендерної документації скановану копію оригіналу або завіреної копії декларації виробника на продукцію, що є предметом закупівлі, відповідно до норм діючого законодавства України.»
Відповідь: Посвідчення про якість – Сертифікат про якість (іншими словами, документ, що засвідчує «якість». В самій декларації виробника в дужках зазначається - (посвідчення про якість). Сертифікат якості - це документ виробника, який супроводжує, разом з накладною, кожну партію продукції. Сертифікат якості не видається органом сертифікації або будь-якої третьої стороною, цей документ не те ж саме, що і сертифікат відповідності, хоча обидва можуть підтверджувати відповідність продукції одним і тим же показникам. Чинні нормативно-правові акти України, що регулюють оборот харчової продукції, не визначають сертифікат якості (декларацію виробника / якісне посвідчення) як обов'язковий документ. Однак, сертифікат якості - це фактичне підтвердження того, що на підприємстві функціонує система контролю виробництва безпечної продукції. І саме тому, на підприємствах харчової галузі, в яких реалізований ХАССП, до постачальників обов'язковою вимогою є надання сертифікату якості. Сертифікат якості - документ, який робить виробника захищеним і дає йому підставу для відстоювання свого Імені у випадках виявлення невідповідності продукції на будь-якому етапі в ланцюжку поставки товару споживачеві. Іншими словами, переоцінити функціональність сертифіката якості в системі роботи підприємства навряд чи можна, він виводить виробника на більш високий якісний рівень і відкриває перспективи співпраці з великими Брендами. І навпаки, відсутність якісного документа говорить про те, що підприємство не розуміє насправді який продукт виробляє. Статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 2681-III від 13.09.2001, ВВР, 2002, № 1, ст.2 № 191-IV від 24.10.2002, ВВР, 2002, № 48, ст.359 № 2116-IV від 21.10.2004, ВВР, 2005, № 2, ст.33 № 2189-IV від 18.11.2004, ВВР, 2005, № 4, ст.91 № 2863-IV від 08.09.2005, ВВР, 2005, № 51, ст.557} {В редакції Закону № 2809-IV від 06.09.2005, ВВР, 2005, № 50, ст.533} {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1104-V від 31.05.2007, ВВР, 2007, № 35, ст.485 № 1665-VI від 22.10.2009, ВВР, 2010, № 4, ст.23 № 1778-VI від 17.12.2009, ВВР, 2010, № 9, ст.83 № 2436-VI від 06.07.2010, ВВР, 2010, № 46, ст.540 № 2973-VI від 03.02.2011, ВВР, 2011, № 33, ст.326 № 5316-VI від 02.10.2012, ВВР, 2013, № 38, ст.502 № 406-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 20-21, ст.712} {В редакції Закону № 1602-VII від 22.07.2014, ВВР, 2014, № 41-42, ст.2024} {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 67-VIII від 28.12.2014, ВВР, 2015, № 4, ст.19 № 867-VIII від 08.12.2015, ВВР, 2016, № 4, ст.40 № 1983-VIII від 23.03.2017, ВВР, 2017, № 25, ст.289 № 2042-VIII від 18.05.2017, ВВР, 2017, № 31, ст.343 № 2264-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 10, ст.53 № 2639-VIII від 06.12.2018, ВВР, 2019, № 7, ст.41 № 124-IX від 20.09.2019, ВВР, 2019, № 46, ст.295 № 421-IX від 20.12.2019, ВВР, 2020, № 27, ст.176 на яку Ви посилаєтеся, не визначається подання «декларації виробника» (ст. 21 наводиться нижче) Стаття 21. Вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках 1. Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. 2. Вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання. 3. До принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать: 1) ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; 2) визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; 3) установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; 4) проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами; 5) запровадження коригувальних дій, які повинні проводитися, якщо результати моніторингу свідчать про те, що певна критична контрольна точка вийшла з-під контролю; 6) розроблення процедур, які повинні застосовуватися на постійній основі, з метою перевірки результативності заходів, зазначених у пунктах 1-5 частини третьої цієї статті; 7) розроблення документів та ведення записів відповідно до виду діяльності та обсягів виробництва для підтвердження результативного застосування заходів, які зазначені у пунктах 1-6 частини третьої цієї статті. 4. Вимоги щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, допускають застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, як це описано у частині третій цієї статті. При цьому застосування спрощеного підходу може, в тому числі, передбачати: 1) у разі якщо за результатами проведеного аналізу небезпечних факторів визначено відсутність критичних контрольних точок, дотримання загальних гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, зазначених у цьому Законі, є достатнім, і запровадження системи постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не вимагається. Зазначене поширюється на потужності, які не обробляють харчові продукти, а саме на заклади роздрібної торгівлі, у тому числі на палатки, кіоски, прилавки, на рухомі транспортні засоби для торгівлі, а також на заклади громадського харчування, які здійснюють торгівлю виключно напоями; 2) можливість запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині третій цієї статті, не в повному обсязі. Зазначене поширюється на заклади громадського харчування, за винятком тих, які зазначені в пункті 1 цієї частини, пекарні, кондитерські; 3) можливість застосування типових планів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, які містяться в методичних настановах та які включають інформацію про небезпечні фактори, програми-передумови, процедури в критичних контрольних точках та процедури ведення записів. При цьому використання типового плану системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках є можливим виключно у разі, якщо потужність відповідає тому опису, який міститься у методичних настановах. Зазначене поширюється на бійні, потужності з виробництва рибної та молочної продукції, потужності, що здійснюють консервування, пастеризацію, замороження харчових продуктів; 4) у разі застосування процедур візуального моніторингу ведення записів тільки у випадках, коли виявлена невідповідність установленим вимогам. Такі записи повинні включати, в тому числі, опис корекцій та корегувальних дій. Переліки потужностей, зазначених у пунктах 1-3 цієї частини, не є виключними та можуть бути розширені у методичних настановах. 5. Оператори ринку у разі змін у кількісному та якісному складі інгредієнтів харчового продукту, а також на будь-якій стадії виробництва та обігу, які можуть вплинути на безпечність харчового продукту, мають переглядати та оновлювати процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, з метою внесення необхідних змін. 6. З метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку: 1) надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам частини четвертої цієї статті з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів; 2) гарантують, що документи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті, містять достовірну інформацію; 3) забезпечують зберігання документів і записів щодо виконання принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках протягом трьох місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, які затверджені центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. 7. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Дякуємо за порозуміння!
Дата відповіді: 20.12.2021 10:11
Відповідь надана

