-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Завершена
116 375.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 581.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 581.88 UAH
Період оскарження:
17.12.2021 14:10 - 23.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
не зрозуміла відповідь замовника
Номер:
83ad34165d8d447c8e5348c96cb558ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.c8
Назва:
не зрозуміла відповідь замовника
Вимога:
В ТД замовник описав необхідність надання документів, що гарантують якість та безпечність предмету закупівлі, які на 80% не ефективні, бо ніякого відношення до того не мають. Яким чином тендерною документацією регламентується перевірка риби с/м – тільки листом- гарантією учасника , що риба якісна та ДВ? Як замовник після розкриття тендерних пропозицій пересвідчиться, що продукція безпечна? Ви повинні вимагати від учасника надати в складі пропозицій оригінали або відповідним чином завірені копії експертних висновків на показники безпеки за 2021 рік, відповідно до періодичності, встановленої діючим в Україні ДСТУ, номер якого Ви чомусь не указали. Згідно із законодавством, яке Ви описалали в умовах ТД, всі оператори ринку від виробника до постачальника та організацій, які мають відношення до оббігу та переробленя продуктів харчування тваринного походження, повинні здійснювати простежуванність продукції за принципом "крок назад", та гарантувати безпечність та якість продукції, яку будуть вживати діти. Зобов'яжіть учасника процедури закупівлі подати в складі пропозиції вищезазначені документи і тим самим убезпечити себе як замовника і дітей, як кінцевих споживачів продукції , від недоброякісних продуктів харчування. Надайте логічну аргументовану відповідь по суті заданого запитання, а не повторюйте описання одних і тих самих вимог з тендерної документації, умови якої ми намагаємось змінити відповідно до законодавства України. Якщо уповноважена особа не спроможна надати таку відповідь - зверніться до кваліфікованих юристів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2021 22:20
Вирішення:
У Додатку 1 до Оголошення "Технічні вимоги до предмета закупівлі" на сторінці 2 чітко вказано:
"4. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару, а саме: ОБОВ’ЯЗКОВО товарно-транспортними накладними (відповідно до п. 7 ст. 37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також копіями посвідчень про якість або копіями декларації виробника (із зазначеною інформацією про походження товару, безпечність і якість; ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання тощо).
5. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. Замовник залишає за собою право перед підписанням договору перевірити наявність необхідної матеріально-технічної бази Учасника-переможця на її відповідності до діючого законодавства.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар за свій рахунок протягом доби з моменту подачі Претензії Замовника.
На підтвердження викладених вище вимог, учасник у складі своєї пропозиції надає лист-гарантію (в довільній формі) щодо дотримання всіх вказаних умов постачання товару. Також на підтвердження відповідності якості товару вимогам Замовника, учасник в складі своєї пропозиції надає копію посвідчення про якість або копію декларації виробника."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про сертифікати
Номер:
fe6af29689ba40bd98fa8a5de63cb436
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.a7
Назва:
про сертифікати
Вимога:
На поставлене запитання про те, що « в попередніх оголошеннях про закупівлю продукції замовник зазначав, що учасник повинен надати копію сертифікату ДСТУ ISО 22000:2018(2019) "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", та копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданих на ім'я учасника та виробника продукції, що є предметом закупівлі, дійсним на момент подання пропозиції, адже саме ці сертифікати є підтвердженням відповідності товару міжнародним стандартам не тільки у виробництві продукції, а й в її складуванні, зберіганні , транспортуванні та реалізації. Чим викликане таке рішення замовника?» замовник відповів посиланням та публікацією статті закону, яка не має ніякого відношення до суті заданого запитання чи вимоги взагалі. Постає питання до професійної підготовки уповноваженої особи або осіб, які дають такі недолугі відповіді. Тому запитуємо знову :
1. В попередніх оголошеннях про закупівлю продукції замовник зазначав, що учасник повинен надати копію сертифікату ДСТУ ISО 22000:2018(2019) "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", та копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданих на ім'я учасника та виробника продукції, що є предметом закупівлі, дійсним на момент подання пропозиції. Адже саме ці сертифікати є підтвердженням відповідності товару міжнародним стандартам не тільки у виробництві продукції, а й в її складуванні, зберіганні , транспортуванні та реалізації. Чим викликане таке рішення замовника?
