• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:15530000 - 2 - Вершкове масло

Завершена

77 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 385.00 UAH
Період уточнення: 10.12.2021 10:16 - 16.12.2021 00:00
Відповідь надана

помилка в датах

Номер: 91bdc0ae78bc4953bfc5a8d67e4fa648
Дата опублікування: 14.12.2021 23:35
Опис: В тексті допущено помилку . Потрібно надати Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю інспектування стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 447) виданий на обстеження транспортних засобів згідно до вимог діючого законодавства датованих протягом ІV кварталу 2020 року виданого на ім’я учасника процедури закупівлі (без виявлених порушень). В акті повинно бути зазначено марку та номер кожного із зазначених в довідці транспортних засобів. 14. Акт складений за результатами проведення планового заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. № 446 ) виданий на обстеження складських приміщень на ім’я учасника по зберіганню харчових продуктів датований протягом 4 кварталу 2021 року( без виявлених порушень). Потрібно замінити в першому акті рік - не у 2020 році, а 2021році, як указано у другому акті.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес та зацікавленість до оголошеної закупівлі. Разом з тим хотіли би повідомити, що при підготовці тендерної документації уповноваженою особою була допущена формальна (технічна) помилка, яку усунуто. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло» в новій редакції буде розміщено в установлений законодавством термін. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 15.12.2021 14:51
Відповідь надана

Обмежені вимоги до учасника.

Номер: ef112bdcc8b54a8bb9dab2a04117d47c
Дата опублікування: 14.12.2021 23:22
Опис: Чому замовник вимагає наданяї сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" або копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" виданих на ім'я виробника предмету закупівлі, та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" або копії сертифікатів ДСТУ ISО 22000:2018(2019) "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я виробника предмету закупівлі. Чому ці сертифікати не вимагаютьсь і від учасників закупівлі, адже вони є операторами ринку і в першу чергу несуть відповідальність, як потенційні постачальники продуктів харчування до закладу замовника і здійснюють діяльність , пов'язану із складуванням, зберіганням ,транспортуванням та реалізацією продуктів харчування.Прошу замовника доповнити вимоги в наданні 2-ох сертифікатів і для учасників закупівлі ,описаних вище. До речі - два з чотирьох ,описаних сертифікатів втратили свою чинність ще на початку 2021 року. Тут теж потрібно внести зміни та вилучити айві з переліку.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес та зацікавленість до оголошеної закупівлі. Разом з тим хотіли би повідомити, що з метою покращення якості предмета закупівлі уповноваженою особою було прийнято рішення щодо внесення змін до переліку документів, необхідних для підтвердження якості харчових продуктів. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 15.12.2021 14:42
Відповідь надана

час доставки та прийняття продукції посадовими особами

Номер: e2ee9853a46042c793b13f2489c2eefe
Дата опублікування: 14.12.2021 21:57
Опис: Чому можна завозити продукцію тільки з 14.00 до 15.30? До 14 години персонал мабуть вихідний, чи відпочиває? Якщо постачальник привезе масло в 9.00 ранку - в робочий час, у нього його приймуть, чи потрібно чекати до 14.00 - теж відпочивати?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес та зацікавленість до оголошеної закупівлі. Разом з тим хотіли би повідомити, що при визначенні вимог до постачання продукції адміністрація закладу керувалась вимогами впровадження системи НАССР в дитячих садочках, дошкільних закладах та школах, що є обов’язковою умовою для гарантії безпечного перебування та харчування малюків. Принципи НАССР дають впевненість та гарантії, як керівництву так і споживачам, в дотриманні санітарних та гігієнічних вимог при організації харчування в садочках та школах, їдальні відносяться до підприємств громадського харчування, тому згідно законодавчих вимог, система управління безпечністю (принципи ХАСП) на цих об’єктах повинна впроваджуватись обов’язково. А також обов'язковим є уникнення перехресного забруднення продукції шляхом дотримання правил поставки та зберігання харчових продуктів. Враховуючи щільний графік проведення уроків та заходів, тривалість перерв (15 хвилин), та той факт, що їдальня навчального закладу не має окремого входу, а постачання продуктів харчування відбувається тільки через столовий зал, про що було отримано усне зауваження від представників санепідеміологічної інспекції, адміністрацією закладу прийнято рішення щодо відмови у постачанні продуктів харчування у період активного перебування учнів у закладі. Враховуючи вищевикладене, було прийнято рішення щодо поставка (передачі) товару у робочі дні з 14:00 год. до 15:30 год. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 15.12.2021 14:27