• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів

Торги не відбулися

169 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 847 200.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2017 20:24 - 19.10.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо нерівних умов участі

Номер: 269c9af731c140e5852fa12a93e87620
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001804-a.a6
Назва: щодо нерівних умов участі
Вимога:
Роздільна здатність та контрастна роздільна здатність є ключовими характеристиками, за якими має робитися вибір подібних систем! На даний момент технічні вимоги викладені таким чином, що порівняти запропоновані товари неможливо, адже під визначену в тендерній документації абсолютно суб’єктивну характеристику, а саме: «Отримання тіньового зображення вантажних автотранспортних засобів та контейнерів із якістю, достатньою для пошуку оператором заборонених предметів та прийняття оператором рішення про відповідність вантажу товаросупровідним документам.», може підійти не маленька кількість систем, які значно відрізняються за критерієм ціна, оскільки чим краща роздільна здатність (найменша товщина дроту, який система виявляє) та чим краще значення контрастної роздільної здатності (значення в % менше) тим якісніше зображення буде отримуватися від скануючої системи, що однозначно має більшу вартість та в свою чергу, може відрізнятися від цін конкурентів, що визначає нерівні умови для учасників. Тому враховуючи вищевикладене, задля забезпечення рівних умов для участі, вважаємо за необхідне доповнити Додаток 4 ДКТ наступними вимогами до роздільної здатності: • Роздільна здатність по дроту у повітрі: не більше 3,5 мм; • Просторова роздільна здатність горизонтальна: не більше 10 мм; • Просторова роздільна здатність вертикальна: не більше 5 мм; • Контрастна роздільна здатність: не більше 1% (за 100 мм).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація, в тому числі технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, розроблені відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Всі параметри, необхідні для предмету закупівлі, викладені в тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги щодо забезпечення Замовником фундаменту

Номер: e60522b06de448078aad2151c414e617
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001804-a.a5
Назва: Вимоги щодо забезпечення Замовником фундаменту
Вимога:
Предметом закупівлі цих торгів є скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів. Монтаж таких систем від будь яких виробників та їх подальша експлуатація здійснюється на спеціальній бетонній основі – фундаменті, який повинен бути підготовлений до початку монтажу відповідної системи. Тому, в проекті договору (Додаток 5 до тендерної документації) обов’язково повинно бути зазначено необхідність будівництва фундаменту, строки будівництва та відповідальність сторони, яка зобов’язана здійснити будівництво фундаменту. Пропонуємо Замовнику внести в проект договору наступні положення: 1) В розділ VI внести пункт 6.1.4: «Покупець зобов’язується забезпечити облаштовані та закінчені фундаменти, виконані за кресленнями Постачальника, на кожному об’єкті в місцях монтажу та постійної експлуатації скануючих систем у строк до 05 грудня 2017 року.» Строк 05 грудня обумовлений вимогою Замовника « …здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару на умовах цього Договору у строк до 20 грудня 2017 року» (пункт 5.1 проекту договору), та з урахуванням того, що строк монтажу кожної такої скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів не залежно від виробника становить 13-18 днів. 2) В розділ V доповнити пункт 5.1: «В разі неготовності місця встановлення скануючої системи для її монтажу та проведення пусконалагоджувальних робіт із-за відсутності фундаменту, дата підписання Акту прийому-передачі може бути перенесена на строк до повної готовності відповідного фундаменту та врахувати строк з монтажу такої скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів, який становить 13-18 днів». Просимо Замовника внести зазначені зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Всі роботи, пов’язані із будівництвом під’їзних шляхів та фундаменту для скануючої системи, замовник виконує самостійно. Внесення запропонованих змін вважаємо недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційного обмеження товщини арочної частини

