• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів

Торги не відбулися

169 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 847 200.00 UAH
Період уточнення: 21.09.2017 20:24 - 13.10.2017 17:00
Відповідь надана

ЩОДО СРОКІВ ПОСТАВКИ ТОВАРУ

Номер: 1ad359019e474c3281544bb87d2ea6ea
Дата опублікування: 12.10.2017 13:11
Опис: Згідно інформації про закупівлю в електронній системі публічних закупівель PROZORRO https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-21-001804-a аукціон назначений на 28.11.2017 р., але згідно додатку 4 ДКТ п.36 технічних вимог, де строк поставки товару складає 3 місяці, та згідно додатку 5 ДКТ проекту договору п.12.1, де Договір діє до 31.12.2017 р. умови виконання Договору за даних строків є просто неможливими. Враховуючи зазначене та короткий проміжок часу, що залишився до кінця 2017, і зважаючи на тривалість проведення процедури, оскільки після поставки товару проводиться його монтаж протягом одного місяця, та складність реалізації проекту загалом, просимо повідомити чи можливе продовження процедури на 2018 рік, та в якій частині виконання угоди (наприклад продовження терміну оплати та поставки на 2018 рік )?
Відповідь: Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2017 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2017 рік, повинні бути освоєні протягом 2017 року. Тому поставка, монтаж та пусконалагодження товару повинно бути здійснено не пізніше 31 грудня 2017 року (кінець бюджетного року).
Дата відповіді: 13.10.2017 18:44
Відповідь надана

ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ НЕРЕЗИДЕНТА

Номер: b5b8d4a43b13467383ca7c8920338be9
Дата опублікування: 12.10.2017 13:10
Опис: Задля забезпечення недискримінації учасників та участі у торгах вітчизняних та іноземних учасників на рівних умовах просимо внести наступні зміни в ДКТ: 1. Доповнити п.2. Розділу ІІІ ДКТ «Забезпечення тендерної пропозиції» наступним чином: «Забезпечення пропозиції конкурсних торгів для учасників-нерезидентів може бути надано в валюті І-ої групи в розмірі, що дорівнює гривневому еквіваленту при перерахунку за курсом гривні по відношенню до валюти, в якій надано забезпечення пропозиції конкурсних торгів, встановленому Національним банком України та визначеному на дату затвердження документації конкурсних торгів: Розмір забезпечення в валютах І-ої групи: - ________Євро (курс Євро станом на __.__.201__ 00:00:00 становить ___________ грн.), - _______ доларів США (курс доларів США станом на __.__.201__ 00:00:00 становить ________ грн.).» оскільки компанія-нерезидент не має можливості надати гарантію в гривні України у строки, що вимагаються даними торгами: 2. Задля можливості підпису Договору учасником-нерезидентом у разі статусу переможця та для виключення факту дискримінації учасників-нерезидентів змінити п.6 Розділу І ДКТ, а саме валюту тендерної пропозиції на один із варіантів «Валютою тендерної пропозиції є – ________Євро або _______ доларів США»», оскільки учасник нерезидент не має можливості прийняти оплату за поставлений товар в національній валюті України – гривні. Та сформувати розрахунок ціни для вітчизняні учасників за подібною інструкцією: «1. сформувати ціну пропозиції в грн. з ПДВ; 2. перерахувати ціну пропозиції в грн. з ПДВ в Євро за формулою перерахунку (зазначено в правій частині) 3. зазначити в Системі ціну пропозиції, перераховану в Євро; 4. пониження ціни (аукціон) проводити в Євро; 5. В Комерційній пропозиції (остаточній пропозиції за результатами проведеного аукціону), зазначити ціну за одиницю товару та суму в грн. без ПДВ та зазначити перерахунок ціни в Євро.» 3. Згідно п.1. Розділу ІІІ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник має надати письмову згоду з проектом договору, визначеним у додатку 5 до тендерної документації (письмова згода учасника з проектом договору може бути надана у довільній формі листа, довідки тощо або проекту договору по формі наведеного в додатку 5 до тендерної документації, кожна з сторінок якого містить підпис учасника чи його уповноваженого представника, найменування учасника торгів, напис «З умовами проекту договору згоден»), проте проект договору складений лише українською мовою і для нерезидента України є неможливим погодження та підписання Договору лише українською мовою. Зовнішньоекономічний контракт, укладений резидентом України, повинен бути складений двома мовами: державною мовою України і мовою другої сторони контракту. Правила про мови закріплено в Законі від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» (далі – Закон № 5029). Згідно з основними принципами цього закону разом із державною мовою (українською) у більшості сфер діяльності можуть застосовуватися регіональні мови і мови національних меншин (ст. 5 Закону № 5029). Водночас законом передбачено спеціальні правила для використання мов у тій чи іншій сфері діяльності (розд. II Закону № 5029). Так, при укладенні зовнішньоекономічних контрактів слід керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором. Таким чином, ЗЕД-контракт повинен бути складений, як мінімум, двома мовами – українською і мовою контрагента-нерезидента. Це пряма вимога Закону № 5029. Важливий нюанс: виконувати цю вимогу закону потрібно незалежно від того, яке право сторони вибрали для свого ЗЕД-контракту. Найзручніше оформляти ЗЕД-контракт у вигляді двох колонок: в одній колонці – текст українською мовою, у другій – іноземною. Текст контракту на двох мовах повинен бути автентичним. Враховуючи вище зазначене просимо внести зміни до тендерної документації доповнивши додаток 5 проектом договору для нерезидентів, виклавши його двома мовами, наприклад, українською та англійською. На даний час ДКТ сформована таким чином, що учасник –нерезидент не має повної можливості прийняти участь в даній процедурі.
Відповідь: Повідомляємо, що рахунок, зазначений у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відкритий для зарахування коштів (у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третьої статті 24 Закону Україіни "Про публічні закупівлі") виключно у національній валюті України. В тендерній документації зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти загального фонду Державного бюджету України. Враховуючи що валютою фінансування закупівлі є гривня, та з метою забезпечення єдиних критеріїв оцінки тендерних пропозицій учасників, валютою тендерної пропозиції визначена гривня. Учасник має самостійно визначити та запропонувати ціну своєї тендерної пропозиції в гривнах з урахуванням комерційних ризиків. Відповідно до статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до абзацу першого примітки до проекту договору, наведеного у додатку 5 до тендерної документації, умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником, якого визнано переможцем торгів, в залежності від специфіки, характеру, або інших умов поставки товару. У разі, якщо переможцем торгів стане учасник-нерезидент, при укладанні договору сторони можуть керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є українська мова і мова другої сторони.
Дата відповіді: 13.10.2017 18:41
Відповідь надана