2.Чи будуть внесені вищезазначені сертифікати до тендерної документації? Якщо так ,то повідомте про це учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2021 22:09
Вирішення:
Повідомляємо наступне:
в Додатку 3 до Оголошення "Кваліфікаційні критерії для учасників чітко вказано про те, що Учасник повинен викласти у систему (в сканованому вигляді) в складі своєї пропозиції наступні документи: п. 11) Документ, що підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ: сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів.
Хотіли би звернути увагу щодо звернень в установлені терміни та по суті.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
чому замовник не вимагає експертних висновків
Номер:
ff837f9ed1f74fd9beffc7111947894e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.a6
Назва:
чому замовник не вимагає експертних висновків
Вимога:
Чому не вимагаєте надання учасниками закупівлі експертних висновків по показникам безпеки на продукцію, що є предметом закупівлі, адже Деклараціі виробника видаються саме на підставі результатів дослідження, які зазначені в експертних висновках? Саме надання цих актів вимагає ст. 21 Закону для підтвердження Д. Виробника, з яким Вас ознайомили учасники в процесі надання відповідей по іншим закупівлям. Надайте хочаб одну логічну аргументовану відповідь з посиланням на законодавчі акти ( чому замовник не вимагає надання цих актів), які мають пряме відношення по суті заданого запитання і не пишіть у відповіді незрозумілу «околесицу» з інтернету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2021 22:06
Вирішення:
Повідомляємо наступне:
в Додатку 3 до Оголошення "Кваліфікаційні критерії для учасників чітко вказано про те, що Учасник повинен викласти у систему (в сканованому вигляді) в складі своєї пропозиції наступні документи: п. 11) Документ, що підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ: сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів.
Хотіли би звернути увагу щодо звернень в установлені терміни та по суті.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
не адекватні відповіді замовника
Номер:
edde64cb0f7f4dc2b79e8a17bf7fbd40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.b5
Назва:
не адекватні відповіді замовника
Вимога:
У відповіді замовника , як і в попередніх відповідях на зауваження та скаргам по іншим закупівлях , надає не пов’зані з логікою да здоровим глуздом пояснення , друкуючи з інтернету витяги із законів, які не мають ніякого відношення до суті заданих запитань. Для осіб, які написали подібну відповідь та не здатні зрозуміти суть запитання за перший раз – запитуємо вдруге: в попередніх оголошеннях про закупівлю продукції замовник зазначав, що учасник повинен надати копію сертифікату ДСТУ ISО 22000:2018(2019) "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", та копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданих на ім'я учасника , дійсні на момент подання пропозиції, адже саме ці сертифікати є підтвердженням відповідності товару міжнародним стандартам не тільки у виробництві продукції, а й в її складуванні, зберіганні, транспортуванні та реалізації. Чим викликане таке рішення замовника не вимагати від учасників вищезазначених сертифікатів по даній закупівлі? Вимагаємо від замовника включити і прямо назвати вище зазначені сертифікати в ДТ та включати до вимог всі законні вимоги до безпечності і якості продукції, а не тільки після обговорень чи скарг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2021 21:39
Вирішення:
Повідомляємо наступне:
в Додатку 3 до Оголошення "Кваліфікаційні критерії для учасників чітко вказано про те, що Учасник повинен викласти у систему (в сканованому вигляді) в складі своєї пропозиції наступні документи: п. 11) Документ, що підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ: сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів.
