• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно, крупа гречана, крупа пшенична «Артек», крупа вівсяна, пшоно, крупа манна, рис).

Торги не відбулися

73 134.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 365.67 UAH
Період уточнення: 16.12.2021 16:07 - 22.12.2021 00:00
Відповідь надана

Інші документи

Номер: f2005497e0e24d6780ff8b38376eadb1
Дата опублікування: 18.12.2021 11:21
Опис: В п 1 вимагається від учасника надати документ, що підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ: сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів. До відома замовника - сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника ніяким чином не підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ. Відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ підтверджує лише сертифікат ДСТУ ISО 22000:2018(2019) "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", та сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги", виданих на ім'я учасника, який замовник описав як « інший документ згідно законодавства». Вимагаємо від замовника внести зміни до тексту ТД , та вказати відповідну вимогу до учасника з наданням вищезазначених документів.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до закупівлі. Хотіли би довести до відома, що відповідно до абз. 3 п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі». Разом з тим хотіли би зазначити, що "в п. 1 вимагається від учасника надати документ, що підтверджує відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ: сертифікат відповідності", тобто відповідні управлінню якості сертифікати, про які Ви і вказуєте. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 20.12.2021 11:32
Відповідь надана

ДСТУ

Номер: 7d896d8ecee64aa19962ac3792775620
Дата опублікування: 18.12.2021 11:09
Опис: Які саме номера та назви ДСТУ на крупи та рис потрібно подати вскладі пропозициї?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до закупівлі. Хотіли би довести до відома, що відповідно до абз. 3 п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі». По суті: «Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та ДСТУ. Тобто, діючим ДСТУ на момент подачі документації."
Дата відповіді: 20.12.2021 11:19
Відповідь надана

Відсутність конкретних вимог щодо безпечності та якості продукції

Номер: a0524a87f44f4d1bbea2249214537d7c
Дата опублікування: 18.12.2021 10:34
Опис: В ТД замовник описав необхідність надання документів, що гарантують якість та безпечність предмету закупівлі, які на 80% не ефективні, бо ніякого відношення до того не мають. Яким чином тендерною документацією регламентується перевірка круп – тільки листом- гарантією учасника , що крупи якісні та ДВ? Як замовник після розкриття тендерних пропозицій пересвідчиться, що продукція безпечна? Ви повинні вимагати від учасника надати в складі пропозицій оригінали або відповідним чином завірені копії експертних висновків на показники безпеки за 2021 рік, відповідно до періодичності, встановленої діючими в Україні ДСТУ. Згідно із законодавством, яке Ви описалали в умовах ТД, всі оператори ринку від виробника до постачальника та організацій, які мають відношення до оббігу та переробленя продуктів харчування тваринного походження, повинні здійснювати простежуванність продукції за принципом "крок назад", та гарантувати безпечність та якість продукції, яку будуть вживати діти. Зобов'яжіть учасника процедури закупівлі подати в складі пропозиції вищезазначені документи і тим самим убезпечити себе як замовника і дітей, як кінцевих споживачів продукції , від недоброякісних продуктів харчування
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до закупівлі. Хотіли би довести до відома, що відповідно до абз. 3 п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі». А також маємо зауважити, що неефективні пишеться разом. У Додатку 1 до оголошення "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Замовником чітко визначено, що "Кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку товару, а саме: ОБОВ’ЯЗКОВО товарно-транспортними накладними (відповідно до п. 7 ст. 37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також копіями посвідчень про якість або копіями декларації виробника (із зазначеною інформацією про походження товару, безпечність і якість; ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання тощо). 4. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. Замовник залишає за собою право перед підписанням договору перевірити наявність необхідної матеріально-технічної бази Учасника-переможця на її відповідності до діючого законодавства. На підтвердження викладених вище вимог, учасник у складі своєї пропозиції надає лист-гарантію (в довільній формі) щодо дотримання всіх вказаних умов постачання товару. Також на підтвердження відповідності якості товару вимогам Замовника, учасник в складі своєї пропозиції надає копію посвідчення про якість або копію декларації виробника."
Дата відповіді: 20.12.2021 11:25