Номер: 3810da6303a14b258d558d4e50faf630
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001804-a.a4
Назва: Щодо дискримінаційного обмеження товщини арочної частини
Вимога:
П.14 (додаток 4 «технічні вимоги») визначає: «Загальні розміри арочної частини скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота - не більше 6 м; ширина - не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м. ». У попередній закупівлі зазначеного предмету -http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-22-002597-b ті самі вимоги стосувалися розмірів скануючої системи: «Розміри скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота – не більше 6 м; ширина – не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м.». Згідно роз'яснень, які надавались раніше, під терміном «товщина» розуміють « величина, що визначає розмір системи, що вимірюється вздовж руху транспортного засобу». Обмеження товщини у 3,5 м. є дискримінаційним і таким, що не відповідає найновішим вимогам надійності і безпеки. Створюючи сучасні моделі доглядових систем науковцями і інженерами нашої компанії було обрано розширене комбінування, що покращує експлуатаційні характеристики комплексів, полегшує їх технічне обслуговування а також створює додаткові захисні бар’єри для оточуючих від випромінення. Тому найсучасніші моделі мають показники ширини вздовж руху системи до 7м. Про те, що наші технічні рішення і якість визнані кращими фахівцями різних країн упевнено свідчить наступна статистика: Компанія Nuctech є визнаним світовим лідером з виробництва скануючих систем всіх типів із світовою часткою ринку 25-35% у різних сегментах. Протягом останніх 10 років наше обладнання через високу якість і конкурентну ціну було обрано споживачами у понад 150 країнах світу! Зокрема лише великих стаціонарних комплексів, аналогічних до вимог даного тендеру вже встановлено понад 1200 одиниць. Зокрема у 9 з 12 країнах СНД та у 23х з 28 країн ЄС!! У разі якщо Державна фіскальна служба України зацікавлена провести чесні державні закупівлі на яких будуть представлені усі визнані світові компанії лідери із найсучаснішим і найнадійнішим обладнанням, внаслідок чого держава отримає найчеснішу ціну і економію, пропонуємо : У П.14 (додаток 4 «технічні вимоги») в тексті «Загальні розміри арочної частини скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота - не більше 6 м; ширина - не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м. » замінити термін «товщина – не більше 3,5м» словами «Довжина вздовж лінії руху не більше 7 метрів».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація, в тому числі технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, розробляються відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Параметр товщини арочної частини не є дискримінаційним, оскільки скануючі системи щонайменше 4-х світових виробників відповідають цьому параметру технічних вимог, зазначених у тендерній документації замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимоги стосовно наявності у замовника сервісного центру в Україні

Номер: f40dbe39c1a540198f052ce93814fef1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001804-a.b3
Назва: Щодо вимоги стосовно наявності у замовника сервісного центру в Україні
Вимога:
Щодо вимоги стосовно наявності у замовника сервісного центру в Україні та який повинен мати «дійсну ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України, що дозволяє наступні види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання, а саме: технічного обслуговування, ремонту, монтажу і демонтажу та забезпечить гарантійне сервісне обслуговування/ремонт предмету закупівлі, а у разі технічної несправності здійснить його відновлення на протязі 24 годин, з моменту отримання повідомлення щодо несправності» (доповнення 3 до додатку 4 тендерної документації). 1. Вважаємо зазначену вимогу по відношенню до учасників нерезидентів дискримінаційною, та такою, що обмежує можливість прямої участі у тендері виробників нерезидентів. 2. Зазначена вимога не стосується технічних, якісних або кількісних характеристик скануючої системи стаціонарного типу для огляду автотранспортних засобів та контейнерів, але створює нерівні умови для учасників. Приймаючи до уваги те, що реальний термін від підписання договору до поставки в Україну скануючої системи становить не менше 3-х місяців, пропонуємо зазначену вимогу викласти у наступній редакції: «Робота з монтажу та пусконалагодження скануючої системи не може бути розпочата без наявності у уповноваженого виробником сервісного центра в Україні дійсної ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Ліцензія повинна дозволяти сервісному центру наступні види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання, а саме: технічне обслуговування, ремонт, монтаж і демонтаж предмету закупівлі. Виробник повинен надати гарантійний лист про те, що сервісний центр забезпечить гарантійне сервісне обслуговування/ремонт предмету закупівлі, а у разі технічної несправності здійснить його відновлення на протязі 24 годин, з моменту отримання повідомлення щодо несправності.». Примітка: У разі невиконання переможцем цієї вимоги принесе йому суттєві фінансові втрати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України є обов’язковою відповідно до ст. 7 Закону України від 11 січня 2000 року № 1370-14 «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та п. 4 критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо перенесення строків монтажу та пусконаладки