Хотіли би звернути увагу щодо звернень в установлені терміни та по суті.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ігнорування замовником вимог законодавства
Номер:
f6d5c088edbf4ce5969208a4bb48aed5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.c4
Назва:
ігнорування замовником вимог законодавства
Вимога:
В попередніх оголошеннях про закупівля продукції замовник зазначав, що учасник повинен надати копію сертифікату ДСТУ ISО 22000:2018(2019) "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", та копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданих на ім'я учасника та виробника продукції, що є предметом закупівлі, дійсним на момент подання пропозиції, адже саме ці сертифікати є підтвердженням відповідності товару міжнародним стандартам не тільки у виробництві продукції, а й в її складуванні, зберіганні , транспортуванні та реалізації. Чим викликане таке рішення замовника? Адже в своїй роботі посадові особи замовника керуються і приміняють на практиці дотримання принципів НАССР. Чому в одних торгах ці сертифікати вимагають , а в даному ні. Якщо у замовника виникла «симпатія» по відношенню до одного з потенційних учасників, а цей учасник не має відповідних документів по причині відсутності необхідних умов для здійснення постачання продуктів харчування, то це не означає, що вищезазначені сертифікати не повинні вимагатися замовником. Вимагаємо від замовника включити і прямо назвати вище зазначені сертифікати в ДТ та включати до вимог всі законні вимоги до безпечності і якості продукції, а не тільки після обговорень чи скарг. Тим більше, що замовник при оголошенні попередніх торгів отримував багато скарг і зауважень, щодо допущених помилок та неправомірних дій, але знову не врахував раніше подані пропозиції і вимоги. В разі подальшого ігнорування, наступна скарга буде направлена до уповноваженого органу - АМК.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на бездіяльність замовника 20.12.2021 22:30
Дата подачі:
18.12.2021 03:39
Вирішення:
Статтею 21. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (Із змінами) визначені Вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках 1. Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. 2. Вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання. 3. До принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать: 1) ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; 2) визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; 3) установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; 4) проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами; 5) запровадження коригувальних дій, які повинні проводитися, якщо результати моніторингу свідчать про те, що певна критична контрольна точка вийшла з-під контролю; 6) розроблення процедур, які повинні застосовуватися на постійній основі, з метою перевірки результативності заходів, зазначених у пунктах 1-5 частини третьої цієї статті; 7) розроблення документів та ведення записів відповідно до виду діяльності та обсягів виробництва для підтвердження результативного застосування заходів, які зазначені у пунктах 1-6 частини третьої цієї статті. 4. Вимоги щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, допускають застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, як це описано у частині третій цієї статті. При цьому застосування спрощеного підходу може, в тому числі, передбачати: 1) у разі якщо за результатами проведеного аналізу небезпечних факторів визначено відсутність критичних контрольних точок, дотримання загальних гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, зазначених у цьому Законі, є достатнім, і запровадження системи постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не вимагається. Зазначене поширюється на потужності, які не обробляють харчові продукти, а саме на заклади роздрібної торгівлі, у тому числі на палатки, кіоски, прилавки, на рухомі транспортні засоби для торгівлі, а також на заклади громадського харчування, які здійснюють торгівлю виключно напоями; 2) можливість запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині третій цієї статті, не в повному обсязі. Зазначене поширюється на заклади громадського харчування, за винятком тих, які зазначені в пункті 1 цієї частини, пекарні, кондитерські; 3) можливість застосування типових планів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, які містяться в методичних настановах та які включають інформацію про небезпечні фактори, програми-передумови, процедури в критичних контрольних точках та процедури ведення записів. При цьому використання типового плану системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках є можливим виключно у разі, якщо потужність відповідає тому опису, який міститься у методичних настановах. Зазначене поширюється на бійні, потужності з виробництва рибної та молочної продукції, потужності, що здійснюють консервування, пастеризацію, замороження харчових продуктів; 4) у разі застосування процедур візуального моніторингу ведення записів тільки у випадках, коли виявлена невідповідність установленим вимогам. Такі записи повинні включати, в тому числі, опис корекцій та корегувальних дій. Переліки потужностей, зазначених у пунктах 1-3 цієї частини, не є виключними та можуть бути розширені у методичних настановах. 5. Оператори ринку у разі змін у кількісному та якісному складі інгредієнтів харчового продукту, а також на будь-якій стадії виробництва та обігу, які можуть вплинути на безпечність харчового продукту, мають переглядати та оновлювати процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, з метою внесення необхідних змін. 6. З метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку: 1) надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам частини четвертої цієї статті з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів; 2) гарантують, що документи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті, містять достовірну інформацію; 3) забезпечують зберігання документів і записів щодо виконання принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках протягом трьох місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, які затверджені центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. 7. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