Щодо тендерного забезпечення учасником нерезидентом

Номер: 0ebea1784bf74c6f90013ae81dbd5edc
Дата опублікування: 05.10.2017 17:58
Опис: У зв’язку з тим, що умовами тендерної документації (ч.2, розділ ІІІ) вимагається тендерне забезпечення, просимо роз’яснити: 1. Якими чинними законодавчими актами та нормативно-правовими документами України визначені порядок та процедура отримання (повернення) замовником тендерного забезпечення у формі банківської гарантії від учасника нерезидента? 2. Чи може бути надана учасником нерезидентом банківська гарантія не в гривні?
Відповідь: Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції згідно норм статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника. Водночас повідомляємо, що рахунок, зазначений у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відкритий для зарахування коштів (у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третьої статті 24 Закону) виключно у національної валюті України.
Дата відповіді: 11.10.2017 15:59
Відповідь надана

Звернення щодо внесення змін в ТД

Номер: bf6e7d557d94431b83e1bae71eb8a46e
Дата опублікування: 04.10.2017 17:45
Опис: У п.14 (додаток 4 «технічні вимоги») визначено: «Розміри скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота - не більше 6 м; ширина - не більше 9 м; товщина - не більше 3,5 м. ». Зазначений параметр - товщина системи, згідно з попередніми роз’ясненнями замовника - це величина, що визначає розмір системи, що вимірюється вздовж руху транспортного засобу. Зазначене замовником обмеження товщини, не більше 3,5 метрів, накладає обмеження на пропозицію обладннання компанії NUCTECH, оскільки наявні у компанії системи побудована таким чином, що мають більшу товщину ніж 3,5 метри. Розміри системи в частині товщини, ніяк не впливають на будь які важливі параметри та характеристики роботи скануючої системи, тому просимо вас внести зміни в тендерну документацію та вказати значення параметру товщини “не більше 6 метрів”.
Відповідь: Тендерна документація, у тому числі технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, розроблялись відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Даний параметр не є дискримінаційним, оскільки, враховуючи результати попередніх торгів, скануючі системи 4-х світових виробників, представники яких не пройшли прекваліфікацію за інших підстав, відповідають цьому параметру технічних вимог замовника.
Дата відповіді: 11.10.2017 15:58