Номер: 1dae23553ee24915aa5aa5ae4953b857
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001804-a.b2
Назва: Щодо перенесення строків монтажу та пусконаладки
Вимога:
У пункті 5.1 договору зазначено: «Постачальник зобов’язується здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару на умовах цього Договору у строк до 20 грудня 2017 року.» При цьому пункт 5.2 визначає «Датою поставки, монтажу та пусконалагодження є дата підписання Акту прийняття-передачі за якістю, кількістю та працездатністю (Додаток № 3 до цього Договору) підписаного представниками Сторін.» Якщо порахувати терміни проведення процедури закупівлі то виходить наступне: – Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 23.10.2017. – Орієнтовна дата аукціону – 02.11.2017 (це в разі оперативного розгляду замовником всіх поданих пропозицій учасників протягом 3–4 днів, що з огляду на проведення попередніх закупівель вважається майже не реальним). – Укладення договору – не раніше 13.11.2017. (При цьому терміни розраховані вище за умови відсутності оскаржень до органу оскарження, які можуть обумовити перенесення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Зазначене чітко проілюстровано в попередніх закупівлях зазначеного предмету - http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-22-002597-b та http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-04-000590-a, що в свою чергу затягне процедуру, щонайменше на 14–17 днів). У випадку вищерозрахованих мінімальних термінів строк на виконання договірних зобов’язань становить лише 37 календарних днів. При цьому умовами договору передбачено окрім постачання обладнання (яке виготовляється на замовлення закордоном та має тривалий період виробництва, не менше 60–90 календарних днів), виконавець повинен здійснити монтаж, пусконалагодження обладнання та зведення поруч із встановленим обладнанням екрануючої бетонної стіни. Строк таких робіт становить близько 20 календарних днів. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації в частині перенесення строків виконання робіт по монтажу та пусконалагодженню на 1 квартал 2018 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2017 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2017 рік, повинні бути освоєні на протязі 2017 року. Тому поставка, монтаж та пусконалагодження обладнання повинно бути здійснено не пізніше 31 грудня 2017 року (кінець бюджетного року).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо невідповідності визначених строків в проекті договору

Номер: 55d938a83dc94261af1978c381b33e3a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001804-a.b1
Назва: Щодо невідповідності визначених строків в проекті договору
Вимога:
В додатку 5 до тендерної документації наведено проект договору. Пункт 4.6 проекту договору передбачає: «У випадку не поставлення Товару у строк зазначений у пункті 5.1 розділу V цього Договору, прострочення термінів поставки, монтажу та пусконалагодження Товару, Постачальник зобов’язаний повернути Покупцю попередню оплату в повному розмірі не пізніше 15 грудня 2017 року.». У той же час пункт 5.1 проекту договору зобов’язує Постачальника здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару у строк до 20 грудня 2017 року. Як можливо вимагати повернення авансового платежу на 5 днів раніше ніж спливає термін виконання зобов’язань за договором? Просимо привести терміни у відповідність один до одного.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду звернення до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ НОРМ

Номер: afc586cf2994413a9b912011db7d572d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001804-a.a7
Назва: ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ НОРМ
Скарга:
Щодо дискримінаційних норм, які містяться в тендерній документації на закупівлю, а саме - щодо технічних умов, щодо дискримінації нерезидента, щодо нерівних умов участі і тп.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.10.2017 17:26
Автор: Arempa International Ltd FZC, Лев Тегай +971508894628 lev.t@arempa.com