недостатність вимог до якості предмету закупівлі
Номер:
5001358be44d4834ad0ac71b1c34c034
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.a3
Назва:
недостатність вимог до якості предмету закупівлі
Вимога:
В ТД замовник описав необхідність надання документів, що гарантують якість та безпечність предмету закупівлі, які на 80% не ефективні, бо ніякого відношення до того не мають. Яким чином тендерною документацією регламентується перевірка риби с/м – тільки листом- гарантією учасника , що риба якісна та ДВ? Як замовник після розкриття тендерних пропозицій пересвідчиться, що продукція безпечна? Ви повинні вимагати від учасника надати в складі пропозицій оригінали або відповідним чином завірені копії експертних висновків на показники безпеки за 2021 рік, відповідно до періодичності, встановленої діючим в Україні ДСТУ, номер якого Ви чомусь не указали. Згідно із законодавством, яке Ви описалали в умовах ТД, всі оператори ринку від виробника до постачальника та організацій, які мають відношення до оббігу та переробленя продуктів харчування тваринного походження, повинні здійснювати простежуванність продукції за принципом "крок назад", та гарантувати безпечність та якість продукції, яку будуть вживати діти. Зобов'яжіть учасника процедури закупівлі подати в складі пропозиції вищезазначені документи і тим самим убезпечити себе як замовника і дітей, як кінцевих споживачів продукції , від недоброякісних продуктів харчування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2021 03:01
Вирішення:
У Додатку 1 до Оголошення вказано: «п. 4. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару, а саме: ОБОВ’ЯЗКОВО товарно-транспортними накладними (відповідно до п. 7 ст. 37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також копіями посвідчень про якість або копіями декларації виробника (із зазначеною інформацією про походження товару, безпечність і якість; ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання тощо).
п. 5. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. Замовник залишає за собою право перед підписанням договору перевірити наявність необхідної матеріально-технічної бази Учасника-переможця на її відповідності до діючого законодавства.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар за свій рахунок протягом доби з моменту подачі Претензії Замовника.»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.12.2021 15:47
Вимога
Вирішена
про надання актів
Номер:
ea3b4bac80044231956e0fb507f28f8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.b2
Назва:
про надання актів
Вимога:
В Додатку 3 до оголошення КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ в п. 8 вимагається : «Оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного них засобу(бів) на транспортний/ні засіб(би) який (кі) обстежувалися та вказані в акті.» та в п. 9 «Договір (дійсний на дату розкриття) на проведення дезінфекції транспортних(ного) засобу (бів) який (які) обстежувались та вказані в акті, дійсний до 31.12.2022 року, в підтвердження із наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів чинних на момент розкриття пропозиці». Надайте роз’яснення: про який акт йде мова? Ви помилково не зазначили акт, який присутній в інших оголошеннях про проведення відкритих торгів, наприклад при закупівлі масла, а саме: Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю інспектування стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 447) виданий на обстеження транспортних засобів згідно до вимог діючого законодавства датованих протягом ІV кварталу 2021 року виданого на ім’я учасника процедури закупівлі (без виявлених порушень). В акті повинно бути зазначено марку та номер кожного із зазначених в довідці транспортних засобів та Акт складений за результатами проведення планового заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 446 ) виданий на обстеження складських приміщень на ім’я учасника по зберіганню харчових продуктів датований протягом 4 кварталу 2021 року( без виявлених порушень)». Дайте пояснення , відповідно до норм яких законодавчих актів України, в одній закупівлі вимоги до вищезазначених актів присутні, а в інших залишається лише згадка про них? Звідси вимога : включити вищезазначені акти в перелік вимог до учасника і виданих на ім’я учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на ігнорування вимог замовником 20.12.2021 22:09
Дата подачі:
18.12.2021 02:48
Вирішення:
«Оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного них засобу(бів) на транспортний/ні засіб(би) який (кі) обстежувалися та вказані в акті.» та в п. 9 «Договір (дійсний на дату розкриття) на проведення дезінфекції транспортних(ного) засобу (бів) який (які) обстежувались та вказані в акті, дійсний до 31.12.2022 року, в підтвердження із наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів чинних на момент розкриття пропозиці». Роз"яснення: АКТ, що посвідчує обстеження транспортних засобів згідно до вимог діючого законодавства датованих протягом ІV кварталу 2021 року виданого на ім’я учасника процедури закупівлі (без виявлених порушень).
