Номер:
5935eca34d6f468d858cb5ddfd9fb1d4
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
10.12.2021 11:19
Опис:
1. Стосовно змісту проекту договору:
- в п.1.1. запропонованому Вами «Проекті договору» надання послуг повинно здійснюватись згідно з графіком, але графік ніде не надається. Тобто, графік повинен бути прописаний в документах тендерної документації, в іншому випадку, не зрозуміло, який графік виконувати. Ця умова важлива, тому що виконання графіку є підставою для визначення якості виконання послуг.
- в п.3.1 також є посилання на графік, якого не існує.
Якщо графік не є обов’язковою умовою договору, не потрібні посилання у Проекті договору на нього або повинно бути змінено трактування
2. Стосовно п.9 та п.12 «Форми тендерної пропозиції»: Відповідно до п.5 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
В даному випадку документи засвідчуються накладанням кваліфікованого електронного підпису.
То ж, вимоги щодо надання зразку підпису не є об’єктивними, суперечать вимогам чинного законодавства та повинні бути виключені з «форми тендерної документації».
Відповідь:
Щодо графіка вивезення побутових відходів.
Відповідно до п. 2.4. Проекту договору, Виконавець вивозить тверді побутові відходи у відповідності з узгодженим графіком вивезення побутових відходів.
Зазначений пункт договору не суперечить чинному законодавству, зокрема, Правилам надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070 (далі – Правила). Так, у п.2 ч. 7 Правил зазначено, що під час укладання договору про надання послуг, саме виконавець зобов’язаний пред’явити графік вивезення відходів.
З урахуванням наведеного, Графік вивезення побутових відходів буде узгоджено Замовником безпосередньо на стадії укладання договору з Виконавцем послуги визначеним переможцем відкритих торгів.
Щодо вимоги з надання зразку підпису повідомляємо.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» не регулює питання щодо надання зразків підпису у документах тендерної пропозиції, а лише встановлює вимоги щодо засвідчення документів, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису та надає замовнику право на свій розсуд встановлювати вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документи пропозиції, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі/ листи-роз'яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої на підписання особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документу через електронну систему закупівель із накладанням КЕП.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повністю дотримався вимог ч. 4 та ч.5 ст. 22 Закону.
Запропонована форма тендерної пропозиції містить вимогу надання саме зразку підпису уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/ документів за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю), а не засвідчення зазначеного документу печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої на підписання особи, у разі дотримання вимог замовника згідно п. 1 Розділу III тендерної документації. Оскільки замовник не має можливості передбачити в який саме спосіб учасники будуть засвідчувати документи своєї пропозиції (накладанням КЕП на пропозицію в цілому, або на кожен документ окремо), а також укладання договору за результатами процедури закупівлі передбачено саме в паперовому вигляді, тендерна документація замовника містить вищезазначену вимогу.
Дата відповіді:
13.12.2021 10:11