помилка замовника

Номер: f1be442fbf4b451bacd435c9987307ee
Дата опублікування: 18.12.2021 02:28
Опис: "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Борошно Крупи.docx".Замовником допущена помилка в назві предмету закупівлі. Виправте.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до закупівлі. Хотіли би довести до відома, що відповідно до абз. 3 п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі». По суті: Назва документу ("Оголошення") не містить назву предмета закупівлі, так як предмет закупівлі: ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені. Зміст документу ("Оголошення") містить назву предмету закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені. Разом з тим, хотіли би довети до відома, що у Додатку 3 до Оголошення зазначено про формальні (технічні) помилки: "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки." Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 20.12.2021 10:07
Відповідь надана

помилка замовника у відсутності вимог щодо актів

Номер: 33784f2b70e24cfa90493ef6171ec66a
Дата опублікування: 18.12.2021 02:24
Опис: В Додатку 3 до оголошення КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ в п. 8 вимагається : «Оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного них засобу(бів) на транспортний/ні засіб(би) який (кі) обстежувалися та вказані в акті.» та в п. 9 «Договір (дійсний на дату розкриття) на проведення дезінфекції транспортних(ного) засобу (бів) який (які) обстежувались та вказані в акті, дійсний до 31.12.2022 року, в підтвердження із наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів чинних на момент розкриття пропозиці». Надайте роз’яснення: про який акт йде мова? Ви помилково не зазначили акт, який присутній в інших оголошеннях про проведення відкритих торгів, наприклад при закупівлі масла, а саме: Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю інспектування стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 447) виданий на обстеження транспортних засобів згідно до вимог діючого законодавства датованих протягом ІV кварталу 2021 року виданого на ім’я учасника процедури закупівлі (без виявлених порушень). В акті повинно бути зазначено марку та номер кожного із зазначених в довідці транспортних засобів та Акт складений за результатами проведення планового заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 446 ) виданий на обстеження складських приміщень на ім’я учасника по зберіганню харчових продуктів датований протягом 4 кварталу 2021 року( без виявлених порушень)». Дайте пояснення , відповідно до норм яких законодавчих актів України, в одній закупівлі вимоги до вищезазначених актів присутні, а в інших залишається лише згадка про них? Звідси вимога : включити вищезазначені акти в перелік вимог до учасника і виданих на ім’я учасника.
Відповідь: В Додатку 3 до Оголошення 3, а саме: "Кваліфікаційні критерії для учасників" чітко зазначено про те, що Учасник повинен викласти у систему (в сканованому вигляді) в складі своєї пропозиції наступні документи: 6) Довідка в довільній формі щодо наявності власного (них) або орендованого (них) транспортного (них) засобу (бів) або надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом, яким (ми) буде здійснюватися постачання продуктів харчування. 7) Для орендованого транспортного засобу, учасник повинен надати скановану копію або оригінал чинного договору оренди оформленого згідно чинного законодавства, або договір про надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом. 8) Оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного них засобу(бів) на транспортний/ні засіб(би), який (кі) обстежувалися та вказані в акті. 9) Договір (дійсний на дату розкриття) на проведення дезінфекції транспортних(ного) засобу (бів) який (які) обстежувались та вказані в акті, дійсний до 31.12.2022 року, в підтвердження із наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів чинних на момент розкриття пропозицій. 10) Довідка в довільній формі щодо наявності власного (них) або орендованого (них) складських приміщень для зберігання харчових продуктів. 11) Документ, що підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ: сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів. 12) Чинний договір оренди не житлового приміщення, якщо складські приміщення орендовані оформленого згідно чинного законодавства або документ що підтверджує право використання зазначених приміщень (дійсний на дату розкриття). 13) Копію витягу з технічного паспорту на зазначене складське приміщення.
Дата відповіді: 20.12.2021 15:00