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) визначено технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, а саме:
«1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Відсутність у вимогах авто з холодильною установкою РЕФ
Номер:
87bc698352e849219bed1d6af57de714
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-012928-c.b1
Назва:
Відсутність у вимогах авто з холодильною установкою РЕФ
Вимога:
Шановний замовник. Як і в інших тендерних документаціях, Ви намагаєтесь уникнути прямої вимоги від учасника надати в складі ТД документів на транспортні засоби, обладнаних холодильною установкою типу РЕФ і лише окреслюєте деякі рамки. Ви зазначаєте, що згідно з п. 2. « Доставка проводиться спеціальним транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.» Дана вимога є прямим порушенням ст. 9 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.1997 року № 771/97- ВР ( із змінами) про те, що учасник, як оператор ринку, при зберіганні та транспортуванні харчових продуктів повинен дотримуватися температурного режиму, який унеможливить розмноження мікроорганізмів та формування токсинів. Температура зберігання риби с/м становить - 18 С. Створити такі кліматичні умови при транспортуванні замороженої продукції може лише транспортний засіб, обладнений холодильною установкою рефрижераторного типу, а не спеціальний транспорт, як зазначено замовником у вимогах до транспортування. Під спеціальним транспортом розуміється ізотермічний фургон - транспорт, який технічно не здатний без холодильної установки рефрижераторного типу забезпечити температурний режим – 18 С. Вимагаю від замовника внести зміни до змісту тендерної документації та змінити вимогу з наданям спеціального транспорту на транспортний засіб, обладнаний холодильною установкою рефрижераторного типу із наданням учасником у складі тендерної пропозиції скановоного оригіналу або копії, завіреної відповідно до вимог чинного законодавства України, свідоцтва про реєстрацію транспортого засобу-спеціалізованого транспортого засобу рефрижераторного типу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2021 02:45
Вирішення:
До спеціалізованого рухомого складу (СРС) автомобільного транспорту (АТ) відносяться автомобілі та автопоїзди, причепи та напівпричепи, пристосовані для перевезення одного чи декількох однорідних вантажів і обладнані різними пристосуваннями і пристроями, що забезпечують зберігання вантажів, механізацію вантажно-розвантажувальних робіт і ефективне їхнє використання в різних дорожніх і кліматичних умовах. Поява СРС АТ викликається такими основними причинами: підвищенням вимог споживачів до доставки вантажів у частині їх якісного і кількісного зберігання; розширенням виробництва вантажів, що не можуть бути перевезені на стандартному рухомому складі; необхідністю підвищення економічних показників роботи рухомого складу й АТП у цілому; необхідністю підвищення продуктивності і якості роботи підприємств тих галузей народного господарства, які обслуговує СРС автомобільного транспорту.
Спеціалізований транспорт – це використання двох типів причепів: ізотермічні і рефрижератори.
У Додатку 1 до оголошення «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником зазначено «Постачання (передача) товару здійснюється дрібними партіями протягом 2022 року, транспортом постачальника (спеціалізованим транспортом постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення даного товару, температурного режиму тощо).
Зазначені вимоги щодо дотримання температурного режиму передбачають використання спеціалізованого транпорту з причепом - рефрижератор.
Крім того, у Додатку 1 до Оголошення вказано: «п. 4Кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару, а саме: ОБОВ’ЯЗКОВО товарно-транспортними накладними (відповідно до п. 7 ст. 37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також копіями посвідчень про якість або копіями декларації виробника (із зазначеною інформацією про походження товару, безпечність і якість; ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання тощо).
п. 5. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. Замовник залишає за собою право перед підписанням договору перевірити наявність необхідної матеріально-технічної бази Учасника-переможця на її відповідності до діючого законодавства.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар за свій рахунок протягом доби з моменту подачі Претензії Замовника.»
Статус вимоги:
Відхилено